Stel je persoonlijke vraag #21

Alleen leuk op een dag dat ik de deur niet uit hoef en die hele bende weg is op de dag dat ik wel weer weg moet met de auto

28 likes

“And since we’ve no place to go, let it snow let it snow let it snow”

was nog nooit zo accuraat

45 likes

Vind ik een hele mooie uitleg, dankjewel! Echt leuk altijd om te zien hoe je iets helder kan uitleggen, denk dan altijd :“Ooh jaaa inderdaad” haha

2 likes

Dat hoop ik elke winter. Ik vind sneeuw zo magisch.

8 likes

Ik vind autorijden met sneeuw zo vreselijk. Maar werk sinds kort om de hoek dus laat de sneeuw nu maar komen! :grin:

1 like

Ga je dit jaar lootjes trekken met kerst?

• Nee dit jaar niet, maar normaal gesproken wel
  • Ja ga ik doen
  • Nee, doe ik sowieso nooit
  • Nee niet met kerst, maar wel met sinterklaas
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

Dit jaar wordt het kerst met zijn 2en, zie mezelf nu niet naar NL reizen. Ga denk ik wel wat kleine cadeautjes naar mn ouders en broertje sturen/bij ze laten bezorgen, maar lootjes zit er dus niet in.

1 like

Wat vind je ervan als mensen een disclaimer bij hun posts zetten ivm corona? Bijvoorbeeld: ‘net lekker met vriendinnen wijn gedronken (wel op afstand hoor!!)’ of ‘lekker gesport vandaag (geen teamsport hoor)’.

• Irritant
  • Stom
  • Geen mening over
  • Onnodig
  • Doe ik zelf ook
  • Net goed juist, om verwarring te voorkomen

0 stemmers

Ik vier normaal gesproken Sinterklaas/kerst met 6 vriendinnen.
Inclusief een hoop kado’s gedichten etc.
Maar door corona kunnen we nu niet met zijn zevenen tegelijk bij elkaar komen, dus hebben we bedacht om lootjes te trekken en dat iedereen een kerstpakket maakt voor zijn lootje. En we hebben een bedrag afgesproken voor hoeveel euro je kadootjes mag gaan kopen.
Een soort secret santa idee. Het pakket moet dan bezorgd zijn op uiterlijk 15 december en 3 dagen later mag iedereen via teams zijn kerstpakket open maken, en mag je raden van wie je denkt dat het kerstpakket is.
Ik vond het wel een heel leuk idee om op deze manier toch nog kerst samen te vieren.
Normaal gesproken vieren wij het dus nooit met lootjes maar dit jaar dus wel.

17 likes

Ja leuk idee!

1 like

Als je het er niet bijzet zijn er hier geheid mensen die er commentaar op hebben. Dat ben je voor met zo’n disclaimer. Dus niet goed om verwarring te voorkomen, maar goed om gezeik te voorkomen.

4 likes

Ik ben van team geswitcht en heb nog bijna niemand in real life gezien… Vind het wat saai zo en vond het bezwaarlijk om steeds via teams te vragen: heb je tijd om te helpen? Dat is kut, maar alles went!

Eet jij wel eens stoofpeertjes? En zo ja, doe je dat dan als ‘groente’ bij een gerecht of als toetje/ tussendoortje? Ik heb nooit begrepen dat mensen dat als groente zien maar ik kijk nu een vlog waar mensen dat eten en hoor het ook wel eens in mijn omgeving hahaha

• Nee, eet ik nooit
  • Ja, als groente
  • Ja, als toetje of voor tussendoor oid
  • Anders

0 stemmers

Echt alleen met kerst denk ik, als 1 vd side dishes, maar vind het mss ook meer een toetje. En toevallig vandaag in een milkshake, maar anders echt nooit.

7 likes

Meestal samen met spruitjes als groente :drooling_face:

2 likes

Als toetje met kaneelijs!

3 likes

Zowel als toetje en als groente. Vandaag stonden ze nog weer op :slight_smile:

2 likes

Haha ik denk dat de meeste Nederlanders zich niet zo bewust zijn van het bestaan van zeeuws vlaamderen :stuck_out_tongue:

25 likes

Anders: beetje van allebei, soms als dessert maar soms ook als groente

1 like

Ik ben eind juni naar een andere afdeling gegaan, zag best wel op tegen het digitaal inwerken, maar het valt me niet tegen. Scherm delen vind k heel chill en het voordeel aan vrsgen stellen via chat vind k dat je alles terug kan zoeken.
Wel jammer dat ik veel collega’s nog niet in het echt ken en dat mijn werk eigenlijk niet 100% vanuit huis kan. Wij doen nu zeg maar een aangepaste versie van wat het inhoudt en het leukste kan niet vanuit huis.