Meen ik wel. Als Maarten bij België erbij zou zitten zou die winnen, maar Maarten is gewoon awesome.
Mijn opa en oma namen hun telefoon altijd op met ‘met meneer/mevrouw achternaam’
Hoor het ze nog zeggen. En nu moet ik huilen omdat ik ze mis hahaha
Ohh ja mijn opa en oma ook…
Hierin staat zo’n 1000 jaar aan Nederland’s worst moments. Zit een beetje een belerend toontje aan, maar vond het zeker wel interessant en vat wel goed samen waarop ons land (mede) is gebouwd.
Kan iedereen gebakken ei met kerrie aanraden
Enige keer wanneer ik kerrie gebruik is in de eiersalade
Valt voor mij in het straatje aromat, alleen nodig als je toch al smerig hollands gaat koken.
Dip jij de korsten van je pizza in knoflooksaus?
- Vaak
- Soms
- Nooit
- Nee, maar wel in andere saus
- Korsten? M’n hele pizza is knoflooksaus
0 stemmers
Lekker pizza shoarma met knoflooksaus, sorry haterz
Verliefd zijn op een aap?
Ik dip m’n hele pizza in knoflooksaus mmmmmmm
Ik wist niet eens van kerriehaat, haha. Ik gebruik het wel alleen voor hutspot, als ik curry maak dan gebruik ik precies dezelfde ingrediënten als in mijn kerriepoeder maar in betere balans.
Oh ik associeer het helemaal niet met Hollands koken. Ik gebruik het juist in Indiase gerechten samen met garam massala. En in Marokkaanse rode linzensoep.
Dat was een vreemde verhaallijn inderdaad
Nederlands is een vrij logische taal en dyslexie heeft voor een groot deel te maken met moeite met automatiseren, dus ik zie verband met onlogischheid niet?
Altijd huilen als ik zeg heb je currypoeder, en dan komen ze met een potje kerrie van de appie aanzetten. Echt niemand in mijn Indiase familie gebruikt die kerrie.
Heb duizend kruiden in huis, maar geen kerrie.
Ik heb deze altijd van de toko, is dat acceptabele?
Eerlijk gezegd nooit bewust geweest van enig verschil trouwens, koop deze al jaren omdat ik hem lekkerder en goedkoper vind dan kerriepoeder uit de winkel, maar altijd gedacht dat het verschil tussen kerrie en curry gewoon een vertaling was.
Vind je het lekker als je tandvlees een beetje gaat bloeden door te hard poetsen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik gebruik deze zelf niet, maar de ingrediënten zien er beter uit. Heb van dit merk wel de garam masala, dus zou deze best proberen, al vind ik het vreemd dat er geen Chili in lijkt te zitten? Currypoeder heb ik het liefst van earthen pot & baba’s (staat vaak meat of chicken curry powder op maar dat negeer ik). Ik sla meestal groot in op vakantie, maar gelukkig kon ik nu bij gebrek aan ook hier bestellen.
Ik zou dit ook geen kerrie noemen denk ik, dan denk aan van die salades of gevulde eieren.