Stel je persoonlijke vraag #21

3 likes

Mijn droom is om heel veel geld te winnen/erven (laatste is realistischer) en dan op een dag alles wat ik nu denk in het echt tegen gebruikers te zeggen/mailen. En dat ik daarna ontslag neem.

3 likes

Oh zij werkte op een ambu, ook in BelgiĂ« geloof ik, en toen was ze het ergens over oneens met Penny (Idk wat er nou precies was) maar toen reageerde ze iets van “Nouja als ik jou ooit in m’n ambulance krijg, zou ik je ondanks dat ik je haat toch professioneel behandelen”

Maar dan crazy x10. Het was een soort heel creepy dreigement verpakt in een “ik ben super professioneel” opmerking. Weet niet meer letterlijk hoe het was, maar genoeg mensen waren creeped out af.

Edit: volgens mij Herriner ik het me fout en werkte ze niet op de ambu maar in T ziekenhuis bij de verdoving.

15 likes

Waar is die meit gebleven

Hahahha awesome! Lijkt me inderdaad best een lekker gevoel.

1 like

De allerkleinste bal natuurlijk!

Oh maar zij is er nog hoor! Ik zag haar gisteren nog posten

2 likes

Nee echt nooit in Nederland, want maakt 0,0 indruk. Maar als ik een klacht heb bij een Duits bedrijf wel. Daar schijnen ze je dan serieuzer te nemen. Weet niet zeker of dit echt zo is, maar heb het van meerdere professoren gehoord.

3 likes
Heb je ooit make up opgedaan terwijl je gebruik maakte van de achteruitkijkspiegel tijdens het rijden?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja HOE? Kan me hier zo geen voorstelling van maken, maar het schijnt gedaan te worden.

Wel eens lipstick maar daar heb ik geen spiegel voor nodig dus dan checkte ik als ik stil stond even in de spiegel of het niet op mijn tanden zat ofzo.

2 likes

Vind jij dat afgestudeerde mbo’ers ook een titel zouden moeten krijgen? Bijvoorbeeld ‘Skilled’, ‘Craftsman’ of ‘Expert’, zoals GroenLinks in 2018 voorstelde.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het persoonlijk mega raar dat zij dit niet automatisch ook krijgen en heb wel het gevoel dat er dus een stukje erkenning ontbreekt.

Edit: sorry even de poll opnieuw, ik wilde niet dat ‘ie anoniem was!

Nee dat vind ik weer zo’n populistisch Jesse Klaver standpunt dat in de praktijk geen flikker oplevert maar wel heel leuk staat in je verkiezingsprogramma.

Sowieso is GroenLinks echt een hoogopgeleiden partij dus vind het ook een beetje “kijk ons eens jullie daar beneden respecteren”.

38 likes

Vind ik al knap. Oogmake-up zou nog knapper zijn.

Ik ben sowieso voor alle titels afschaffen haha, vind het zo’n onzin.

31 likes

Ik zou echt de sloot in rijden als ik dit probeer. Ik zit al bijna in de berm als ik aan het geluid van de radio zit of een snoepje probeer te eten :thumbsup:

1 like

Ja daar heb je een punt met het laatste wat je zegt. Ik lees ook net dat de voorzitter van de Jongerenorganisatie Beroepsonderwijs reageerde op GroenLinks met het bericht dat mbo’ers ĂŒberhaupt niet zitten te wachten op een dergelijke titel. Volgens mij zijn het vooral de hoogopgeleiden die dĂ©nken dat mbo’ers het graag zouden willen. Dus ja snap wel wat je zegt haha

5 likes

Ja in NL is

• 32,5% laagopgeleid
  • 38 % middenopgeleid
  • 27,5 hoogopgeleid

Bij GroenLinks is

• 12% laagopgeleid
  • 29% middenopgeleid
  • 58% hoogopgeleid

Dusja dan snap ik wel dat je niet echt in touch bent met een groot deel van NL.

3 likes

De anesthesioloog bij wie ik stage liep werd boos als hij anesthesist genoemd werd.

3 likes

Op mijn 30e bevallen en de oproep kwam in dezelfde periode, dus dan kan je 'm skippen.
Heb nu tweede oproep klaarliggen, en die kwam begin corona binnen. Moet echt een afspraak gaan maken.

1 like

Hoewel ik het superfijn vind dat iedereen hier zo’n chille ervaring heeft gehad met een uitstrijkje, wil ik even mijn vervelende ervaring delen. Ik lag er namelijk uiteindelijk 25 minuten met m’n benen wijd, de assistente kon m’n baarmoederhals niet vinden en was enorm in de stress (like: WAT MOET IK NOU DOEN en 5 paniekerige telefoontjes plegen stress), ik heb denk ik wel 7x die eendenbek in en uit gehad en uiteindelijk moest mijn dokter het uitstrijkje komen nemen. Wat bleek? Mijn baarmoederhals zit vrij ‘vooraan’ in mijn vagina, ze ging er dus voorbij met de eendenbek. Uiteindelijk hebben ze een kleinere eendenbek gebruikt. Ik heb dit in m’n dossier laten zetten, maar mocht iemand dit meemaken dan weet je dus dat je om de kleinere kan vragen!

5 likes