Ja het is echt belachelijk, maar niet omdat jij een angsthaas zou zijn of zo toch?
Als jij toen had gezegd: die kosten betaal ik niet vermoed ik dat hij dan makkelijk een andere huurder had kunnen vinden toch?
En als het nu heel makkelijk zou zijn om een nieuwe, fijne woonruimte te vinden zou je ook minder bang zijn dat je problemen met je huisbaas zou krijgen, want dan kijkt hij wel uit (en als het nodig is kun je dan zelf ook verhuizen).
Je hebt de markt tegen en dat is de echte reden dat dit zo lastig is, dat is geen angst maar gewoon realistisch. Het is gewoon een rotsituatie die buiten jouw eigen invloed ligt.
Stom dat die huisbaas daar misbruik van maakt, want dat doet hij.
Ik dacht dat je voor iets van 200 euro geen rechtzaak kan aanspannen? Bij de meeste rechtsbijstandsverzekeringen doen ze daar ook niks mee. Ik had laatst wat ingediend daar (conflict met een bedrijf) en mijn rechtsbijstand zei: we hebben hier geen tijd voor maar we maken het bedrag gewoon naar je over.
Oke
Bestaat corona in jouw dromen?
- Ja, mensen dragen mondkapjes
- Ja, we doen aan social distancing
- Ja, ik zie mondkapjes en social distancing
- Ja, ik praat in mijn dromen wel eens over Corona
- Nee, Corona bestaat niet als ik droom
0 stemmers
Ik heb toevallig vannacht net gedroomd dat ik op een zomers en heel vol strand was. Zou willen dat dat echt kon. 
Haha sorry ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld⊠als ik het nu goed zet zijn alle resultaten weg toch? Ik ben niet zoân ervaren pollmaker blijkt 
Zo weinig! In dromen verwerk je gedachten/gebeurtenissen van overdag dus had wel meer mensen verwacht die erover dromen. Heb al vaker gedroomd van âhee we moeten wel afstand houdenâ Of "he geen mond maskertje? ". Of dat ik in een park zat op een bankje en iemand aan het uiterste einde.
Wijze les voor de volgende keer 
En misschien een goede reden om vaker een poll te plaatsen hahaha
In mijn dromen bestaat corona juist niet. Ik heb al een aantal keer gedroomd dat ik op drukke plaatsen was en iedereen lekker dichtbij elkaar stond enzo.
Mijj dromen lopen vaak achter ofzo? Als ik over âthuisâ droom is dat meestal het huis waar ik al jaren niet meer woon.
Ik heb meerdere keren gehad dat ik op een superdruk evenement was (concert, pretpark zonder afstand, feestje) zonder een vuiltje aan de lucht en middenin de droom bedacht ik ineens SHIT DIT MAG HELEMAAL NIET ER IS CORONA. En dan werd het een soort nachtmerrie waarin ik zsm thuis moest zien te komen en werd het een race tegen de klok omdat er allemaal mensen anders doodgingen 
Ja dat heb ik op zich ook wel! Maar bij mij combineert dat met huidige zaken. Droom ik over corona terwijl we op vakantie zijn met het gezin bv (wat dan gaat over 20 jaar geleden)(of mijn moeder is er ook bij, ze is er al lang niet meer).
Hm oké, zou wel kunnen dat dat bij mij ook is dan, maar ik onthoud mijn dromen niet vaak dus ik weet het niet zeker!
Ik ken Rutger Bakt niet maar hij bakt vast lekkere dingen en het is niet moeilijk om de leukere Rutger te zijn hier.
Hahaha, jouw foto is wel mooier!
Aah Peter Pippeling!
Hij lijkt echt super erg op die gast die de rat van Ron in Harry Potter speelt omg
Doet me denken aan dat mijn studie een keuzevak âHoe om te gaan met Rutger Castricumâ aanbood 
Hahahahaha wat leerde je daar dan
Haha geen idee heb 'm zelf niet gevolgd. Volgens mij gewoon iets met journalistiek en dan in de huid kruipen van een (pitbull-) journalist (Rutger dus, bah)