Stel je persoonlijke vraag #21

Haha, als de fles wijn net zo duur is als dove douchegel dan de douchegel :smiley: voor de prijs van Rituals is een fles wijn prima haha.

4 likes

Ik ga 2de kerstdag met mijn vriend eten bij mijn vader en 1ste kerstdag of iets met mijn vriend thuis of alleen. Volgens mij is het officieel niet volgens de maatregelen want mijn vriend komt uit een andere regio.

Ga jij je met oud en nieuw aan de maatregelen houden? Anoniem!

• Ja corona en vuurwerk
  • Alleen corona maatregelen, fuck het vuurwerkverbod
  • Alleen vuurwerkverbod maar ik heb waarschijnlijk wel meer mensen in huis (of ben ergens anders) dan mag
  • Alleen vuurwerkverbod maar ik heb waarschijnlijk wel meer mensen in huis (of ben ergens anders) dan mag. Maar ik steek normaal ook geen vuurwerk af
  • Ik ga mij aan beide maatregelen niet houden

0 stemmers

Ik drink geen alcohol en verdraag geen geurstoffen, dus tenzij het geurloze douchegel is, maak je me met beide cadeaus niet blij :sweat_smile: Als iemand dit niet van me weet en me zo’n cadeau zou geven, zou ik overigens gewoon bedanken en niet erbij vermelden dat ik het niet verdraag

1 like

Als ik het over een detail heb dan dieteel maar als ik detailhandel zeg dan zeg ik wel deetaijhandel

1 like

ik zou het niet onbaatzuchtig noemen (dat ben ik zelden), maar ik ben sowieso iemand die het prima kan hebben iemand zelden te zien en alsnog dezelfde band te voelen. Ik heb nooit problemen gehad met mensen die verhuizen of in het buitenland zijn, dat heb ik zo vaak gehad en nooit vervelend gevonden. Vond het toen ik zelf een klein jaartje weg was ook raar om te merken dat vrienden het moeilijk hadden gevonden dat ik weg was geweest.

idk als je terugkomt is het toch weer goed denk ik.

6 likes

nav de mondkapjes in impopulaire meningen en je onderkin er lekker in kunnen verbergen:

Wat is de sterke kant van jouw gezicht? (als je je gezicht horizontaal doormidden doet, dus halverwege je neus en up (jukbenen, ogen, wenkbrauwen, voorhoofd) of down (neuspunt/vleugels, wangen, mond, kin, kaaklijn)

• de bovenkant
  • de onderkant
  • m’n hele gezicht is m’n zwakke punt
  • m’n hele gezicht is m’n sterke punt

0 stemmers

Ik ben veel knapper met mondkapje

De onderkant van m’n neus is groot, ik vind mijn mond niet mooi en heb een non-existente kaaklijn. Dus prima als niemand dat allemaal ziet

11 likes

haha ja ik heb sowieso een grote neus, maar met mondkapje valt ie wel meer weg. De onderkant van m’n gezicht is niks, twijfel over “mn hele gezicht is mn zwakke punt”, maar opzich framed een zwart mondkapje m’n ogen wel redelijk.

voel me ook zelfverzekerder met een mondkapje op haha sadlife

2 likes

Moeilijk. M’n voorhoofd is te hoog en te wijd, en m’n neusbrug is niet zo mooi, maar m’n mond is te klein en mn kin te puntig. Ik werd vroeger wel eens alien genoemd door m’n hartvormige hoofd. En toch ben ik blij met m’n rare hoofd en zou ik niet zeggen dat het een “zwak punt” is.

3 likes

Ik vind dit eigenlijk een stomme eigenschap van mezelf, maar ik merk dat mijn gedachten best afgunstig kunnen zijn. Ondanks dat ik iemand die dicht bij me staat de wereld gun, vind ik het heel moeilijk als ik al weet dat ons contact/dynamiek erdoor verandert. Met verhuizingen heb ik het niet zo, maar met relaties krijgen wel omdat er dan jaloezie bij komt kijken. Waarom zij wel en ik niet. Dus vaak ben ik dan heel positief en steunende vriendin tegenover diegene en ga ik thuis een potje janken. En verder probeer ik die stekende jaloerse gedachten zoveel mogelijk te negeren want het wordt er niet gezelliger van haha

1 like

Ik was laatst bij de dierenarts en het was een nieuwe arts, hij kwam heel leuk over en had hele sprankelende ogen dus ik dacht hallooooooo. Toen ik thuis kwam zocht ik hem op op de website van de dierenarts en daar stond een foto en toen dacht ik O.

52 likes

Maar alles onder m’n gezicht is lelijk, dus da’s wel lullig :sweat_smile:

Ik werk echt teveel met psychoses en wanen om dit ook maar een beetje voor waar aan te kunnen nemen, maar misschien ben ik te zwart/wit hierin.

2 likes

Omg op mezelf dat ik al gestemd had op ‘tuurlijk niet’ nog voor het lezen van het artikel, maar na het lezen blijf ik er toch bij haha.

1 like

Als trump dit zou weten, zou hij dan echt zijn mond houden? Denk dat hij er niet over op kun houden.

5 likes

Ik vind het vooral zonde van die honderden euro’s in mn lippen. Maar heb gelukkig een strak voorhoofd wat ik nog kan laten zien

22 likes

Draag jij handschoenen? (dus tegen de kou niet die dingen die je in de zorg gebruikt)

• Regelmatig
  • Soms
  • Altijd (in de winter/herfst)
  • Nooit

0 stemmers

En een muts?

• Regelmatig
  • Soms
  • Altijd (in de winter/herfst)
  • Nooit

0 stemmers

Doe jij weleens mee aan winacties van influencers?

• Regelmatig
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Is dit herkenbaar voor jou?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben doktersassistent en doe dit
  • Ik ben doktersassistent en doe dit niet

0 stemmers

Ik haakte definitief af bij het stuk dat Trump het zou weten maar gedwongen zijn mond moest houden. We weten nu toch wel dat Trump daar toch niet naar zou hebben geluisterd :rofl:

Edit: ik ben wel overtuigd van buitenaards leven, simpelweg omdat het heelal zo immens groot is (maar niet zozeer van aliens uit de films)

2 likes

https://www.instagram.com/p/CIYGR4Chzo-/?igshid=1gf59f59383kg

Ben jij liever

• Koning
  • BOA

0 stemmers

3 likes