Dit is mijn methode:
Samenvatting
Ik doe de Jamie Oliver-methode met een mok. Dus ik pak een theemok, die vul ik helemaal met bloem, dan in de mengkom. Diezelfde mok ook vol met (volle) melk en erbij in de mengkom. Ik doe er 1 ei bij (als ik meer zou maken dan ook meer eieren) en een snufje suiker en zout. Vooral het zout niet vergeten!
Dit goed mixen met een handmixer, ik mix als alles gemengd is ook altijd nog zeker een minuutje op de hoogste stand zodat het luchtiger wordt.
Het beslag moet niet te dik zijn, soms doe ik nog wat extra melk erin zodat het ‘runny’ genoeg is.
Ondertussen pan hoog op het vuur, moet al goed heet zijn voor het beslag erin gaat. Ik bak alleen in roomboter, bij elke pannenkoek een beetje nieuwe boter in de pan.
Ik gebruik vaak een soeplepel om het beslag in de pan te scheppen, ik probeer altijd dunne pannenkoeken te maken dus doe niet te veel beslag in 1 keer in de pan.

) en toen kwam er net op dat moment een taxi aangereden 

) met ‘We missen je en kom snel eten bestellen blabla’ dus toen heb ik wel gelijk teruggemaild met Hallo hoe komen jullie aan mijn e-mailadres (waarschijnlijk van een ander restaurant uit de buurt en dat vind ik wel kwalijk)