Mn vader stelt zich voor als Majoor Degas (marine), maar wel alleen als dat werkgerelateerd is.
Vroeg me al af waarom ik hier ineens gequote werd haha.
Wauw nu zie ik hem voor me als de majoor uit loenatik.
De volledige saga dan of is één film voldoende?
Ik las iets interessants op Twitter: een docent deelde haar Netflix account in de vakantie met een leerling, zodat hij series kon kijken. Daar kwamen gemengde reacties op, dus mijn vraag aan jullie: Vinden jullie dat acceptabel?
- Moet kunnen
- Nee dit gaat te ver
- Geen idee wat ik ervan vind
0 stemmers
Ik heb één volledige Star Wars film gezien (Rise of Skywalker) en een stukje van de eerste. Die nieuwste ging wel, ik wil ooit nog een poging doen om alles te zien, maar die oudere films kosten me wel echt moeite hoor. Ik vind The Mandalorian wel heel leuk (Baby Yoda ), dus wil de rest van SW ook een nieuwe kans geven. Ik heb alleen een intense hekel aan die Chewbacca.
Mijn vader lijkt meer op Paulus de Boskabouter.
Precies om deze reden vind ik het niet kunnen. Je krijgt scheve verhoudingen in de klas. En het is ook niet echt werk en prive gescheiden houden.
Ja ik vind het dus ook echt lastig! Want wat je voor de een doet, moet je als het ware ook voor de ander doen. Denk dat ik er zelf nooit aan zou beginnen
Ik vind dit echt een hele moeilijke, heb al drie keer mijn stem veranderd. Eerst dacht ik nee kan echt niet. Maar aan de andere kant, als je zelf niet al te gure shit zelf kijkt (staat dat uberhaupt op netflix), en een leerling heeft het bijvoorbeeld echt niet breed thuis en de hele klas heeft het over een bepaalde netflixserie en de leerling valt hierom buiten de boot, dan zou ik ook snel geneigd zijn ok kijk maar op mijn account hoor.
Married at first sight Australia!!!
Inclusief “wat is het armste en minst ontwikkelde land in de Benelux?”
Oh, ik dacht dat jullie trotser waren op het wereldrecord zonder regering.
Waarom moet dat altijd hier?! Alleen omdat we de stad van Geert Wilders zijn zeker
Mensen die hier de Slimste mens NL kiezen kunnen dit niet echt menen toch?!?!?! (Sorry buitensporige hekel aan de NL versie want verbanden die nergens op slaan en überhaupt achterlijke vragen)
Nou ja ze kunnen moeilijk protesteren tegen grijze piet in een stad waar ze roetveegpieten hebben. Volgens mij is Venlo de enige of iig een van de weinige waar grijze piet gebruikt wordt.
Van mij mogen ze heel Sinterklaas afschaffen
Keek jij vroeger naar:
Zoop (2004 - 2007)
- Jazeker!!!
- Nee, keek ik niet
- Ik ken het niet
0 stemmers
Het huis Anubis (2006-2009)
- Jazeker!
- Nee, keek ik niet
- Ik ken het niet
0 stemmers
Ik zie ze op Videoland staan en ben nu Zoop aan het terugkijken. Valt me op dat Zoop op enkele stukjes na helemaal niet zo kinderlijk is en eigenlijk best serieuze onderwerpen heeft.
Hallo zeg, vlak ons niet uit!
De Banda eilanden zijn percentueel veel harder geraakt nog dan Congo. En dat voor Fucking nootmuskaat.