Stel je persoonlijke vraag #21

nav de mondkapjes in impopulaire meningen en je onderkin er lekker in kunnen verbergen:

Wat is de sterke kant van jouw gezicht? (als je je gezicht horizontaal doormidden doet, dus halverwege je neus en up (jukbenen, ogen, wenkbrauwen, voorhoofd) of down (neuspunt/vleugels, wangen, mond, kin, kaaklijn)

• de bovenkant
  • de onderkant
  • m’n hele gezicht is m’n zwakke punt
  • m’n hele gezicht is m’n sterke punt

0 stemmers

Ik ben veel knapper met mondkapje

De onderkant van m’n neus is groot, ik vind mijn mond niet mooi en heb een non-existente kaaklijn. Dus prima als niemand dat allemaal ziet

11 likes

haha ja ik heb sowieso een grote neus, maar met mondkapje valt ie wel meer weg. De onderkant van m’n gezicht is niks, twijfel over “mn hele gezicht is mn zwakke punt”, maar opzich framed een zwart mondkapje m’n ogen wel redelijk.

voel me ook zelfverzekerder met een mondkapje op haha sadlife

2 likes

Moeilijk. M’n voorhoofd is te hoog en te wijd, en m’n neusbrug is niet zo mooi, maar m’n mond is te klein en mn kin te puntig. Ik werd vroeger wel eens alien genoemd door m’n hartvormige hoofd. En toch ben ik blij met m’n rare hoofd en zou ik niet zeggen dat het een “zwak punt” is.

3 likes

Ik vind dit eigenlijk een stomme eigenschap van mezelf, maar ik merk dat mijn gedachten best afgunstig kunnen zijn. Ondanks dat ik iemand die dicht bij me staat de wereld gun, vind ik het heel moeilijk als ik al weet dat ons contact/dynamiek erdoor verandert. Met verhuizingen heb ik het niet zo, maar met relaties krijgen wel omdat er dan jaloezie bij komt kijken. Waarom zij wel en ik niet. Dus vaak ben ik dan heel positief en steunende vriendin tegenover diegene en ga ik thuis een potje janken. En verder probeer ik die stekende jaloerse gedachten zoveel mogelijk te negeren want het wordt er niet gezelliger van haha

1 like

Ik was laatst bij de dierenarts en het was een nieuwe arts, hij kwam heel leuk over en had hele sprankelende ogen dus ik dacht hallooooooo. Toen ik thuis kwam zocht ik hem op op de website van de dierenarts en daar stond een foto en toen dacht ik O.

52 likes

Maar alles onder m’n gezicht is lelijk, dus da’s wel lullig :sweat_smile:

Ik werk echt teveel met psychoses en wanen om dit ook maar een beetje voor waar aan te kunnen nemen, maar misschien ben ik te zwart/wit hierin.

2 likes

Omg op mezelf dat ik al gestemd had op ‘tuurlijk niet’ nog voor het lezen van het artikel, maar na het lezen blijf ik er toch bij haha.

1 like

Als trump dit zou weten, zou hij dan echt zijn mond houden? Denk dat hij er niet over op kun houden.

5 likes

Ik vind het vooral zonde van die honderden euro’s in mn lippen. Maar heb gelukkig een strak voorhoofd wat ik nog kan laten zien

22 likes

Draag jij handschoenen? (dus tegen de kou niet die dingen die je in de zorg gebruikt)

• Regelmatig
  • Soms
  • Altijd (in de winter/herfst)
  • Nooit

0 stemmers

En een muts?

• Regelmatig
  • Soms
  • Altijd (in de winter/herfst)
  • Nooit

0 stemmers

Doe jij weleens mee aan winacties van influencers?

• Regelmatig
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Is dit herkenbaar voor jou?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben doktersassistent en doe dit
  • Ik ben doktersassistent en doe dit niet

0 stemmers

Ik haakte definitief af bij het stuk dat Trump het zou weten maar gedwongen zijn mond moest houden. We weten nu toch wel dat Trump daar toch niet naar zou hebben geluisterd :rofl:

Edit: ik ben wel overtuigd van buitenaards leven, simpelweg omdat het heelal zo immens groot is (maar niet zozeer van aliens uit de films)

2 likes

https://www.instagram.com/p/CIYGR4Chzo-/?igshid=1gf59f59383kg

Ben jij liever

• Koning
  • BOA

0 stemmers

3 likes

Ik dacht altijd bovenste deel (ogen, voorhoofd, haarlijn), maar vanavond bij de AH popte ineens in me naar boven dat ik met mondkapje nooit om ID ben gevraagd en dat gebeurde daarvoor wel redelijk veel. Ik overweegde plots Botox voor mn fronsrimpel omdat ik er nu dus van overtuigd ben dat ik hierdoor 50 lijk van halverwege neus omhoog.

TlDR: ik weet het niet meer

5 likes

Altijd muts (in winter/herfst), de meeste warmte verlies je via je hoofd namelijk.
Life hack voor buiten sporters en (honden)-wandelaars, scheelt zo enorm.

1 like

Oh kut privé stemmen
En t voorbeeld doet t niet
Nog een keer

https://www.instagram.com/p/CIYGR4Chzo-/?igshid=1gf59f59383kg

Ben jij liever

• Koning
  • BOA

0 stemmers

Heb gezegd BOA maar lijkt me eigenlijk helemaal niet leuk als ik deze man en zijn collega’s aan het werk zie (in real life) hahaha. Lijkt me saai en mensen zeuren alleen maar voor mijn gevoel.

Maar dan wel koning van NL en niet van Benin. Kan ik lekker chillen en als ik iets doms doe krijgt Markie lekker de schuld

1 like

Geen muts, maar wel oorwarmers en skihandschoenen. Inclusief mondkapje en zonnebril is dit echt een bijzonder gezicht.

1 like