Hahahaha ik moet nu denken aan al die nederlandstalige ‘artiesten’ op youtube die dan “Zanger (…)” heten. Bekendste voorbeeld is natuurlijk Zanger Rinus, maar YT staat echt vol met ‘zangers’ en ‘zangeressen’. Typisch is ook dat ze in hun videoclip altijd wel een waterelement hebben, dan hebben ze bijvoorbeeld gefilmd bij de plaatselijke vijver. Dat hoort er blijkbaar bij als je zanger bent.
Hoe stel jij je voor in een professionele context?
- Voornaam
- Voornaam achternaam
- Mevrouw/meneer achternaam
- Functietitel achternaam
- Ik werk niet
- Anders
0 stemmers
Rapper Sjors😆
@ellegirltalk 60 +?? Bewijs het met een video met timer haha. Ik weet er wel veel maar hoe je het exact schrijft, met of zonder punt etc. Sommige namen zijn ingewikkeld en sla ik dan maar half op.
Heb jij vroeger met mini stek gespeeld?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat was echt geweldig! Mijn opa had toen twee houten opbergkisten gemaakt met allemaal vakjes, zodat alle kleuren netjes konden worden gescheiden. Uren zoet mee geweest. Heb alles nu weer aan oma gegeven, omdat opa is overleden en ze zich verveelde tijdens de eerste lockdown.
Ik zag het laatst weer ergens en had er weer helemaal zin in.
hahaha grappig die lijstjes hierboven! ik vraag me af hoeveel namen ik zou weten
en dan ook echt als ik al even niet op 't forum heb gekeken, dus niet dat namen nog vers in mijn hoofd zitten
Ja ik maakte een stom paardenhoofd, bij mn paardenfamilie. Ik wilde een poes.
Go get yourself a ministek poes girl!!
Ik zag dat KOZP gaat demonstreren tegen de Grijze Piet die Venlo in wil zetten met Sinterklaas.
Vind jij een Grijze Piet oke?
Hierbij een foto:
- Gewoon ja
- Ja, alle kleuren zijn oké
- Ja, grijs is geen huidskleur
- Gewoon nee
- Nee, alleen een roetveegpiet
- Nee, helemaal geen piet
- Anders
0 stemmers
nvt
oke ga ik straks doen als ik hier ff niet ben geweest, binnen 1 minuut dus
Maar vaak zeggen ze ook alleen de achternaam? Of ik heb vaak doktoren gehad die alleen hun achternaam zeiden.
Ik kan goed geheimen bewaren maar ik vertel het wel tegen mn bff. En ik heb maar 1 harry film gezien.
Als jouw huisarts je oproept wat wordt er dan gezegd?
- Mijn voornaam
- Mijn achternaam
- Mevr. + achternaam
- Mevr + voornaam (haha)
- Anders
0 stemmers
Ik het begin vond ik het raar dat ze alleen mn voornaam zei, zo kwam het over alsof ik elke dag in die wachtkamer zat. Maar ik vind het nu juist leuk!
Hoe bedoel je/wie zijn ze? Ik vraag hoe stel jij je voor toch, niet hoe stellen andere mensen zich aan jou voor? Ik heb denk ik ook nog nooit iemand gehad die zich aan mij voorstelde met alleen een achternaam, ik vind dat ook een beetje bot en ouderwets.
Toen ik nog als invalleerkracht basisonderwijs werkte met ‘juf [mijnvoornaam]’, maar alleen richting kinderen.
Beroep en dan voornaam plus achternaam heb ik ze wel eens op betrapt
Voornaam en achternaam, geen mevrouw!