Havermout soep
Ah ja fair enough
Maluma is mijn fave
Oja damn die mogen ze wel weglaten
Smoothies!!
Ik wens de moeder van mijn man wel een avada kedavra’tje toe.
Als je kijkt naar de supermarkt waar jij het meest komt, hoe zijn de aanbiedingen van deze week?
- Mega chill
- Best oke
- Mwah, kan beter
- Heb ik niets aan
0 stemmers
Witte zachte bolletjes met boter en hagelslag of nutella.
Nu eigenlijk alleen lippenstift, maar vroeger ook wel eens mascara/oogschaduw. Ik was altijd te laat en ik wou er natuurlijk leuk bijlopen, deed het steeds als ik even voor een stoplicht stond of op rustige stukjes. Nu doe ik dus alleen even snel lippenstift. Vooral sinds ik een foto zag van een meisje met een mascara borstel ín haar oog, omdat ze aan het makeuppen was in een rijdende auto.
Edit: ik had dit tabblad nog openstaan en ineens refreshte die waardoor ik super spuit 128 reageer op iets
Leuk juist dat je reageert!
Oke dat zijn nog wel slimme momenten om oogmake-up op te doen. Wel knap dat je het ook tijdens het rijden kon. Ik zou wss het groen worden van het licht volledig missen als ik mascara zou opdoen op zo’n moment.
Beschuitje met ham (zonder boter!) kreeg ik vroeger altijd als ik ziek was haha
Ahhhhh gatver
Ik heb echt geen idee, moet dat echt beter in de gaten houden.
IEL
Iehhh waarom klik ik dit aan
Ik lees ze nog steeds voor aan de kinderen, maar draai soms wel de namen om. Dan is het een keer Jip die om dingen jankt en Janneke die dingen durft die eigenlijk niet mogen ofzo.
Dit deed mijn vader vroeger ook altijd.
Zelf eigenlijk nooit J&J voorgelezen, terwijl het boek wel in de kast staat
Ah wat rot, dat lijkt me al zo’n heftige ervaring! Je kan ook denken, dat is allemaal gelukt dus een uitstrijkje kan je ook nog wel aan je zou dat wel tegen diegene kunnen zeggen, maar een echo gaat veel dieper dan een uitstrijkje hoor! Ik had gewoon pech.
Nee ik krijg helaas nooit wat terug, moet vaak zelfs bijbetalen de rekening wordt gemaakt op basis van gemiddelden per verdieping in het complex (we zitten op dezelfde stroomgroepen en cv-ketel, beetje ingewikkeld) en dat pakt individueel dus bijna nooit goed uit. Een jaar is er een wietplantage gevonden in een van de huizen waardoor iedereen ook heel veel moest bijbetalen, lijkt mij vrij duidelijk waar dat verhoogde verbruik dan vandaan kwam maar het komt dan blijkbaar niet in ze op om eens kritisch naar de rekeningen die ze uitsturen te kijken
Ben wel benieuwd waarom mensen dit niet sympathiek vinden… Omdat mensen het een humble brag vinden? Ik vind het wel goed: durf een beetje te dromen en geloof in wat je kan, en laat niet iemand anders je ontmoedigen. (Maar ik heb kaag eens van dichtbij aan het werk gezien en was toen best onder de indruk ook. En ze was heel vriendelijk!)