We gingen vroeger altijd op vakantie naar Breskens, echt de beste vakanties uit mn jeugd en ook de dorpjes/steden? daar in de buurt vond ik echt super leuk, voor mij is het allemaal zon, zee, strand, vakantie, paardrijden op het strand en lekker kamperen. Vergeet altijd dat er gewoon mensen wonen. 
Haha je weet dat België bij Nederland hoorde tot het zich in 1832 afsplitste?
Ja ik denk dat Zeeuws-Vlaanderen gewoon zo ontzettend unremarkable is dat Nederland het per ongeluk is vergeten terug te geven aan Belgie toen het werd afgesplitst omdat niemand had bedacht dat het bestond.
Je mag nog maar één chipssmaak tot het einde der tijden eten:
- Zout
- Paprika
- Peper & zout
- Bolognese
- Ketchup
- Pickles
- Sweet chili
- Barbecue
- Salt & vinegar
- Kaas (& ui,…)
- Zure room (& …)
0 stemmers
Ketchup ftw
ook omdat mijn vriend dat smerig vind en het dus gewoon blijft liggen ipv alle andere snacks in huis
Heb op Sweet Chili gestemd en dan bedoel ik Lays Sensations Thai Sweet Chili. Allllllerrrrlekkerste chips ooit. Punt.
maar liever doritos cool american eigenlijk
forver natural chips met fiesta dipsaus 
Hoort dat niet bij zure room?
Goed punt, ik pas mn stem aan haha
Ja dit is ook mijn lievelings 
Nee dat heb ik misschien ooit geweten? Maar geen idee meer
sorry
Zou jij gaan wandelen of je hond uit gaan laten op een natuur begraafplaats?
Deze is gewoon vrij toegankelijk
- Ja hoor!
- Nee een beetje luguber
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik moest dit even opzoeken op Google. Had nog nooit van een natuurbegraafplaats gehoord.
De beste vriendin van mijn zus ligt op zo’n begraafplaats begraven en ondanks dat het natuur is, zou ik het echt gek vinden als er een hond op haar gaat zitten kakken.
Huh wat is dat voor rare shit dan 

Mijn schoonfamilie woont er en ik vind het een mistroostige regio. Mijn eerste associaties zijn: doods, geen treinen, veel drugsoverlast.
Breskens is wel leuk voor een dagje strand.
Ja toch?! Ik weet ook niet of er grafmarkeringen zijn oid dus misschien weet je ook helemaal niet of je over een graf loopt
wow ik werd daar even helemaal ingezogen zeg wat een rariteiten kabinet 
Mijn oom is de eigenaar van de grootste dierenbegraafplaats van Nederland. Hij woont daar ook op het erf (sinds een paar jaar doen ze ook crematies, is tegenwoordig in). Als kind speelden wij weleens verstoppertje op de begraafplaats en ik heb ook weleens geholpen met kistjes schuren voor een cavia.