Ligt aan de situatie, gewoon random op straat niet nee.
Dronken op een festival, hmu please.
Jaa dit doe ik ook met mijn vriendinnen en familie. En dan samen in een video gesprek open maken als het zover is. 
Nou ja, er is wel een verschil tussen een potje muilen in de kroeg en tongen naast de Knorr wereldgerechten in de appie. Dat laatste is natuurlijk geen probleem, dan kan hopelijk niemand er meer bij
Laatste keer dat ik dit op straat heb gedaan heeft iemand in het restaurant waar we voor het raam stonden een foto ervan gemaakt (omdat ik in mijn vrije hand een pizzadoos had) en het op Twitter gezet hahaha dus dat was wel meteen karma voor tongen in het openbaar 
zou het zo weer doen daar niet van maar toch
Dit is echt mijn grootste angst. Ik ben altijd bang dat er ergens camerabeelden opduiken van mijn tien jaar jongere zelf die in het openbaar staat te tongzoenen en meer.
Haha dit had mijn verhaal kunnen zijn (mijn 15 jaar jongere ik die een jongen had ontmoet via Superdudes
). Kon écht niet toen… Jarenlang niet langs dat gebouw durven gaan.
Hahaha ik weet dit nog zo goed
Het zou er denk ik wel aan liggen wat voor soort mensen mijn buren zijn…
Ik vind het zo verschrikkelijk om andere mensen te horen als ze seks hebben. In mijn oude appartement was het vaak raak en dan kon ik er niet meer van slapen. Het voelt zo ongemakkelijk om ‘getuige’ te zijn van zo’n intiem moment en het is helemaal kut als je er niet meer van kan slapen.
Ik vond het van mijn schuinbovenbuurvrouw altijd wel vervelend maar ik ben ergens altijd bang dat ik zelf ook zo’n persoon ben (dat ik het niet door heb).
Ik vind er niets van, zolang ik er niet wakker van word. Dan mogen ze van mij ergens doorheen zakken
Wat denk jij? Het leven van mijn onder/boven/naasten buren is spannender of die van jou?
- Mijn leven is spannender
- Het leven van mijn buren is spannender
- Het is allebei even deprimerend
0 stemmers
Ik heb 2 bejaarde buren. Ik mag toch hopen dat mijn leven spannender is.
“Lekker bezig
”
Tenzij het zo luidruchtig is dat je er echt last van hebt, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Volvo’s:
- Lelijk
- Verschrikkelijk
- Oké
- Leuk
- Mooi
- Rijd ik zelf
- Geen mening
0 stemmers
Geen mening
Ojaaa ik pas m aan
Ik heb een nieuwe buurjongen en in de 3 weken dat hij hier woont heb ik al 5 keer een groepje can 5 jongens naar binnen zien gaan terwijl er soms ook al 3 fietsen voor de deur stonden??? Ik ben echt benieuwd waarom ze altijd bij hem afspreken???
Naja ik heb al tijdens niemand hier ontvangen, want corona, dus ja