Stel je persoonlijke vraag #21

Nog nooit gezien maar ik ben niet geïntrigeerd.

20 likes

Die mag onder wtf :stuck_out_tongue:

1 like

In eerste instantie vond ik het er super lekker uitzien omdat ik dacht dat het iets zoetigs was, maar toen ik las dat het ei met tomaat is werd ik een beetje misselijk haha.

1 like

Ja helaas wel omdat ik al weken telkens keelpijn heb, mij laat testen, het geen Corona blijkt te zijn en dan een paar dagen later de keelpijn weer terug is. En dan hoor je je elke keer te laten testen volgens de Corona-telefoon.

1 like

N.a.v. een advertentie die ik zag op Facebook:

Hoeveel euro p/u vind jij redelijk voor een schoonmaakster/poetshulp? Als je uitgaat van de standaard werkzaamheden die zij uitvoeren.

• 5-10 euro
  • 12,50 euro
  • 15 euro
  • 17,50 euro
  • 20 euro
  • Meer dan 20 euro

0 stemmers

Ik vind het zo apart dat dit soort vragen regelmatig worden gesteld, maar dat komt omdat ik me niks kan voorstellen bij een goed geïsoleerd huis haha dus voor mij is het zo vanzelfsprekend dat de verwarming aan staat
Hij staat ook al weken aan, ik zet m s nachts altijd uit en de laatste tijd is het gerust 14 graden in de woonkamer s ochtends
Als ik bij m’n ouders kom heb ik t ook altijd warm, daar komt t zowat nooit onder de 20 graden
Ik stook in de ochtend van 14 naar 16.5 en dan na een paar uur van 16.5 naar 18
(Ook alleen woonkamer, de gangen en keuken staan voorlopig uit, als het ECHT koud wordt gaan die wel aan)

5 likes

Ik heb geen thermostaat :disappointed:
Ik draai mijn radiator 's avonds dicht en 's ochtends weer open (alhowel hij sowieso uitgaat 's nachts, is voor het hele gebouw zo geregeld). Wel alleen die in de woonkamer, waar ik momenteel overdag werk en 's avonds zit, die in de slaapkamer en keuken blijven uit. Die in de badkamer gaat straks als het echt koud wordt ook een beetje aan, zodat het iets aangenamer is als ik uit de douche kom 's ochtends (en mijn handdoek lekker warm is :smiley:) en mijn billen niet aan de bril vastvriezen.

1 like

Oke door deze foto kom ik er pas achter dat ik dus blijkbaar al weken jalapenos door m’n eten gooi, vroeg me al af wat voor pepers het nou waren. M’n pepertjes waren op en m’n moeder zou voor me meenemen, hadden ze blijkbaar alleen deze grote ipv spaanse pepertjes oid, ze wist ook niet wat voor pepertjes dit dan waren, maar prima lekker! Zo lang het pit geeft vind ik alles prima.

1 like

20,5 graden eigenlijk

1 like

Ik zou de brief sturen, maar als hij het niet terug wil betalen er verder niks meer mee doen. Deels om de relatie met de huisbaas niet te verstoren, zeker niet als je er nog lang(er) wil blijven, en deels omdat ik te lui zou zijn voor al die hassle.

26 likes

Welke van de volgende veilige kerstbalkleurencombinatie heeft jouw voorkeur?

• zilver/blauw
  • rood/goud
  • rood/groen
  • wit/zilver
  • zwart/goud
  • roze/wit
  • blauw/turquoise

0 stemmers

En als je lekker gek zou moeten doen?

• paars/geel
  • roze/oranje
  • bruin/roze
  • turquoise/zalm
  • mosgroen/rood

0 stemmers

Ja ik ben sowieso geen koukleum, zodra ik in beweging kom in de ochtend krijg ik het al warm dus daarom zet ik m eerst op 16.5, anders is het echt een te grote verandering

Ik heb vorige winter (m’n eerste winter in dit huis) beetje uitgeprobeerd hoe hard het afkoelt en wat het kost en dat laatste viel me dus erg mee, ik kreeg 3 maandbedragen terug van Greenchoice (had m ook wel wat hoger staan dus heb dat nu wat naar beneden bijgesteld)
Ik liet m toen niet onder de 13 graden komen s nachts dus dat is prima te doen maar het was ook geen strenge winter

Doe ik met name voor mijn katten. Overdag op 21 of 22 en dan s’nachts 19 of 20. Die liggen graag bij de verwarming

Paars/geel is echt mn favo kleurencombo ooit

3 likes

Ik vind die combi ook tof daarom had ik vroeger:

terwijl ik geen reet met die sport heb.

3 likes

Ik droom nog steeds van een paars gele outfit die ik als kind bij de opem 32 heb gezien. Ben soieso obsessed met paars.

4 likes

Ik droom nog steeds van een bepaalde suede jas die ik vroeger bij de C&A had gezien. Het was een korte 70’s achtige jas beetje bomberstijl met puzzelstukjesprint en zo’n kraag de je veel op 70s jassen ziet (geen bontkraagkraag). Zoek al eeuwen op MP/Vinted etc naar die jas. :frowning:

1 like

Zilver/goud eigenlijk als veilige combi, maar die stond er niet tussen.

2 likes

Ik heb deze gehad als ik het goed vertaal. Noemde het mijn vogeljas. Helemaal weg was ik ervan. Dankjewel voor de herinnering :slight_smile:

1 like

Ons huis heeft energielabel G ( :tired_face:) dus de kachel staat bij ons al redelijk lang aan. We hebben aan de ene kant van het huis nog enkel glas, dus zonder is het echt niet uit te houden, zeker met het thuiswerken als je lang stilzit