Mijj dromen lopen vaak achter ofzo? Als ik over “thuis” droom is dat meestal het huis waar ik al jaren niet meer woon.
Ik heb meerdere keren gehad dat ik op een superdruk evenement was (concert, pretpark zonder afstand, feestje) zonder een vuiltje aan de lucht en middenin de droom bedacht ik ineens SHIT DIT MAG HELEMAAL NIET ER IS CORONA. En dan werd het een soort nachtmerrie waarin ik zsm thuis moest zien te komen en werd het een race tegen de klok omdat er allemaal mensen anders doodgingen
Ja dat heb ik op zich ook wel! Maar bij mij combineert dat met huidige zaken. Droom ik over corona terwijl we op vakantie zijn met het gezin bv (wat dan gaat over 20 jaar geleden)(of mijn moeder is er ook bij, ze is er al lang niet meer).
Hm oké, zou wel kunnen dat dat bij mij ook is dan, maar ik onthoud mijn dromen niet vaak dus ik weet het niet zeker!
Ik ken Rutger Bakt niet maar hij bakt vast lekkere dingen en het is niet moeilijk om de leukere Rutger te zijn hier.
Hahaha, jouw foto is wel mooier!
Aah Peter Pippeling!
Hij lijkt echt super erg op die gast die de rat van Ron in Harry Potter speelt omg
Doet me denken aan dat mijn studie een keuzevak ‘Hoe om te gaan met Rutger Castricum’ aanbood
Hahahahaha wat leerde je daar dan
Haha geen idee heb 'm zelf niet gevolgd. Volgens mij gewoon iets met journalistiek en dan in de huid kruipen van een (pitbull-) journalist (Rutger dus, bah)
Eerlijk, ik zou dit volgen
Zou al helemaal chill zijn als je die cursus dan afsluit met een mondeling examen afgenomen door Rutger himself
Ik schrik toevallig net wakker uit een droom. Ik moest me laten testen maar ging toch nog even snel naar de appie, en toen ik weer bij mijn auto kwam was deze aangereden/ingesloten door een soort grote takelwagen. Ik voelde me helemaal dizzy maar ging toch die man zoeken en ruzie maken, en toen bewoog zijn wagen weer waardoor een andere auto dacht dat mijn auto bewoog en toen ging hij op mijn auto inbeuken. En ik hing huilend met mijn moeder aan de lijn maar die kon ik niet laten komen want ja, Corona.
Oja en toen stond er ook opeens een los varken voor mijn auto waarvoor ik in het dorp nog een goed huisje moest gaan zoeken.
Laat me gewoon lekker uitrusten als ik slaap
Wegrennen
Niet echt afgegoten, maar in laagje water in een koekenpan koken, en dan als het water bijna verdampt is de kruiden erover (plus evt extra ingrediënten, ik gooi er altijd erwten in) en dan nog een paar minuten opbakken. Beetje sambal erdoor op het eind, dan in een bakje met lenteuitje en gebakken of zachtgekookt eitje erop, heerlijke lunch
Kun jij ontbijten? Zelf krijg ik in de ochtend geen hap door mn keel (later in de ochtend pas)
- Geen enkel probleem mee. Maakt niet uit hoe vroeg het is.
- Ik kan wel ontbijten, maar dan wel pas wat later in de ochtend.
- Ik ontbijt niet, omdat ik dan geen hap door mn keel krijg.
- Anders
0 stemmers
ik kan altijd eten en heb ook geen moeite met frisdrank in de ochtend. Ik ontbijt echter bijna nooit door slecht tijdsmanagement