Nee want ik werk al 36 uur. Zou ik dat niet doen zou het wel kunnen, helemaal als ik op hetzelfde niveau als een standaard vlogger zou kunnen editten.
Als ik niet zou werken en studeren dan zou het in theorie wel kunnnen, maar heb niet zo’n zin in al die comments over mijn 6 onderkinnen
Ik heb een vriendin die een tijdje dagelijks vlogde(en nee niet famous), naast haar baan studie en dat was idd een hobby waaraan ze super veel tijd besteden. In de trein altijd editten, ze stond eerder op om te editten en eigenlijk was ze gewoon altijd aan het edditten.
Klonk echt vreselijke
Ik denk dat iedereen wel kan vloggen en editten maar of iemand dat dan gaat kijken dat is een tweede Dan moet je of heel goed kun editten zodat het er in ieder geval mooi uitziet of je moet een heel boeiend leven hebben (of je moet gewoon zo kut zijn dat mensen kunnen hatewatchen).
Nee kan ik niet. Ik kan echt geen ‘content’ bedenken, heb de wereld niks te melden.
Ik heb een tijdje social media gedaan voor werk en ik vond dat ook echt verschrikkelijk, kost me zoveel energie om steeds weer catchy content te bedenken. Vreselijk.
Maar je zou bij wijze van spreken jezelf de hele dag kunnen filmen en dat online kunnen gooien. Hier werden ook dingen genoemd zoals kledingkast filmen of dingen proeven op camera, maar dat betekent niet dat mensen daar dan naar gaan kijken
Ik haat het van WhatsApp en skype dat je je eigen kop niet uit beeld kan krijgen. Waarom moet dat in hemelsnaam in beeld, ik word er niet blij van.
Ik kan de laatste jaren wel beter tegen mijn stem. Kwestie van vaak materiaal moeten terugluisteren en iets meer letten op hoe ik praat. Als ik moe/geïrriteerd ben tijdens het opnemen dan hoor je dat heel erg terug en dan denk ik wel van wtf wat een stem. Ik ga echt lelijk praten dan.
Vooral als ik mannen afwijs haha op datingapps
1x was wel heel erg, toen heb ik op het punt gestaan aangifte te doen van bedreiging
Omg ik ben echt verbaasd dat er zoveel stemmen zijn op ja meerdere keren. Mensen zijn echt kut. Ik en een ander meisje zeiden een keer op vakantie tegen een jongen dat wij zussen waren. Toen zei hij recht in dat gezicht van dat meisje 'nee dat geloof ik niet jij bent veel lelijker als haar. Dat was echt een ongemakkelijk en pijnlijk moment. Waarom the hell zou je dat tegen iemand zeggen.
Never forget mijn eerste dag als brugklasser en dat 2e klassers een top 3 lelijkste brugwuppen hadden gemaakt en opgehangen. Ik stond 2e.
Gelukkig had 'ie het niet over jou
Maar je moet toch op zijn minst iets zeggen dan? Kan toch geen camera op mijn verveelde hoofd achter mijn laptop zetten, dat vind ik geen vloggen.
Is toch alsnog kut en hij verpestte daardoor de hele avond en sfeer. Achterlijk joch.
Ja één keer kan ik mij heel goed herinneren. Ik was toen ongeveer 13/14 denk ik. Was met uitgaan, zei een kerel dat ik een plork was en dat ik dus geen mooi gezicht had. Pff zo stom, is ook echt in mijn geheugen gegrift.
Tot vorig jaar echt wel bijna elke maand een keer, geen idee wat ik deed waardoor hij steeds weer zo snel terugkwam. Dit jaar pas drie keer gehad
L-lysine is voor mij echt het wondermiddel tegen een koortslip. (Kun je bij Holland en Barret kopen) sindsdien nooit meer last van.
Het is een voedingssupplement wat je dan 1 keer per dag moet slikken.
Ik weet niet zeker of er een verband is, maar ik heb geen koortslip meer gehad sinds ik lippenbalsem enkel nog in tubevorm gebruik. Voorheen (een aantal jaar geleden) had ik er vrij regelmatig last van. De lippenbalsem gebruik ik dagelijks.
Het leven is leuker…
- In een relatie
- Single
- Even leuk
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik vind mijn single leven nu leuker dan mijn relatie leven, maar over een half jaar lig ik vast huilend op de bank dat ik forever alone blijf
Ik had een prima leuk leven toen ik single was maar nu in een (fijne) relatie is het ook leuk! M’n vorige relatie was wel beduidend minder leuk.