1x met 2 wijntjes die achteraf voelden als meer glaasjes. Normaliter niet, of 1/2 glazen verspreid over een langere avondperiode en dat is technisch gezien toegestaan.
Ik drink thee in mijn thermos! De hele dag lekker warm
Als jij ineens op een mailinglijst staat van iets waarvoor je je niet hebt aangemeld (bijv een restaurant) en je ontvang een mail, wat doe je dan?
- Niks, boeit me niet
- Niks, ik laat het gewoon gaan maar vind 't niet leuk
- Ik meld me af en laat het daarbij
- Reply met hoe komen jullie aan mijn e-mailadres oid (of op andere manier contact met ze opnemen)
- Ik onderneem verdere stappen
0 stemmers
Ik doe meteen een inzage-verzoek om te kijken wat ze nog meer weten van me.
Ja ik normaal gesproken ook, alleen net ontving ik een mail van een restaurant waar ik nog nooit heb gegeten (poffertjes ) met âWe missen je en kom snel eten bestellen blablaâ dus toen heb ik wel gelijk teruggemaild met Hallo hoe komen jullie aan mijn e-mailadres (waarschijnlijk van een ander restaurant uit de buurt en dat vind ik wel kwalijk)
Krijg je daar meestal nog reactie op? Ben wel benieuwd of en wat ze dan zeggen.
Ik wacht nog in spanning haha eerste keer dat ik dit doe :â)
Ja ik heb ooit dronken gereden. En dan niet een beetje dronken maar heel erg. Ook nog in mijn moeders auto. De dag erna toen ik wakker werd was ik ook echt wel heel erg geschrokken van mezelf en ik schaam me ook kapot. Daarna nooit meer met drank op achter het stuur gereden. Eigenlijk drink ik sowieso nog maar hooguit 2 drankjes in het jaar.
Heb jij hier ooit zichtbaar jouw gezicht gepost?
- Ja
- Nee
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Rondje door de buurt wandelen
- Hate it
- Love it
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Heerlijk door de buurt wandelen. Vooral âs avonds als iedereen voor de tv zit. Lekker binnen kijken hoe mensen erbij zitten en wat ze kijken
Facking vet zo om dit in te vullen. Alleen zo allemaal ingevuld is het wel weinig haha.
Haha als ik met mân vriend over straat loop is hij altijd heel krampachtig bezig met niet naar binnen kijken bij mensen (dat zegt hij dan ook, âik moet echt moeite doen om niet naar binnen te kijkenâ). Ik ondertussen:
Lekker loeren
Dan is de wereld toch best groot eigenlijk he, wel grappig om in te vullen inderdaad!
0.43, niet eens een procent
Geen gordijnen zie ik als uitnodiging om naar binnen te kijken. Sorry, not sorry.
@Schattepatat wauw wat een score! Hoeveel landen heb je bezocht? En is dat vooral dankzij lange reizen met veel landen tijdens een reis?
Ik ken best een aantal stellen in langdurige relaties, zowel in mijn eigen leeftijdsgroep als ouder (vrienden van ouders, ouders van vrienden/bekenden) die elkaar zo hebben leren kennen, soms zaten zelfs beiden oorspronkelijk in een andere relatie, dus het hoeft echt niet per se mis te gaan
Baby Jezus zit aan de kribbe vastgelijmd dus we hebben geen keus
Jaa, en de drie wijzen kwamen ook altijd aanlopen onder de kerstboom, elke dag een stukje dichterbij!
Toen ik klein was, bedacht mân vader altijd wat nieuws om de kerststal mee te maken. Zo hebben we een kerststal van glow in the dark-klei gemaakt en van marsepein. Tegenwoordig heeft ie er altijd eentje van een paar stenen naast elkaar, erg minimalistisch:p