Wat is jouw favoriete colasmaak?
- Original
- Vanille
- Cherry
- Kaneel
- Anders, nl.
- Ik lust/drink geen cola
0 stemmers
Wat is jouw favoriete colasmaak?
0 stemmers
Ja Dove caramel 
Schwip Schwap / Mezzo Mix / Spezi of cola lemon.
jaaa deze is zo lekker 
100% met je eens. Beste chipssmaak ever.
Ik ben beter in pannenkoeken eten, love die van mijn broer.
Mezzo mix en pepsi max citroen 
Twee maand terug over de kop gegaan met m’n racefiets. Resultaat: gebroken oogkas, gebroken elleboog en een hersenschudding. Ik droeg een helm.
En ik durf nu nog amper te fietsen
.
Ik deed dit weekend een soort spagaat op de roltrap van de parkeergarage onder de appie. Mijn voorste been gleed zo drie meter naar beneden terwijl de achterste bleef staan.
En dat mensen dan ook kijken maar niemand zegt: gaat het? 
@Evenveel Dit inderdaad, en dan in combinatie met vallen. Net nog paar minuten terug tegen een deurpost gelopen, en nu is mijn oogkas opgezwollen. Gelukkig van thuis uit werken morgen 
Echt een wonder dat ik in 28 jaar tijd nog maar één keer iets heb gebroken, val ook regelmatig de trap af enzo.
Oh jaaaa goeie al zo lang geleden dit! Ik zet het op mijn boodschappenlijstje volgende week

Ik wou op deze vraag antwoorden met “ga weg”, springt mijn hond ineens op mij, vinger glijdt uit en stem op “leuk”…
(Voor iemand rare ideeën krijgt over mij
)
Jaja
Ik ben echt super goed in pannenkoeken bakken en vind eigenlijk ook alleen die van mezelf (oké en die van m’n moeder) het lekkerst. Terwijl het beslag heel simpel is eigenlijk.
Geef me je tips mbt beslag en techniek! Ik heb dus nog nooit pannenkoeken gebakken en krijg door dit gesprek ineens zin. Ik ga normaal naar zo een lekker chaletje in het bos die het voor me bakken. Lekker authentiek in zo een blokhut die naar natte hond ruikt.
Heb ooit een halfslachtige poging gedaan als 16jarige, maar verder dus nooit Hollandse pannenkoeken gebakken.

Kom ik weer
Oh shit wat heftig
racefietsen gaat ook zo hard. Kan je nu wel weer fietsen met je elleboog?
Ohja helemaal vergeten deze. Hemels 
Hoeveel uur per dag zitten jullie op je telefoon?
0 stemmers