Stel je persoonlijke vraag #21

Ja dat is waar. Gelijk een apparaat aanschaffen is misschien wat teveel van het goede. Ga binnenkort zo’n bakje kopen! Ben benieuwd of ik verschil merk!

Wow @Lila hoe kom jij aan zo’n lage luchtvochtigheid?

Ik heb dit al een tijdje maar zo handig is het helemaal niet. Maak telkens per ongeluk screenshots die ik weer kan verwijderen erna

Ik dacht dat t niet zou werken met mn hoesje maar bij mij toch wel :partying_face:
Wat een uitvinding

2 likes

En anders kan je zo’n apparaat denk ik ook bij de bouwmarkt huren, mocht je eens willen proberen of het bevalt.

1 like

Mijn eerste reactie was: o wat chill! Maar misschien is dat ook weer helemaal niet zo fijn?
Ik bedenk nu dat ik aan de radiatoren van die bakjes met water heb hangen. Misschien moet ik die ook maar weg doen.

1 like

Ik heb maar gewoon ergens op gestemd want ik heb helemaal niet zo’n ding. Dit pand komt ergens uit 1800 en ik heb standaard een verstopte neus als ik ga slapen dus het zal wel heel verschrikkelijk zijn.

Oh nee dat klinkt niet goed. Misschien toch eens zo’n ding aanschaffen? Lees dat @FISSA ze heeft gezien voor een paar euro bij de Action!

1 like

Hier is het raar. Tot 2 jaar terug was in de winter de luchtvochtigheid steeds te laag, rond zo’n 35%. Vet irritant, kreeg overal statische schokken van en voelde het ook aan m’n huid. Maar sinds 2 jaar is het ook in de winter steeds rond de 60%. Niks verbouwd ofzo. Nou ja, ik klaag niet.

Ik zou het niet weten, maar ik denk dat het hier ook hoog is. We ventileren al super veel en hebben zelden de verwarming aan. De badkamer heeft geen ramen (alleen mechanisch ventilatiesysteem), misschien ligt het daar aan… Goed, ik ga me er ook maar eens in verdiepen. :thinking:

Met mijn hoesje lukt het wel! Heb het sinds gisteren ingesteld, zag het op Facebook voorbijkomen. In de tussentijd al een paar keer per ongeluk screenshots gemaakt. :sweat_smile:

De verwarming regelmatig aan zorgt voor een lagere luchtvochtigheid heb ik me laten vertellen. Koudere lucht is vaak vochtiger. Ventileren is wel heel goed!

1 like

Vandaag😅

1 like

Ik ben vorige week over een kastanje gevallen midden op straat pff

6 likes

Wat denk jij over het algemeen als je een stel hand in hand ziet lopen

• lief
  • niks
  • ga weg
  • dit verschilt per dag

0 stemmers

En bij een stel wat intiem aan het zoenen is in het openbaar

• lief
  • niks
  • ga weg
  • dit verschilt per dag

0 stemmers

Is wel een tijdje geleden maar denk dat ik deze winter sowieso onderuit ga met een fiets van mij (die heb ik pas sinds dit voorjaar), overkomt mij nu al een paar keer bijna met natte bladeren op de weg. Ik voorspel dat ik echt nog een pols ga breken ofzo deze winter.

1 like

Ik vind Bolognese van Croky de lekkerste smaak ever ooit uitgevonden
en heb 2x contact met ze opgenomen:

• 1e x toen ik 8 was, verontwaardigd nadat mijn moeder zo’n party (deel)box meenam van de supermarkt, en ieder zakje maar 3 chipsjes bevatte! Kon het maandagochtend tijdens het kring gesprek op school nog niet loslaten dus de juf stelde voor ze een klachtbrief te schrijven. Loonde want ik ontving excuses en een aantal gratis boxen (vul apparaat in hun fabriek bleek defect).
  • vorig jaar toen de smaak/formule iets aangepast leek te zijn :rofl:
    Ontving ook toen 2 codes voor een gratis zak

*disclaimer: ben verder niet zo’n ras-klager maar Bolognese is echt heilige materie voor me

61 likes

Ik gleed vanmorgen nog uit nadat ik iets te rigoureus anti klit spray in mijn haren spoot en het dus door heel de kamer nevelde en op de grond terecht kwam. Die shit is gladdddddd.

8 likes

Ik val bijna nooit, maar loop wekelijks wel tegen iets op, zoals een muur, kast, deurpost. Vaak in een bocht, die ik dan te scherp neem en herhaaldelijk verkeerd inschat. Zo dom

7 likes

Ik denk lief maar eigenlijk ben ik zo jaloers dat ik het liefst op ze wil poepen ofzo

Ja wel vaker, maar 1 keer op een station en een week later hoorde ik van mijn oma dat een vriendin van haar mij “innig afscheid zag nemen” van een jongen. :face_with_monocle::+1:

28 likes