Stel je persoonlijke vraag #21

Maar bedoel je dan de leden van de partij? Want ik kan me voorstellen dat de leden van iedere partij overwegend hoogopgeleid zijn, maar misschien zit ik daar naast. Of bedoel je gewoon de stemmers?

2 likes

Alleen lipstick, dus dat is niet zo moeilijk

2 likes

Zou jij van jezelf zeggen dat je ergens een passie voor hebt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha dit is een beetje de forumversie van dat je het op een negatieve manier over iemand hebt en dat diegene dan achter je staat

3 likes

Ik moest hier nog op antwoorden:

J.Lo in de 2000’s die alleen voor de r&b/hiphopsound ging en zo haar grote succes kreeg. Nooit willen toegeven dat Ashanti en Christina Millian te horen zijn in haar grootste hits. Soms zelf het volledige liedje. Het gebruik van n-woord in haar liedje.

3 likes

@Crusti_Croc oh jaaaa zij ging mij verbeteren. Echt zo vermoeiend :woman_facepalming:t4:

1 like

Ik vond het ook echt ellendig, maar heb ook een afwijkende baarmoedermond (cervicaal ectropion). Maar echt best wel veel pijn van gehad en het bloedde nog drie dagen, de wond van m’n getrokken kies was toch sneller gestopt met bloeden :")

1 like

ieee wat super naar voor je. Mijn angst komt ook door mn abortus, ik moest een inwendige echo want ik bleek een gekantelde baarmoeder te hebben? Toen kwam er nog iemand bij die zei, niet tegen mij maar tegen de andere arts dat ik heel smal bekken had*. Nou ik lag daar echt totaal verstijfd en vol angst.

1 like

Is er iemand in je omgeving die je oprecht haat?

• Ja, iemand binnen de familie/het gezin
  • Ja, een kennis
  • Ja, een buurtgenoot
  • Ja, iemand binnen de vriendenkring
  • Ja, iemand op het werk
  • Nee, maar er is wel iemand die ik absoluut niet mag
  • Gewoon nee
  • Anders

0 stemmers

Eten

De handeling, de etenswaren zelf, en alles wat er mee te maken heeft zoals erover lezen, filmpjes erover kijken, koken en boodschappen doen vind ik fantastisch leuk

5 likes

Nu ze weg is, haat ik die collega niet meer. Ze maakte mijn leven echt zuur.

3 likes

Het is niet meerkeuze :flushed::joy: ik heb maar gestemd op de persoon die ik het meest haat.

10 likes

Mijn buurman. Daar hebben we zoveel ellende mee gehad tijdens onze verbouwing dat ik voor het eerst in mijn leven echt haatgevoelens voor iemand koester.

2 likes

Als je in december 3 dagen geen stroom en warm water hebt omdat er onderhoud is aan leidingen in het huis/gebouw waar je woont (huur en uitvoer onderhoud via woningcorporatie), verwacht je dan iets als tegemoetkoming of compensatie? Het onderhoud is niet in jouw woning zelf dus je kan er wel verblijven, je hebt alleen dus geen stroom of warm water.

• FinanciĆ«le vergoeding voor bijvoorbeeld een hotel of andere kosten
  • Geen huur hoeven te betalen voor die dagen
  • Geen GWL hoeven te betalen voor die dagen
  • Een kleinigheidje voor het ongemak, bijvoorbeeld een bloemetje of chocoladeletter
  • Iets anders, namelijk…
  • Niks

0 stemmers

Ja sorry maar zonder stroom is het toch praktisch onbewoonbaar tegenwoordig? Daar mag best iets tegenover staan, en dan geen chocolaatje maar gewoon een vergoeding voor iets anders of het ongemak.

11 likes

Ja plus geen water+stroom betekent in bijna elk huis toch ook geen verwarming? Lijkt me ook niet prettig in december.

4 likes

Haha ja ik heb dus vandaag ter compensatie een chocoladeletter in de brievenbus gekregen, ok thanks dat zal me wel warm houden als het -1 is buiten :thumbsup:

20 likes

Ik heb dit een paar keer meegemaakt toen ik nog in een studentenhuis van een grote organisatie woonde, in de praktijk kregen wij vaak pas nadat water/stroom eraf lag bericht dat er die dag werkzaamheden zouden zijn en ik heb nooit een vergoeding gezien.

1 like

Misschien oud nieuws dit artikel, maar vind jij dat Jip en Janneke nog kunnen?

• Ja ik heb hier geen problemen mee
  • Nee kan echt niet

0 stemmers

Ik heb laatst zelf de verhalen nog eens doorgelezen, en vond er niet echt wat mis mee eigenlijk
Het is niet alsof er staat Jip gaat later geld verdienen en Janneke kan alleen maar huisvrouw worden dus pech voor dr

2 likes

Zo erg dit, ik heb het idee dat woningcorporaties voor studentenhuisvesting echt wel een beetje lak hebben hoor aan die studenten. Een vriendin van mij had afgelopen zomer ineens weken(!)lang geen warm water. Van tevoren niet gewaarschuwd, een financiƫle compensatie kregen ze ook niet. Uiteindelijk heeft de woningcorporatie een paar festivaldouches neergezet op de parkeerplaats ervoor. Echt heel arelaxed, die moesten worden gedeeld met bewoners uit het hele complex, Corona was er al en die hokjes werden niet goed schoongemaakt tussendoor. Echt een heeele rare actie vond ik dat haha

1 like