Stel je persoonlijke vraag #21

Toch iemand die mijn jeugdfashiondroom heeft kunnen waarmaken. Ik snap niet dat de C&A die toffe designs niet gewoon weer op de markt brengt lekker nostalgisch. Volgens mij kunnen ze dan best goed cashen. De jongere afdeling was toen veel gewaagder dan nu.

1 like

Ja dat zou te gek zijn! Ik had hem later in een of andere finale sale nog gekocht in een iets langere versie, zelfde vakjes maar dan effen bruin. Had niet hetzelfde effect. Als ik hem ooit ergens zie zal ik je waarschuwen!

1 like

Misschien moet ik ze gewoon eens gaan mailen haha of ze ooit van plan zijn om een archive collectie op de markt te brengen. Zara en Ikea hebben wel zoiets gedaan.

1 like

Het is van 1 familie, toch? Dus die ontwerpen moeten vast nog ergens te vinden zijn!

1 like

Deze toch? Ik had hem alleen met iets minder felle kleuren (paars, bordeaux, bruin, donkergroen enzo)

Gvd sold en het was een maat die ik zou passen :frowning: Maar heldin ik ga de foto opslaan en eeuwig bewaren :stuck_out_tongue:

1 like

Die rechts eronder lijkt meer op mijne :star_struck: niet helemaal maar misschien was elke jas of serie net anders

1 like

Ik heb geen thermostaat óf verwarming :clown_face:

Nee wij hebben dat boven niet. We hebben elektrische kacheltjes maar die zet ik alleen aan als het buiten vriest

Ik heb ook zoiets betaald voor in mijn huis. Nu ik ga verhuizen wacht ik af tot ik de borg terug heb en stuur ik dan een brief. Je hebt ook no cure no pay bureau’s die alles voor je regelen en naar de rechter stappen als het moet, zij krijgen dan bijv 10% van het bedrag als je wint. Maar als ik hier zou blijven wonen had ik het er denk ik maar bij gelaten… je wil ook geen slechte relatie met je huisbaas (hoe kut en oneerlijk dat ook is :angry:)

1 like

Ja echt zo machteloos. Onze huisbaas is weleens in de krant gekomen omdat ie huurders bedreigde bij hun voordeur so no thanks, maar tegelijkertijd denk ik echt: ik houd het dus zelf ook in stand :roll_eyes: Ben echt blij als ik weg ben en niet meer zo’n rijke oetlul support

1 like

Ik zou denk ik wel een brief sturen (evt even advies inwinnen bij een huurdersorganisatie nog?). Als daar geen reactie op komt, jammer, maar het is wel gewoon veel geld en zonde. Je hebt als huurder ook rechten dus hij kan je ook niet zomaar uit je huis gooien omdat jij ƩƩn keer een brief stuurt.

1 like

Ja het is echt belachelijk, maar niet omdat jij een angsthaas zou zijn of zo toch?
Als jij toen had gezegd: die kosten betaal ik niet vermoed ik dat hij dan makkelijk een andere huurder had kunnen vinden toch?
En als het nu heel makkelijk zou zijn om een nieuwe, fijne woonruimte te vinden zou je ook minder bang zijn dat je problemen met je huisbaas zou krijgen, want dan kijkt hij wel uit (en als het nodig is kun je dan zelf ook verhuizen).
Je hebt de markt tegen en dat is de echte reden dat dit zo lastig is, dat is geen angst maar gewoon realistisch. Het is gewoon een rotsituatie die buiten jouw eigen invloed ligt.
Stom dat die huisbaas daar misbruik van maakt, want dat doet hij.

2 likes

Ik dacht dat je voor iets van 200 euro geen rechtzaak kan aanspannen? Bij de meeste rechtsbijstandsverzekeringen doen ze daar ook niks mee. Ik had laatst wat ingediend daar (conflict met een bedrijf) en mijn rechtsbijstand zei: we hebben hier geen tijd voor maar we maken het bedrag gewoon naar je over.
:woman_shrugging:Oke

1 like

Bestaat corona in jouw dromen?

• Ja, mensen dragen mondkapjes
  • Ja, we doen aan social distancing
  • Ja, ik zie mondkapjes en social distancing
  • Ja, ik praat in mijn dromen wel eens over Corona
  • Nee, Corona bestaat niet als ik droom

0 stemmers

1 like

Ik heb toevallig vannacht net gedroomd dat ik op een zomers en heel vol strand was. Zou willen dat dat echt kon. :broken_heart:

3 likes

Haha sorry ik denk dat ik iets verkeerd heb ingesteld… als ik het nu goed zet zijn alle resultaten weg toch? Ik ben niet zo’n ervaren pollmaker blijkt :wink:

Zo weinig! In dromen verwerk je gedachten/gebeurtenissen van overdag dus had wel meer mensen verwacht die erover dromen. Heb al vaker gedroomd van ā€œhee we moeten wel afstand houdenā€ Of "he geen mond maskertje? ". Of dat ik in een park zat op een bankje en iemand aan het uiterste einde.

2 likes

Wijze les voor de volgende keer :joy:
En misschien een goede reden om vaker een poll te plaatsen hahaha

In mijn dromen bestaat corona juist niet. Ik heb al een aantal keer gedroomd dat ik op drukke plaatsen was en iedereen lekker dichtbij elkaar stond enzo.

1 like