De verwarming regelmatig aan zorgt voor een lagere luchtvochtigheid heb ik me laten vertellen. Koudere lucht is vaak vochtiger. Ventileren is wel heel goed!
Vandaagš
Ik ben vorige week over een kastanje gevallen midden op straat pff
Wat denk jij over het algemeen als je een stel hand in hand ziet lopen
- lief
- niks
- ga weg
- dit verschilt per dag
0 stemmers
En bij een stel wat intiem aan het zoenen is in het openbaar
- lief
- niks
- ga weg
- dit verschilt per dag
0 stemmers
Is wel een tijdje geleden maar denk dat ik deze winter sowieso onderuit ga met een fiets van mij (die heb ik pas sinds dit voorjaar), overkomt mij nu al een paar keer bijna met natte bladeren op de weg. Ik voorspel dat ik echt nog een pols ga breken ofzo deze winter.
Ik vind Bolognese van Croky de lekkerste smaak ever ooit uitgevonden
en heb 2x contact met ze opgenomen:
- 1e x toen ik 8 was, verontwaardigd nadat mijn moeder zoān party (deel)box meenam van de supermarkt, en ieder zakje maar 3 chipsjes bevatte! Kon het maandagochtend tijdens het kring gesprek op school nog niet loslaten dus de juf stelde voor ze een klachtbrief te schrijven. Loonde want ik ontving excuses en een aantal gratis boxen (vul apparaat in hun fabriek bleek defect).
- vorig jaar toen de smaak/formule iets aangepast leek te zijn
Ontving ook toen 2 codes voor een gratis zak
*disclaimer: ben verder niet zoān ras-klager maar Bolognese is echt heilige materie voor me
Ik gleed vanmorgen nog uit nadat ik iets te rigoureus anti klit spray in mijn haren spoot en het dus door heel de kamer nevelde en op de grond terecht kwam. Die shit is gladdddddd.
Ik val bijna nooit, maar loop wekelijks wel tegen iets op, zoals een muur, kast, deurpost. Vaak in een bocht, die ik dan te scherp neem en herhaaldelijk verkeerd inschat. Zo dom
Ik denk lief maar eigenlijk ben ik zo jaloers dat ik het liefst op ze wil poepen ofzo
Ja wel vaker, maar 1 keer op een station en een week later hoorde ik van mijn oma dat een vriendin van haar mij āinnig afscheid zag nemenā van een jongen.
Ligt aan de situatie, gewoon random op straat niet nee.
Dronken op een festival, hmu please.
Jaa dit doe ik ook met mijn vriendinnen en familie. En dan samen in een video gesprek open maken als het zover is.
Nou ja, er is wel een verschil tussen een potje muilen in de kroeg en tongen naast de Knorr wereldgerechten in de appie. Dat laatste is natuurlijk geen probleem, dan kan hopelijk niemand er meer bij
Laatste keer dat ik dit op straat heb gedaan heeft iemand in het restaurant waar we voor het raam stonden een foto ervan gemaakt (omdat ik in mijn vrije hand een pizzadoos had) en het op Twitter gezet hahaha dus dat was wel meteen karma voor tongen in het openbaar
zou het zo weer doen daar niet van maar toch
Dit is echt mijn grootste angst. Ik ben altijd bang dat er ergens camerabeelden opduiken van mijn tien jaar jongere zelf die in het openbaar staat te tongzoenen en meer.
Haha dit had mijn verhaal kunnen zijn (mijn 15 jaar jongere ik die een jongen had ontmoet via Superdudes ). Kon écht niet toen⦠Jarenlang niet langs dat gebouw durven gaan.
Hahaha ik weet dit nog zo goed
Het zou er denk ik wel aan liggen wat voor soort mensen mijn buren zijnā¦
Ik vind het zo verschrikkelijk om andere mensen te horen als ze seks hebben. In mijn oude appartement was het vaak raak en dan kon ik er niet meer van slapen. Het voelt zo ongemakkelijk om āgetuigeā te zijn van zoān intiem moment en het is helemaal kut als je er niet meer van kan slapen.