Heb je wel eens gesjoeld?
- Ja tuurlijk
- Nee
- Wat is dat?
0 stemmers
Had/heeft iemand in jouw familie een sjoelbak?
- Ja
- Nee
- Meerdere mensen
0 stemmers
Indien ja, deden jullie dat dan ook met de feestdagen?
- Geen feest zonder sjoelen
- Nee
0 stemmers
Heb je wel eens gesjoeld?
0 stemmers
Had/heeft iemand in jouw familie een sjoelbak?
0 stemmers
Indien ja, deden jullie dat dan ook met de feestdagen?
0 stemmers
Ik ben sinds een maand trotse eigenaar van een sjoelbak en heb hem sindsdien bij elk bezoek op tafel gelegd. Of ze het willen of niet gesjoeld zal er worden.
Als volwassene denk ik echt van jeetje wat een groot ding dat je ergens neer moet zetten wat dan 2x per jaar wordt gebruikt.
Wij deden het ook wel eens op kinderfeestjes. En ook op feestjes toen ik ouder was met shotjes.
Bijbaantjes in verzorgingstehuizen gehad dus elk weekend sjoelen als een malle.

Dit worden dé kleuren van aankomend jaar.
0 stemmers
Moest ff googelen want snapte geen drol van dat plaatje 
Ik maakte er eerst Pantene van, van de haardingen/shampoos. Dacht al, gewaagd hoor (als haarkleuren van het jaar).
Hoe vaak sport jij gemiddeld per week?
0 stemmers
Hoe is grijs positief? 
Telt Yoga als sport? 
Vind ik wel!
Als wandelen als sport telt: elke dag. Zo niet: nooit.
Ik sportte voor tante co niet en nu nog steeds niet. Zou wel moeten maarjaaaaaaa
Ik ben sinds een paar weken ineens heel veel aan het sporten, omdat ik zo ongelukkig werd van thuis zitten zonder beweging (en ik wil er na corona gewoon een beetje goed uitzien haha). Mentaal helpt het in ieder geval heel erg, nu nog vol zien te houden.
Ik sport veel minder dan eerst, ga tijdens een pandemie echt niet in een sportschool staan waar iedereen elkaar met zân lichaamsvocht staat in te sprayen.
Bij oma plakken we briefjes met namen op spullen voor als ze himmelt (doen we al jaren, ze is nu âpasâ 90) en de sjoelbak is MINE!
NMSMVPE
Ik doe het gewoon thuis haha, met een hometrainer, gewichtjes en YouTube filmpjes. Dat is voor mij de enige manier om me ertoe te zetten
en ik wandel nu veel buiten ipv dat ik de auto gebruik
Ik sport veel meer juist, er is toch niks anders te doen verder. Het is mijn enige uitje zo ongeveer.
Op sommige dingen zitten echt briefjes en in de juwelendoos bijv. een briefje van oma dat mijn moeder (als enige dochter) alle sieraden krijgt.