Vla haha
Als ik migraine heb dan moet ik zoute chips eten. Maar geen gezond krachtvoer of zo.
Vroeger kreeg ik van mijn ouders altijd een beschuit met druivensuiker als ik ziek was, herkent iemand dat?
Drinkbouillon en van die droge crackertjes
En paracetamollen
Ijs en cola als ik migraine heb en misselijk ben
@kali Met Justin Timberlake kan ze lekker voor culture vulture spelen.
Haar laatste optreden met J Ballin (?) was bijna een volledige kopie van BeyoncĂ© Drunk in Love op de Grammyâs
Ja hoe laat is dat nu weer voor ons. Ik ben wel Team Ashanti
Wan tan soep.
Wit brood (met pindakaas), appelmoesjes, appels
@morale kun je zeggen waarom?
Volgens mij is dit zo getekend omdat de verhaaltjes in de krant stonden en ze dan duidelijker waren.
De illustraties van Westendorp waren volgens de Britse uitgever niet geschikt voor de Engelse markt. Om de plaatjes ook met de eenvoudige druktechniek van een krant goed te laten ogen, had Westendorp ervoor gekozen om Jip en Janneke steevast als zwarte silhouetten weer te geven. Dit werkte volgens de Britten echter discriminatie in de hand, aangezien Jip en Janneke er op deze manier uitzagen als zwarte kinderen.[bron?] In Engeland werden daarom andere illustraties gebruikt. In 2013 bracht Querido echter zelf Jip en Janneke in het Engels uit voor de Engelstalige markt in Nederland, waarbij de originele tekeningen van Fiep Westendorp alsnog werden gebruikt.
Naturel chips
Waterijsjes.
Rijstwafels.
Kiwiâs.
Soms ook wel iets vets omdat ik dan amper heb gegeten en denk kcal kom maar door.
(is kippensoep ook niet juist wat mensen eten om hun maag minder van streek te maken/licht verteerbaar).
Witte rijst met alleen boter en suikerâŠ
Moet daar nu niet aan denken
Rijst met ei.
Ik eet dus altijd witte rijst met kippensoep als ik niet lekker ben. Zoals vandaag toevallig omdat ik grieperig ben. Maar heb geen last van mijn maag verder en normaal ook nooit de behoefte aan.
J. Balvin
Beyoncé zit ook op de remix van zijn nummer mi gente trouwens. Hij is >>>>>>> J.Lo
Wilde ik even kwijt
Denk je echt dat ik niet weet dat BeyoncĂ© een liefje heeft dat mi gente en de speciale vermelding van BIC op Coachella: âAzul, are you with meâ
Ik ben een stan eh
Hahah Ohja maar die disrespect op j Balvin vind ik niet leuk! (Trouwens mi gente zonde Beyoncé >>>>>> mi gente met Beyoncé maar dat ben ik)
Ik trok haar Spaanse zinnetjes trouwens verrassend goed, ben nog steeds getraumatiseerd van die keer dat ze âFransâ zong.
(Niet voor jou, maar voor iedereen die bloedende oren wil)
Ik lees het boek nu met mijn zoontje en ik denk dat er wel flink wat dingen aangepast mogen worden. Er staat nog steeds Zwarte Piet, vader van beide werkt en komt tussendoor lunchen, erg gericht op braaf/stout. Volgens mij was er ook nog een verhaaltje waar Jip niet mocht huilen, want want was hij geen echte man. Even kijken of ik die terug kan vinden. Nou goed, ik pas met voorlezen wat dingen aan maar was me vooraf niet bewust dat het toch echt wel flink gedateerd te noemen is.
Autocorrect maakt er altijd Ballin van, terwijl ik weet dat het Balvin is. Het vraagteken was omdat ik niet zeker wist of de track met hem of Maluma was.
Haha ja die is cringe, geen topmoment voor haar