Stel je persoonlijke vraag #21

Ik dacht altijd bovenste deel (ogen, voorhoofd, haarlijn), maar vanavond bij de AH popte ineens in me naar boven dat ik met mondkapje nooit om ID ben gevraagd en dat gebeurde daarvoor wel redelijk veel. Ik overweegde plots Botox voor mn fronsrimpel omdat ik er nu dus van overtuigd ben dat ik hierdoor 50 lijk van halverwege neus omhoog.

TlDR: ik weet het niet meer

5 likes

Altijd muts (in winter/herfst), de meeste warmte verlies je via je hoofd namelijk.
Life hack voor buiten sporters en (honden)-wandelaars, scheelt zo enorm.

1 like

Oh kut privé stemmen
En t voorbeeld doet t niet
Nog een keer

https://www.instagram.com/p/CIYGR4Chzo-/?igshid=1gf59f59383kg

Ben jij liever

• Koning
  • BOA

0 stemmers

Heb gezegd BOA maar lijkt me eigenlijk helemaal niet leuk als ik deze man en zijn collega’s aan het werk zie (in real life) hahaha. Lijkt me saai en mensen zeuren alleen maar voor mijn gevoel.

Maar dan wel koning van NL en niet van Benin. Kan ik lekker chillen en als ik iets doms doe krijgt Markie lekker de schuld

1 like

Geen muts, maar wel oorwarmers en skihandschoenen. Inclusief mondkapje en zonnebril is dit echt een bijzonder gezicht.

1 like

Vriendin van mij zei, “eerste verjaardagen vind ik wel speciaal en wil ik er wel bij zijn maar daarna is het mooi geweest met die verjaardagen.” Haha

Eigenlijk vind ik het ook mooi geweest. Mijn dochter nodigt nu zelf iedereen uit die zij wil op haar verjaardag. :+1:t2::laughing:

3 likes

Ik heb de eerste minuut koude handen en daarna worden ze warm, heb ook echt een hekel aan handschoenen hierdoor. Mutsen vind ik ook niks, gaat altijd zo zweten.

Echt jaloers, zelfs in die skihandschoenen heb ik nog ijskoude poten. :sob: Echt een probleem want heb dan ook krachtverlies in mijn handen. Kreeg de deur niet zelf van het slot en mijn vriend moest mijn broeksknoop open doen, want moest zo nodig plassen na mijn wandeling. Maar geen idee wat ik er aan kan doen.

2 likes

Ja sorry maar soms heb ik echt geen zin om eerst naar een heel levensverhaal te luisteren. Geef me je geboortedatum en vertel wat je wilt dan kunnen we allebei weer verder.

Van deze gesprekken:
P: goedemorgen met mevrouw Patient. Ja ik bel maar even want ik sprak net Sjannie van op de hoek en die zei dat de oproepen voor de griepprik rond werden gestuurd. Nu zit ik thuis he want onze Jan die heeft een TIA gehad dus ik zorg nu voor Jan. En nu wil ik wel die prik natuurlijk. Maar Sjannie zei dat die brieven niet altijd goed door kwamen en ja ik snap dat wel want de post heeft het druk druk druk in deze periode. Maar goed ik heb dus nog geen brief gehad en ik zei nog tegen onze Jan dat dat toch vreemd is.

Ik: dus u belt om te vragen of de brief wel verstuurd is…

34 likes

Wat aardig :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja zie edit. Soms heb ik wel tijd hoor en dan hoor ik alles aan en hum ik instemmend. Maar als ik zie dat ik nog 9 mensen in de wacht heb met een wachttijd van 25 minuten dan hou ik het graag kort :wink:

1 like

Ik heb van een collega gehoord dat als je van die ziekenhuis handschoenen onder je gewone handschoenen doet, je handen zelfs warm blijven als je een half uur moet scooteren!

3 likes

Hahaha Ohh ik kan het me zo voorstellen. Respect voor jou

1 like

Mijn vader heeft handschoenen waar een accuutje in kan en die verwarmen dan je handen tijdens het dragen. Hij heeft altijd mega dode vingers en dit helpt echt mega vindt hij!

5 likes

Had jij huiswerk op de lagere school?

• Nee
  • Heel soms
  • Alleen in de bovenbouw
  • Ja, regelmatig
  • Anders

0 stemmers

Vind jij dierentuinen nog van deze tijd?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik moet wel zeggen dat ik in het ziekenhuis werk en geen triage doe.
Ik vraag wel om geboortedatum hoor, maar het is een van de laatste vragen wat ik stel.

Ja lijkt me ook vervelend hoor (daarom werk ik niet in de zorg haha). Alleen denk ook dat veel mensen die bellen misschien gestresst zijn of wellicht eenzaam? Dus kan me goed voorstellen dat ze dan hun ei kwijt willen of persoonlijk contact prettig vinden. Maar ja, jij hebt het natuurlijk ook druk.

1 like

Ik zou te bang zijn dat mij zoiets overkomt

5 likes

Meestal zeg ik achter mijn naam gelijk ‘mijn geboortedatum is…’ Bij de apotheek kom ik maandelijks dus zeg ik ook vaak ‘hoi, ik kom medicijnen ophalen, mijn geboortedatum is…’ Maar zat laatst te denken of dat niet misschien een beetje asociaal is en/of opdringerig.

3 likes