Stel je persoonlijke vraag #21

Hangt een beetje van de situatie af, als vrienden bij mij thuis langskomen is mijn vriend er meestal ook want we wonen samen, dus helemaal prima als je dan met z’n tweeën komt (al heb ik eigenlijk geen vrienden die dat niet van tevoren laten weten). Buiten de deur afspreken vind ik een ander verhaal, dan verwacht je lekker één op één te kunnen kletsen en dan is er ineens een derde persoon bij, dat vind ik wel kut

2 likes

Ik had een vriendin die heel vaak haar partner meenam als we eigenlijk met z’n tweeën hadden afgesproken. Vervolgens zei hij eigenlijk alleen hallo en de rest van de tijd zat hij er maar wat bij en zei helemaal niks! Gadver dat vond ik altijd echt zo verschrikkelijk ongemakkelijk, blijf dan lekker thuis.

9 likes

Voor wie in coronatijd een toets/examen/tentamen moest maken met camera aan (en controle van de ruimte), mocht je een koptelefoon op (of soortgelijk) tijdens het maken?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Wow wat voor super kong heeft jouw rond :flushed:

Ja ik vraag nu van tevoren of het kindje mee is, anders blijf ik lekker thuis werken. Naast m’n rustig slapende honden :joy:

We hebben een groot kantoor en hebben samen een onderneming, de vader zit hier ook locatie en is de primaire ouder dus het idee is allemaal prima maar in de uitvoering wil ze toch vaak bij ons zitten. Het is niet ideaal maar heel moeilijk om een gesprek over te hebben, het ligt echt gevoelig.

Waaaaaaarom ging hij dan mee? Is toch voor niemand leuk zo.

1 like

Ligt aan de situatie, als je met een groep hebt afgesproken om te chillen en iedereen kent die persoon wel dan is het prima. Maar als je 1 op 1 of met een klein groepje bent kan ik het niet zo waarderen.

Dat eerste hangt overigens ook af van de persoon haha, als die partner een leuk persoon is waar je het goed mee kan vinden is het natuurlijk minder erg dan als dat niet zo is

Ik vind alles kut, maar zolang het een hond zoals de mijne is, vind ik het prima. Beest slaapt alleen maar en heeft alleen voor het avondeten de zoomies.

Mijn nicht had eens de hond van haar tante meegenomen en dat was zo’n kutbeest. Blaffen en piepen tegen mijn hond. Toen moesten we onze hond opsluiten, omdat hij te bang werd.
Dan zou je denken dat mijn nicht ook wel zou begrijpen dat we die hond stom vonden, maar nee… “De volgende keer neem ik de hond weer mee.”
NOOOOOO

3 likes

Ja plus ik heb geen zin om intieme details met een bijna-vreemde te gaan delen?

1 like

Hoe spreek je dit spelletje uit:

• Uuno
  • Oeno

0 stemmers

Kan ook zijn omdat ik het ooit tegen een Duitse kleuter gespeeld heb. Die zei steeds Oeno

2 likes

Wanneer boek jij een zomervakantie?
(Even los van Corona)

• Niet - op de bonnefooi
  • In november
  • In december
  • In januari
  • In februari
  • In maart
  • Daarna
  • Ik ga niet op vakantie

0 stemmers

Sorry misschien heel dom maar wat betekent ‘primaire ouder’?
Dat hij op die dag eigenlijk voor het kind moet zorgen maar dat ze toch bij jullie komt? Of zijn ze uit elkaar en is het kind het grootste gedeelte van de tijd bij hem en maar soms bij je collega? Of is hij thuisblijfvader maar zit hij bij jullie op kantoor?
Het maakt verder niet uit maar ik snap de betekenis van de zin niet helemaal!

Dit is toch ook niet iets dat je aankondigt maar gewoon moet vragen? Echt sommige mensen.

Maar, maar, ik heb zoveel vragen :smiley: hoe herken je of iets een hondenuitlaatbos is? En wat is hondenuitlaattijd? Ik denk dat het probleem is dat die mensen, net als ik, echt geeeen idee van al deze concepten hebben haha en zich dus puur aan het ‘honden lopen los’ storen. Ik wist niet eens dat dit mag.

2 likes

Er staan (voor zover ik weet) altijd bordjes met hondenspeelweide of hondentoilet of honden losloopgebied of iets dergelijks. Bij mij in de buurt staan er dan ook weer bordjes vanaf waar de hond weer aangelijnd moet.

Wow dat zoveel mensen zomaar hun partner of iemand anders meenemen! Heb dat echt nog nooit met mijn vriendinnen meegemaakt ;o. We hebben nog geen kinderen maar partners bijv of iemand anders.

Heb jij dat weleens meegemaakt? Dus dat iemand onverwachts iemand anders meenam. Kan dus ook een dier zijn. Parkiet ofzo

• Nee
  • Ja, maar zelden
  • Ja, soms
  • Ja, vaak

0 stemmers

Jaren geleden ging ik winkelen met mijn destijds beste vriendin. We hadden afgesproken in de stad. Kom ik daar aan, is haar vriend er ook bij ??? Was een rare middag haha. Kon het ook echt niet waarderen.

4 likes

Oh zo, ja dat is natuurlijk ook weer waar haha. Had even niet aan strand enzo gedacht :smiley: ik erger me persoonlijk niet zo aan die dingen, maar wilde meer het andere perspectief laten zien dat mensen die geen hond hebben geen idee hebben van wat hondenuitlaattijden enzo zijn

Haha dit is een overtreffende trap maar dit doet me denken aan een situatie die ik ooit heb gehad toen ik met een vriendin naar de film zou gaan.
Ik ging haar ophalen en toen stelde zij voor dat ik beter met haar vriend kon gaan in plaats van met haar, want hij was down.
(Een van hen moest thuisblijven ivm hun kindje dat lag te slapen.)
Dat was nog vreemder :sweat_smile:

45 likes

Ik vind het allemaal kut.