Ik heb sinds maart twee sporten gevonden die ik daadwerkelijk leuk vind, ipv sporten omdat het ‘moet’ Echt een godswonder, hoop dat ik het een beetje kan volhouden.
Maar volgens mij kan zo’n contactonderzoek toch niet met zekerheid aantonen door wie je besmet bent? Bij mij was het vrij makkelijk aangezien mijn man het ook had dus kans dat wij elkaar besmet hebben is nogal groot. Maar bij zo’n verhaal is dit, zou het toch net zo goed in de supermarkt oid gebeurd kunnen zijn? Of een andere publieke ruimte. Het is toevallig dat de buurman het had en zij later ook maar dat hoeft niet per se met elkaar in verband te staan.
Ja gut het is zeker niet 100% sluitend, maar wat je zegt is geen enkel contactonderzoek dat.
Nee klopt, maar dan kan je dat toch ook niet zo stellig zeggen. Het wemelt inmiddels van de corona, je kan het overal en nergens oplopen.
Als alternatief voor photoshop kun je Pixlr gebruiken!
Het is nou ook weer niet alsof ik een of ander BIZAR verhaal ophang en 100 keer blijf herhalen dat het ECHT WAAR is. Je hebt je punt gemaakt hoor man man man.
Sorry wist niet dat je boos werd?
Dit wordt een groot succes
- Yes, wat een goed idee
- Nee, houd op en weg ermee
0 stemmers
Ik vind het idee erachter top, maar wat een vreselijk filmpje!
Ah tof! Welke sporten doe je?
Ik denk dat het nog best eens kan gaan werken. Ik vond “Bob” in het begin ook superlame, maar dat wordt nog steeds normaal gevonden en gebruikt. Het is best een goed idee om een term te bedenken voor als je een avond oid geen drank wilt drinken. Ik weet niet of dranquilo dan de beste term is
Ah ja duh, dat had ik er best bij kunnen zetten. Wielrennen en crossfit. Aan wielrennen vind ik het heerlijk om in mijn uppie nieuwe plekken in de provincie te ontdekken, en gewoon even uit de stad te zijn. Mooie zonsondergang, dravende paarden in het avondlicht, of gewoon even heel hard met wind mee. Crossfit doe ik nog maar net, maar vind het al wel steeds leuker worden. Het is zwaar, maar prima te overzien. Bijvoorbeeld even 12 minuten je best doen, en als je het niet aankan maak je het iets lichter voor jezelf. Elke keer vind ik het weer kut om heen te gaan, maar ook elke keer ben ik zo blij dat ik geweest ben. Merk ook echt dat ik al fitter en sterker word, en dat maakt ook dat ik me sterker in mijn werk voel. En het is lang niet zo intimiderend als ik eerst had gedacht, dacht echt wat moet deze couch potato met 15 kilo overgewicht daar nou tussen alle eigengeile alfamannetjes, maar niets bleek minder waar.
Wat heb jij het liefst op websites of apps?
- Light theme
- Dark theme
0 stemmers
Ik heb alles op wat kan op dark theme staan, maar heb het idee dat ik een van de weinigen in mijn omgeving ben…
Alleen het forum staat bij mij nog Light Theme, kan die omschakeling nog niet maken in mijn hoofd.
Vinden jullie het raar als een Nederlands kind een Arabische voornaam heeft?
- Ja, waarom zou je dat doen?
- Maakt mij niet uit
- Ik zou het zelf niet doen
- Nee, kan toch gewoon?
0 stemmers
luister jij al naar kerstmuziek?
- nee en bewust niet
- ja maar niet bewust, bijv. via de radio
- ja ik zet zelf kerstmuziek aan!
- wil ik niet zeggen
0 stemmers
Ja dit! Namen als Lina, Nadia, Nora, Yara en Elena zijn ook Arabische namen, genoeg Nederlandse mensen (met Nederlandse voorouders) die die namen hebben en daar kijkt ook niemand raar van op.
gebruik jij handcrème?
- ja
- nee
- soms
0 stemmers
Vandaag voor het eerst. Probeer kunstmatig zin in kerst op te wekken zoals ik dat vroeger had. Maar helaas. Motivatie om de boom op te zetten is ook nog op de noordpool
Ik doe mee aan Whamageddon met collega’s, dus ik probeer het zoveel mogelijk te mijden. Maar ik luister ook veel radio so what can I do
Edit: dit dus https://www.whamageddon.com/