Waar ik woon zitten echt alleen maar kraaien en duiven en ik word er echt knetter van. Die kraaien zitten de hele dag met keihard KA KA KA te schreeuwen terwijl ze met zijn allen langs mijn raam suizen als ik rustig op de bank zit en de duiven zijn smerige gore ratten die mijn hele balkon onderschijten en die shit krijg je er echt niet fatsoenlijk af. Heeft ook geen zin want 3 uur later ligt er alweer een nieuwe berg. Fucking smerig ik haat ze
Welke van deze spellen heb je vroeger gedaan?
- Sjoelen
- Spijker poepen
- Koek happen
- Blik lopen
- Ballon trappen
0 stemmers
Welke van deze tv programma’s keek je vroeger?
- Brum
- Bassie en Adriaan
- Film van Ome Willem
- Teletubbies
- Kabouter Plop
- Koekeloeren
- Wizzy & Woopy
0 stemmers
PS: inspiratie door video’s van Joseffatrip.
Heb alle programma’s gekeken, maar kan er maar maximaal 6 aanvinken
Ahhh Brum dat was echt mijn favo!
Deze meneer heeft een wip gemaakt, zodat zware vogels niet bij het eten kunnen;
Haha ik dacht even dat dit bericht ergens anders heenging
Zoiets voor de meesjes (wij hebben pimpel- en koolmees stelletje in de tuin)
En dan voor de eksters af en toe ook wat lekkers
Wat vind je ervan als vrienden je heel vaak midden in de nacht berichtjes sturen. Berichtjes zijn gewoon gewone berichtjes, niet iets met veel haast of wat om een bepaalde reden 's nachts gestuurd wordt. Tijdstippen tussen 1u30 en 6u30 zeg maar.
- Geen probleem, mijn eigen verantwoordelijkheid om mijn telefoon op stil te zetten/ik slaap er gewoon doorheen/ik ben dan toch wakker/andere reden
- Irritant, ik word er wakker van/andere reden
- Kan echt niet
- Ik stuur zelf vaak berichtjes naar mensen op die tijdstippen
- anders
0 stemmers
Goed dat je het zegt. Heb gelijk even aangepast. Als goed is kan je ze nu alle 7 aanklikken.
Ik stuur zelf niet ‘vaak’ berichtjes op die tijdstippen, maar vaak gebeurt het wel als ik nachtdiensten heb uit verveling. Ik ga er eigenlijk vanuit dat mensen hun telefoon wel op stil hebben, haha. En als ze het irritant vinden dan hoor ik het vanzelf wel.
Dank voor het delen. 20 minuten goed besteed op deze zondagochtend. Echt genieten deze video.
Is toch prima. Heb m’n telefoon lekker op stil en dan heb ik ‘s-ochtends gezellig wat te lezen
Telefoon staat op niet storen vanaf 10uur, ben ik wakker dan antwoord anders is het voor de volgende dag.
Hahaha, niet helemaal wakker nog :’)
Vind dit altijd zo’n lastige vraag. Ik heb een vriendinnengroep waar ik al-tijd wel op terug kan vallen om gezellig wijn te drinken of weekendje mee weg te gaan. Maar of ik ze ook zou bellen midden in de nacht als ik in de problemen zit? Nah. Dat durf ik maar bij twee vriendinnen, die niet eens bij die groep horen.
Nou ik blijf maar tikken maar het werkt helemaal niet Mijn iphone zal wel te antiek zijn hiervoor
Ik zag net op Insta bij iemand dat het een instelling is, misschien kan het wel maar staat het uit?
Instellingen → Toegankelijkheid → Aanraken en dan helemaal naar beneden scrollen dan kun je 't aanzetten