Stel je persoonlijke vraag #21

Als je nu moest kiezen, waar zou jij dan het liefst op willen passen?

• Een baby
  • Een peuter
  • Een kleuter
  • Ik ga nog liever dood dan dat ik moet oppassen

0 stemmers

Wilde eigenlijk de laatste optie stemmen maar dat vind ik toch een beetje cru :stuck_out_tongue:

Baby’s kan ik echt helemaal niks mee. Heel schattig op 2 meter afstand of als je ze terug kan geven zodra ze huilen :joy:

Neefje is een peuter en vind het leuk hoe hij vertelt en spelletjes verzint enzo. Kleuter geen ervaring mee

2 likes

Jaa zoo leuk, zo’n lief klein frummeltje :smiling_face_with_three_hearts:. Ik vond het echt jammer toen mijn nichtje geen baby meer was en zo’n irritante vervelende peuter werd die vooral nee zei. Ugh. Kleuters vind ik doorgaans wel leuk.

4 likes

Ik heb maar op baby gestemd want dat is het enige waar ik tot nu toe ervaring mee heb en waarvan ik enigszins een idee heb wat ik ermee moet doen haha. Hoewel ik eigenlijk liever helemaal niet op andermans kinderen pas, vind eigenlijk die van mezelf al lastig soms.

2 likes

Oh en ik heb een keer met een vriend op een kind gepast en die haat voor kinderen die hij heeft merkte ik toen echt. :joy: hoe erg het wel niet was, het geluid, of het kind niet gewoon aub kon doorslapen. Tot aan hoe smerig kinderen waren. Ik moet nu lachend eraan terugdenken maar wow hij kan echt zo haten op kinderen.

1 like

Een kleuter want die zet je gewoon achter de tv en als ie moet plassen dan kunnen ze dat gewoon zelf, joeeeee

11 likes

Haha ja goeie, ik vind peuters wel vaak grappig maar meestal zijn ze nog niet zindelijk en zo’n dikke drol in de luier, no thanks.

Lasagne

• Is het lekkerst met een zachte gesmolten kaaslaag
  • Is het lekkerst met een knapperige kaaslaag
  • Is het lekkerst zonder kaas
  • Is vies

0 stemmers

Ik heb een plotselinge afkeer aan jalapeƱo gekregen, vond ze eerder wel lekker, maar nu vind ik de geur alleen al echt verschrikkelijk. :sob:

JalapeƱo

• Lekker
  • Niet lekker

0 stemmers

Veel te pittig en de dag erna
afbeelding

42 likes

Mijn vriend is as we speak een jalapeƱoburger aan het eten EN HET STINKT ZO VERSCHRIKKELIJK.

Zand/aarde? Ik zou het ff wassen en gewoon eten.

Wow haha is dit een :sparkles:variegated :sparkles: peterselie?

30 likes

Oh. Nou misschien gewoon dan het begin van uitdroging/verlepping gezien de bruine plekjes? Ik zou het zelf gewoon eten want het ziet er niet uit alsof je er dood aan gaat. Maarja dat weet je pas achteraf natuurlijk.

10 likes

Een baby maar dan wel eentje van een maand of 7/8. Die vind ik het leukst. Dat je al contact kan maken en toch nog zo lief lekker klein. Ik wilde erbij zetten ā€œcontroleerbaarā€ :sweat_smile: dat je ze nog op een kleed kan leggen en ze daar blijven.
Echte new borns vind ik best saai want die poepen, slapen en huilen en drinken alleen maar.

2 likes

Anoniem:

Hoeveel procent van de mensen is denk jij bewust ter wereld gekomen? Als in het was dus gepland en een bewuste keuze.

• 0 - 20 %
  • 20 - 40 %
  • 40 - 60 %
  • 60 - 80
  • 80 - 100

0 stemmers

Ik vind dit echt een vervelende verdeling, want vraag me bij 40-60 af: Denk je dan dat net iets minder dan de helft ongepland is, of juist meer?

Dus ik vul even aan, als je tussen 40-60% stemde op bovenstaande post;

• Meer dan de helft ongepland
  • Minder dan de helft ongepland
  • ik wilde gewoon stemmen/heb verkeerd gestemd

0 stemmers

Oh ja, naja het is ook sowieso een best vervelende vraag. Ik denk zelf dat wereldwijd gezien wel meer dan de helft ongepland is.

1 like

Ik denk zo’n beetje 50/50 eigenlijk.

Bekijk dit culinaire meesterwerk:

(het is een hardgekookt ei, met daarop een halve tomaat, met daarop stipjes mayonaise, op een bedje van bieslook)

• Dit wilde ik als kind altijd graag, maar heb ik nooit gemaakt/gekregen
  • Dit heb ik als kind wel eens op en ik vond het fantastisch
  • Dit heb ik als kind wel eens op en ik vond het niet fantastisch
  • Dit heb ik als volwassene wel eens op en ik vond het fantastisch
  • Dit heb ik als volwassene wel eens op en ik vond het niet fantastisch
  • Dit eet/maak ik wel eens
  • Ik wil dit nu
  • wtf
  • Ik heb dit nog nooit gezien maar ben geĆÆntrigeerd
  • Je bent een optie vergeten

0 stemmers