Stel je persoonlijke vraag #21

Bij ons hoefte helemaal geen camera of microfoon aan

Hahah wat?! Dat is echt wel de overtreffende trap haha. Ik zie nu voor me dat zij heeft verteld dat ze naar de film gaat en hij vervolgens heel sneu was. Ben je uiteindelijk met hem gegaan?

Ik heb een vriendin waarbij haar vriend altijd op de een of andere manier wel opduikt. Soms is het op het einde van de avond dat hij er opeens is, soms zet hij haar af en blijft hij te lang hangen maar vaak is hij er ook direct al bij. Hij is ook nog eens echt niet sympathiek en heel erg aanhankelijk naar mijn vriendin toe. Heel vervelend, zie haar ook een stuk minder nu

5 likes

Zo een soort situaties was voor mij ooit de reden om een vriendschap te beƫindigen :stuck_out_tongue:

ik had een vriendin al een tijd niet gezien, want zij nam weinig innovatief en ik was daar klaar mee. Toen zouden we samen een middag gaan bakken(en ik rekende ook op samen eten, want ik had haar al lang niet gezien) en kort van te voren zei ze dat haar vriend er ook bij zou zijn :roll_eyes: en we moesten ook nog langs een aantal oppashonden en de brownies die we bakte waren voor haar collega’s en ze moest om 5 uur weg omdat ze nog langs de action moest.

Dat was de laatste dag van onze vriendschap :stuck_out_tongue:

10 likes

Hahaha. Vergeet je geen adem te halen?

15 likes

Sorry wat :joy::joy:??

11 likes

Haha ja als ik het zo teruglees is het echt best een rare actie. Toen had ik ook wel zoiets van ā€˜huh wat’ maar achteraf is het eigenlijk nog raarder.
Nee, ik heb toen volgens mij voorgesteld om gewoon thuis met zijn drieƫn een film van netflix te kijken.

2 likes

Ja precies dat. En dat je daar dan pas ergens halverwege of, nog erger, aan het eind achter komt. Wtf. Dan had ik dit, dit en dit liever niet besproken :face_with_symbols_over_mouth:

Wat een verhaal haha ik ga stuk :joy::joy:

1 like

Zoals die ene Belg het in Temptation Island zei. Ze is koekeroend

16 likes

Hahaha wtf. Er zijn ook mensen die de hele tijd scheten laten ben ik achtergekomen. Sliep een keer een week in een hostel op een kamer voor 4 mensen, en een kamergenoot liet de hele nacht scheten. Mensen werden er gewoon wakker van :joy:

1 like

Oooh er schiet mij ook opeens een verhaal te binnen. Ik was een jaar of 15 en een vriend/date zei dat hij met zijn vrienden naar de film (ice age) ging. Leek mij ook leuk dus hij vroeg of ik ook meewilde. Dat wilde ik wel, maar dan nam ik ook twee vriendinnen mee. Toen ik en mijn vriendinnen bij de bios aankwamen, was hij daar alleen?? Had hij dus helemaal niet met vrienden afgesproken. Ice age bleek uiteindelijk vol te zitten en toen belandden we tussen allemaal oude mensen op de voorste rij bij the Reader :sweat_smile: was allemaal vrij ongemakkelijk

6 likes

Ik vind dat heel stom, dus als ik bij een ander merk ook een andere tas zou kunnen vinden waar ik net zo tevreden mee zou zijj zou ik het niet doen.
Maar als ik na een paar weken zoeken niets anders zou vinden, het logo klein en het verder echt de perfecte tas/keus zou zijn zou ik misschien na een tijdje wel zwichten.

3 likes

Kaas loopt uit dr oren

9 likes

Doe jij vanwege corona alsnog de deur open voor kinderen die meedoen aan Sint Maarten?

• Jazeker!
  • Dat doe ik niet vanwege corona
  • Ik deed sowieso al nooit open tijdens Sint Maarten

0 stemmers

Ik zou in normale omstandigheden wel open doen maar er komt hiet nooit iemand :joy:

7 likes

Kinderen komen hier niet aan de deur. :woman_shrugging:

3 likes

Zo het was fijner dan ik dacht dat anderen net zo onaardig zijn haha

1 like

Ik heb het licht in de gang uit en het gordijn voor de deur maar er werd net alsnog aangebeld :sweat_smile: vind het wel sneu, maar ja pandemie libie :woman_shrugging:

1 like

Ik eigenlijk alleen gestemd op dat ik niet opendoe omdat er gewoon nog nooit heeft aangebeld bij me met Sint-Maarten en dit kwam nog het meest in de buurt, haha.

3 likes