Stel je persoonlijke vraag #21

Vooral dat laatste, ik denk dat veel Nederlanders soms vergeten dat dat ook nog bij Nederland hoort. En mijn enige verdere associaties zijn 16jarigen die gaan comazuipen in Renesse en er wonen veel zwarte kousen.

Edit oh wacht ik heb het over heel Zeeland, niet Zeeuws-Vlaanderen. Zegt wel genoeg dus dat ik daar al helemaal geen associaties bij heb, het zou net zo goed Belgie kunnen zijn wat mij betreft.

2 likes

Ja had ik ook net in de gaten, haha

1 like

Zeeuws Vlaanderen ken ik wel en wij beschouwden dat altijd een beetje als onontwikkeld gebied ofzo. Van zielig als je daar woont of als verklaring voor vreemd gedrag of ouderwetse opvattingen “ja maar zij komen uit Zeeuws Vlaanderen he”
“Ooooooohh vandaaar”

8 likes

Ik ben met een nieuwe baan begonnen en ik heb nog 0 collega’s ontmoet, alles gaat online en via telefoon. Maar niet via teams oid dus heb geen idee hoe mensen er uit zien. Kwam er na 3 weken pas achter dat de collega waar ik best intensief contact mee had, een vrouw was ipv een man (maar dat probleem heeft zij altijd omdat ze een “mannen” naam heeft) Ik vind het thuiswerken echt chill, zou ook 0 zin hebben om in de toekomst naar kantoor te gaan, mijn werk kan prima vanuit huis. Enige wat soms lastig is, is dat je niet direct antwoord krijgt als je een vraag hebt en qua werkzaamheden vastloopt, maar er is een hele grote chat met alle collega’s die op dat moment aan het werk zijn en 9/10 keer geeft er wel iemand binnen een paar minuten antwoord.

Wow, dit verklaart zoveel…

2 likes

Ik was laatst dus op vakantie in zeeuws vlaanderen en ik vond het echt leuk, maar heb dan ook amper wat gezien. Het was wel echt uitgestorven.

Sorry ik kom er dus vandaag achter dat dat bij Nederland hoort?? Ziet er heel onnatuurlijk uit ook. Zullen we vast op een kut manier gepikt hebben van Belgie

13 likes

We gingen vroeger altijd op vakantie naar Breskens, echt de beste vakanties uit mn jeugd en ook de dorpjes/steden? daar in de buurt vond ik echt super leuk, voor mij is het allemaal zon, zee, strand, vakantie, paardrijden op het strand en lekker kamperen. Vergeet altijd dat er gewoon mensen wonen. :joy:

4 likes

Haha je weet dat België bij Nederland hoorde tot het zich in 1832 afsplitste?

3 likes

Ja ik denk dat Zeeuws-Vlaanderen gewoon zo ontzettend unremarkable is dat Nederland het per ongeluk is vergeten terug te geven aan Belgie toen het werd afgesplitst omdat niemand had bedacht dat het bestond.

5 likes

Je mag nog maar één chipssmaak tot het einde der tijden eten:

• Zout
  • Paprika
  • Peper & zout
  • Bolognese
  • Ketchup
  • Pickles
  • Sweet chili
  • Barbecue
  • Salt & vinegar
  • Kaas (& ui,…)
  • Zure room (& …)

0 stemmers

1 like

Ketchup ftw
ook omdat mijn vriend dat smerig vind en het dus gewoon blijft liggen ipv alle andere snacks in huis

13 likes

Heb op Sweet Chili gestemd en dan bedoel ik Lays Sensations Thai Sweet Chili. Allllllerrrrlekkerste chips ooit. Punt.

24 likes

maar liever doritos cool american eigenlijk

2 likes

forver natural chips met fiesta dipsaus :heart_eyes:

2 likes

Hoort dat niet bij zure room?

Goed punt, ik pas mn stem aan haha

1 like

Ja dit is ook mijn lievelings :yellow_heart:

1 like

Nee dat heb ik misschien ooit geweten? Maar geen idee meer :cry: sorry

1 like

Zou jij gaan wandelen of je hond uit gaan laten op een natuur begraafplaats?

Deze is gewoon vrij toegankelijk

• Ja hoor!
  • Nee een beetje luguber
  • Gewoon nee

0 stemmers