Ik voel me altijd zo’n grinch als ik stem op “ik zet geen kerstboom op” maar dat komt gewoon omdat er geen plaats is, niet omdat ik kersthater ben
Vind het echt grappig dat meerdere antwoorden mogelijk zijn bij deze poll haha
Bedoel je bij het inademen?
Ik weet precies wat je bedoelt! Mijn man en moeder doen dat. Zelfs als ze soms gewoon op de bank zitten. Echt irritant.
Zit nu op 2,11 zou nu in Australië en Nieuw-Zeeland moeten zitten dus d’r 2, nog wat procent bij halen
Mijn moeder doet dit en dat vind ik altijd super irritant maar laatst wees mijn vriend er op dat ik dit ook doe en nu kan ik het niet on-horen bij mezelf heb het overigens ook als ik ergens geconcentreerd mee bezig ben, alsof ik even vergeet normaal te ademen haha
De Nijntje / Dick Bruna kerststal sinds we een kind hebben
Ben jij de hoofdrolspeler van je eigen leven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ahhh dit vind ik zo lief! ga ik vanaf dit jaar ook doen
Ik durf dat niet in het donker, dus tegenwoordig kan het maar tot 16.45. Heel stom.
Ik ben in totaal zo’n twee jaar op wereldreis geweest, dan gaat het snel! Heb in mijn leven tot nu toe bijna 80 landen bezocht.
Dit moet echt zooo erg in een glas!! Vind ik dan. Iel vooral zo’n mok waar ook koffie in wordt geschonken en mensen ook thee in doen. Ik ben hier een enorme snob in. Je kunt in een glas ook gewoon zien hoe sterk of mild de thee is.
Hier reizen Jozef en Maria vanaf eerste advent door de woonkamer om elke dag een stukje dichter bij de stal te komen
Anoniem
Voor degenen die een kind/kinderen hebben, heb je wel eens gedacht. Ik heb hier spijt van?
- Nee nooit
- Ja af en toe
- Regelmatig
0 stemmers
Nee nooit, ook al maakt ze me soms echt knettergek.
Soms moet ik nog steeds aan een ex collega denken, die had 3 kinderen en zei wel eens dat ze spijt had en het beter bij 2 had kunnen houden. Dat vond ik zo heftig om te horen maar ik denk eigenlijk dat best misschien wat ouders ook die gedachtes hebben.
En dan nog een vriendin die zei : een kind hebben is echt verschrikkelijk!
Ohja zeker, dat geloof ik ook echt wel. Heb dat wel eens vaker gehoord. Soms wordt de vibe dan zo anders. Heel eerlijk; ik heb mezelf nooit met 3 kinderen gezien en ik vind dat soms nog wel eens lastig om te beseffen dat dat wel het geval gaat zijn straks.
Oh dit komt nou heel stom over. Ik kijk soms in het zwangerschapstopic maar houd niks bij. Als ik het goed heb ben jij zwanger van een tweeling? Ja lijkt me ook heftig maar ik hoor wel vaak dat het 2e/3e kind veel makkelijker gaat?
Nee sowieso niet. Ik ben meer de gekke, iets lelijkere vriendin van de hoofdpersoon
Heb jij last van (een vorm van) winterdepressie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik merk dat ik het echt heel zwaar vind dit jaar dus als mensen tips hebben graag