Stel je persoonlijke vraag #21

Ik heb liever douchegel dan een kado dat ik niet kan gebruiken, zoals decoratiedingetjes.

4 likes

Ik zeg iets over het gebaar zoals: oh wat lief van je, dankjewel!

1 like

Nou ja, van iets dat ik in het jammere-cadeautjes-topic had geplaatst (een heel lelijke opvallende ketting), schrok ik wel oprecht. Toen moest ik mezelf herpakken terwijl iedereen naar me keek. Dat was heel moeilijk en ik denk dat dat niet zo goed gelukt is.

2 likes

Maar een douchegel is toch juist een cadeau wat je wel gewoon kan gebruiken (ok ik persoonlijk toevallig niet ivm allergie maar dat terzijde :stuck_out_tongue: )
Ik snap het verschil niet tussen een douchegel en een fles wijn. Niet iedereen drinkt toch wijn, of houdt van precies de chocola die een ander uitzoekt etc.

3 likes

Ja same! Ik vind het nog steeds een beetje ongemakkelijk hoor, maar het is in ieder geval oprecht wat ik zeg.

1 like

Ik heb echt slecht bijgehouden hoeveel mensen je op bezoek mag hebben nu (ik krijg geen meerdere mensen tegelijk op bezoek en ga ook niet in groepjes op bezoek) maar ik heb wel een losse kerstafspraak staan en ik ga nu eens kijken of dat volgens de regels wel mag :sweat_smile: (al reken ik mijn vriend en zus eigenlijk al niet echt mee omdat ik van hen geen afstand houd).

Klopt, misschien betrek ik dit heel erg op mezelf.
Want ik kan heel veel douchegels ivm mijn huid niet gebruiken.
Maar wijn kan je altijd wel iets mee, in eten gooien, meestal weet je wel of iemand wijn drinkt of niet.

1 like

Je huis dweilen

• Dweilen wat is dat?
  • Doe ik te weinig maar sommige kamers (wc bijv.) doe ik wel regelmatig
  • Doe ik te weinig overal in huis
  • Doe ik regelmatig overal in huis

0 stemmers

Ik dacht dat die bubbels opgeheven waren en jullie alleen nog je knuffelcontact (1 pers) op bezoek mochten hebben? En singles mogen 2 mensen. Of nou ja, die mogen naar de wc, je mag toch tot 4 ofzo buiten mits die niet naar de wc gaan en niet door je huis hoeven om in je tuin te zitten?

2 likes

Wat ontvang je liever als cadeau? (prijs is hetzelfde)

• Een fles wijn
  • Douchegel

0 stemmers

Gewoon wekelijks na het stofzuigen door het hele huis met de stoomreiniger door het hele huis dweilen

2 likes

Drink sowieso geen wijn, zou echt een slecht cadeau zijn.

5 likes

Damn respect haha.

Vaak dweilen is ook helemaal niet goed voor je vloer

2 likes

Oh dat wist ik niet maar ik ben gewoon gruwelijk lui.

Moet wel bekennen dat stofzuigen mijn taak is en er achteraan dweilen mijn vriend zijn taak is :relieved:

2 likes

Rituals vind ik nog wel oke, maar de meeste douchegels die cadeau worden gedaan zijn van die schrale Action-pakketten in een doorzichtig folie met leliegeur ofzo. No thank you

20 likes

Ja of zo’n hele sterke lavendelgeur :nauseated_face:

Het is nog de vraag hoe ik kerst ga vieren. Wilden naar mijn ouders, maar er komt ook een kennis. Prima, maar ineens was 1,5 meter geen optie voor mijn vader en ā€˜anders komen jullie maar niet’. Dus mss dat ik dat advies nog opvolg en lekker met mijn vriend en katten kerst ga vieren.

Word hoe dan ook wel gezellig uiteindelijk.

1 like

Ik heb lekker eten besteld bij @anon76889665 voor mij en m’n vriend en daar gaan we lekker met z’n tweetjes van genieten op de bank met kerst!

35 likes