Stel je persoonlijke vraag #21

Welke van de volgende veilige kerstbalkleurencombinatie heeft jouw voorkeur?

• zilver/blauw
  • rood/goud
  • rood/groen
  • wit/zilver
  • zwart/goud
  • roze/wit
  • blauw/turquoise

0 stemmers

En als je lekker gek zou moeten doen?

• paars/geel
  • roze/oranje
  • bruin/roze
  • turquoise/zalm
  • mosgroen/rood

0 stemmers

Ja ik ben sowieso geen koukleum, zodra ik in beweging kom in de ochtend krijg ik het al warm dus daarom zet ik m eerst op 16.5, anders is het echt een te grote verandering

Ik heb vorige winter (m’n eerste winter in dit huis) beetje uitgeprobeerd hoe hard het afkoelt en wat het kost en dat laatste viel me dus erg mee, ik kreeg 3 maandbedragen terug van Greenchoice (had m ook wel wat hoger staan dus heb dat nu wat naar beneden bijgesteld)
Ik liet m toen niet onder de 13 graden komen s nachts dus dat is prima te doen maar het was ook geen strenge winter

Doe ik met name voor mijn katten. Overdag op 21 of 22 en dan s’nachts 19 of 20. Die liggen graag bij de verwarming

Paars/geel is echt mn favo kleurencombo ooit

3 likes

Ik vind die combi ook tof daarom had ik vroeger:

terwijl ik geen reet met die sport heb.

3 likes

Ik droom nog steeds van een paars gele outfit die ik als kind bij de opem 32 heb gezien. Ben soieso obsessed met paars.

4 likes

Ik droom nog steeds van een bepaalde suede jas die ik vroeger bij de C&A had gezien. Het was een korte 70’s achtige jas beetje bomberstijl met puzzelstukjesprint en zo’n kraag de je veel op 70s jassen ziet (geen bontkraagkraag). Zoek al eeuwen op MP/Vinted etc naar die jas. :frowning:

1 like

Zilver/goud eigenlijk als veilige combi, maar die stond er niet tussen.

2 likes

Ik heb deze gehad als ik het goed vertaal. Noemde het mijn vogeljas. Helemaal weg was ik ervan. Dankjewel voor de herinnering :slight_smile:

1 like

Ons huis heeft energielabel G ( :tired_face:) dus de kachel staat bij ons al redelijk lang aan. We hebben aan de ene kant van het huis nog enkel glas, dus zonder is het echt niet uit te houden, zeker met het thuiswerken als je lang stilzit

Toch iemand die mijn jeugdfashiondroom heeft kunnen waarmaken. Ik snap niet dat de C&A die toffe designs niet gewoon weer op de markt brengt lekker nostalgisch. Volgens mij kunnen ze dan best goed cashen. De jongere afdeling was toen veel gewaagder dan nu.

1 like

Ja dat zou te gek zijn! Ik had hem later in een of andere finale sale nog gekocht in een iets langere versie, zelfde vakjes maar dan effen bruin. Had niet hetzelfde effect. Als ik hem ooit ergens zie zal ik je waarschuwen!

1 like

Misschien moet ik ze gewoon eens gaan mailen haha of ze ooit van plan zijn om een archive collectie op de markt te brengen. Zara en Ikea hebben wel zoiets gedaan.

1 like

Het is van 1 familie, toch? Dus die ontwerpen moeten vast nog ergens te vinden zijn!

1 like

Deze toch? Ik had hem alleen met iets minder felle kleuren (paars, bordeaux, bruin, donkergroen enzo)

Gvd sold en het was een maat die ik zou passen :frowning: Maar heldin ik ga de foto opslaan en eeuwig bewaren :stuck_out_tongue:

1 like

Die rechts eronder lijkt meer op mijne :star_struck: niet helemaal maar misschien was elke jas of serie net anders

1 like

Ik heb geen thermostaat Ăłf verwarming :clown_face:

Nee wij hebben dat boven niet. We hebben elektrische kacheltjes maar die zet ik alleen aan als het buiten vriest

Ik zou denk ik wel een brief sturen (evt even advies inwinnen bij een huurdersorganisatie nog?). Als daar geen reactie op komt, jammer, maar het is wel gewoon veel geld en zonde. Je hebt als huurder ook rechten dus hij kan je ook niet zomaar uit je huis gooien omdat jij één keer een brief stuurt.

1 like