Volvo’s:
- Lelijk
- Verschrikkelijk
- Oké
- Leuk
- Mooi
- Rijd ik zelf
- Geen mening
0 stemmers
Volvo’s:
0 stemmers
Geen mening
Ojaaa ik pas m aan
Ik heb een nieuwe buurjongen en in de 3 weken dat hij hier woont heb ik al 5 keer een groepje can 5 jongens naar binnen zien gaan terwijl er soms ook al 3 fietsen voor de deur stonden??? Ik ben echt benieuwd waarom ze altijd bij hem afspreken???
Naja ik heb al tijdens niemand hier ontvangen, want corona, dus ja
Misschien is ie de enige van de groep die een woonruimte voor zichzelf heeft ? Of zit zijn bank het lekkerst, heeft ie de grootste koelkast, zoiets?
Mijn buren hebben een trampoline dus sowieso spannender leven dan ik
Geloven jullie dat deze spel persona op haar is gebaseerd?
Kort artikel: https://www.ad.nl/esports/boze-ex-dient-klacht-in-tegen-game-ontwikkelaar-het-personage-lijkt-te-veel-op-mij~adfcbfbb/
Diepgaander: https://step-nie.medium.com/the-problem-with-seraphine-58dc16c07e79
0 stemmers
Ja klopt haha maar ik bedoelde meer in het algemeen, over het merk
Weet jij veel over het heelal?
0 stemmers
Vind je het heelal interessant?
0 stemmers
Als je nadenkt, doe je dan wel eens je hand zo als deze emoji?
0 stemmers
En ben jij dit wel eens in real life?
0 stemmers
Ja dat denk ik ook! Het is hier sowieso heel moeilijk Aan een woning te komen als je niet samen iets gaat kopen.
Oh en deze was ik nog vergeten: Broodje (vegan) rookworst eet je met:
0 stemmers
Broodje unoxsaus
Ik woonde een tijdje bij iemand en ik kon haar aaaaaltijd horen seksen met haar toen kersverse vriend. Gelukkig bleken ze na een paar keer hele voorspelbare seks te hebben en kon ik me er voortaan rustig bij neerleggen dat het na acht minuten weer over zou zijn.
Moest hier aan denken hahahhaa
Curry en Mayo. En idealiter zuurkool ook!
(OMG nu zo veel in hier in)
Mayo & mosterd of mosterd & ketchup. Met zuurkool! Wil van de week die vega rookworst van Hema eten met zuurkool en dan die mosterdsaus die ze nu verkopen in de koeling.
Welke candybar is/zijn de lekkerste?
0 stemmers
Ik heb er drie gekozen, maar ik zou tegen geen één nee zeggen.
Maar dan wel KitKat chunky