Denk je echt dat ik niet weet dat Beyoncé een liefje heeft dat mi gente en de speciale vermelding van BIC op Coachella: “Azul, are you with me”
Ik ben een stan eh
Denk je echt dat ik niet weet dat Beyoncé een liefje heeft dat mi gente en de speciale vermelding van BIC op Coachella: “Azul, are you with me”
Ik ben een stan eh
Hahah Ohja maar die disrespect op j Balvin vind ik niet leuk! (Trouwens mi gente zonde Beyoncé >>>>>> mi gente met Beyoncé maar dat ben ik)
Ik trok haar Spaanse zinnetjes trouwens verrassend goed, ben nog steeds getraumatiseerd van die keer dat ze “Frans” zong.
Ik lees het boek nu met mijn zoontje en ik denk dat er wel flink wat dingen aangepast mogen worden. Er staat nog steeds Zwarte Piet, vader van beide werkt en komt tussendoor lunchen, erg gericht op braaf/stout. Volgens mij was er ook nog een verhaaltje waar Jip niet mocht huilen, want want was hij geen echte man. Even kijken of ik die terug kan vinden. Nou goed, ik pas met voorlezen wat dingen aan maar was me vooraf niet bewust dat het toch echt wel flink gedateerd te noemen is.
Autocorrect maakt er altijd Ballin van, terwijl ik weet dat het Balvin is. Het vraagteken was omdat ik niet zeker wist of de track met hem of Maluma was.
Haha ja die is cringe, geen topmoment voor haar
Havermout soep
Ah ja fair enough
Maluma is mijn fave
Oja damn die mogen ze wel weglaten
Smoothies!!
Ik wens de moeder van mijn man wel een avada kedavra’tje toe.
Als je kijkt naar de supermarkt waar jij het meest komt, hoe zijn de aanbiedingen van deze week?
0 stemmers
Witte zachte bolletjes met boter en hagelslag of nutella.
Nu eigenlijk alleen lippenstift, maar vroeger ook wel eens mascara/oogschaduw. Ik was altijd te laat en ik wou er natuurlijk leuk bijlopen, deed het steeds als ik even voor een stoplicht stond of op rustige stukjes. Nu doe ik dus alleen even snel lippenstift. Vooral sinds ik een foto zag van een meisje met een mascara borstel ín haar oog, omdat ze aan het makeuppen was in een rijdende auto.
Edit: ik had dit tabblad nog openstaan en ineens refreshte die waardoor ik super spuit 128 reageer op iets
Leuk juist dat je reageert!
Oke dat zijn nog wel slimme momenten om oogmake-up op te doen. Wel knap dat je het ook tijdens het rijden kon. Ik zou wss het groen worden van het licht volledig missen als ik mascara zou opdoen op zo’n moment.
Beschuitje met ham (zonder boter!) kreeg ik vroeger altijd als ik ziek was haha
Ahhhhh gatver
Ik heb echt geen idee, moet dat echt beter in de gaten houden.
IEL
Iehhh waarom klik ik dit aan
Ik lees ze nog steeds voor aan de kinderen, maar draai soms wel de namen om. Dan is het een keer Jip die om dingen jankt en Janneke die dingen durft die eigenlijk niet mogen ofzo.