Wel voornamelijk posters uit het zw/k-subforum en uit het baktopic denk ik.
Slim!
Nou. Dat heeft een van de buren gedaan. En na 2 kindjes was het bakje (met 40 chocolaatjes) ineens leeg.
Deuk in vertrouwen van de mensheid
Je wilde anders niet weten wie ik onder de dierenliefhebbers schaar
Ik dacht eigenlijk alleen aan peachgoddes en @VickyViolence haha. (@monkeyslut jou ook beetje, maar ik had je waarschijnlijk al lang opgeschreven bij de forummers die ik gewoon vaak voorbij zie komen in topics die ik veel lees)
@ vicky ik houd van jouw passievolle klaag posts in het waar erger je je aan topic. Vooral die over de buren en je stad/parkeerproblemen haha ik voel de ergernis altijd heel goed. Volgens mij staan jouw meeste posts op FF ook in dat topic
Haha ahhw peachgoddes the queen van de hele rants.
Ik denk dat als ik binnen 1 minuut forumnamen moet opschrijven dat ik dan dingen ga verzinnen.
Of dan krijg je dingen als “Die ene met die groene ava met een N”
Same. Ik herken iedereen echt alleen aan zijn plaatje. Kan helemaal in de war raken als iemand zijn plaatje verandert. Moest echt een kwartier opzoeken of @Fenayi nou die met het Bubbles-plaatje was
Haha oeps nu ben ik de persoon met het enge plaatje.
Ik mis dr
Thank God praise the lord eindelijk iemand die mij noemt
Ik flex alleen mijn academische titel als ik dat moet doen voor mijn werk
Haha mijn vriend is in dat opzicht het tegenovergestelde dus dat topic is mijn klaagmuur.
Ik mis overigens wel een tegenovergestelde van het topic hoor, soms voel ik een overweldigende dankbaarheid voor mijn kat, met pudding gevulde donuts of mijn elektrisch deken en wil ik dat ook kwijt maar om dat nu in WJEKW te plaatsen is ook weer een heel dingetje.
Ik denk dat je klaagposts ook in verschillende gradaties kunt indelen. Jouw klaagposts geven me altijd wel een bevredigend gevoel haha
Hahah shit dit krijgen we er nou van @Eddie
Edit: je ergernissen over je werk lezen trouwens als een saga. Ik ben benieuwd hoe het afloopt met dat project dat niet goed aan jou is overgedragen, maar waarvan je wel wordt geacht het in orde te maken en goed op te leveren
Jep! Dan zeg ik soms (tegen ouders), ja, ik ben juf GirlLikeThis!
Ik heb dit allemaal nog nooit gedaan en het zou me ook superraar lijken, maar het zou natuurlijk best kunnen.
Maar ik bedacht me dat mijn ouders en zelfs mijn grootouders dit ook nooit deden, die zeiden ook altijd “voornaam achternaam” als ze zich bv moesten voorstellen of identificeren.
Stellen/Stelden jouw ouder(s) zich wel eens voor als:
- mevrouw/meneer [achternaam]
- beroep [achternaam]
- academische titel [achternaam]
- geen van deze
0 stemmers
Ik dacht aan rechercheur, dokter en leraar middelbaar onderwijs haha
edit: maar die laatste klopt natuurlijk helemaal niet bedenk ik me nu