Stel je persoonlijke vraag #21

Aah Peter Pippeling!

27 likes

Hij lijkt echt super erg op die gast die de rat van Ron in Harry Potter speelt omg

26 likes

Doet me denken aan dat mijn studie een keuzevak ‘Hoe om te gaan met Rutger Castricum’ aanbood :woozy_face:

18 likes

Hahahahaha wat leerde je daar dan

1 like

Haha geen idee heb 'm zelf niet gevolgd. Volgens mij gewoon iets met journalistiek en dan in de huid kruipen van een (pitbull-) journalist (Rutger dus, bah)

Eerlijk, ik zou dit volgen

2 likes

Zou al helemaal chill zijn als je die cursus dan afsluit met een mondeling examen afgenomen door Rutger himself

17 likes

Ik schrik toevallig net wakker uit een droom. Ik moest me laten testen maar ging toch nog even snel naar de appie, en toen ik weer bij mijn auto kwam was deze aangereden/ingesloten door een soort grote takelwagen. Ik voelde me helemaal dizzy maar ging toch die man zoeken en ruzie maken, en toen bewoog zijn wagen weer waardoor een andere auto dacht dat mijn auto bewoog en toen ging hij op mijn auto inbeuken. En ik hing huilend met mijn moeder aan de lijn maar die kon ik niet laten komen want ja, Corona.
Oja en toen stond er ook opeens een los varken voor mijn auto waarvoor ik in het dorp nog een goed huisje moest gaan zoeken.

Laat me gewoon lekker uitrusten als ik slaap :roll_eyes:

4 likes

Wegrennen

1 like

Afgegoten, maar ook af en toe zo (gisteren nog) :drooling_face:

You’re welcome.

13 likes

Niet echt afgegoten, maar in laagje water in een koekenpan koken, en dan als het water bijna verdampt is de kruiden erover (plus evt extra ingrediënten, ik gooi er altijd erwten in) en dan nog een paar minuten opbakken. Beetje sambal erdoor op het eind, dan in een bakje met lenteuitje en gebakken of zachtgekookt eitje erop, heerlijke lunch :drooling_face: :ok_hand:t3:

3 likes

Kun jij ontbijten? Zelf krijg ik in de ochtend geen hap door mn keel (later in de ochtend pas)

• Geen enkel probleem mee. Maakt niet uit hoe vroeg het is.
  • Ik kan wel ontbijten, maar dan wel pas wat later in de ochtend.
  • Ik ontbijt niet, omdat ik dan geen hap door mn keel krijg.
  • Anders

0 stemmers

ik kan altijd eten en heb ook geen moeite met frisdrank in de ochtend. Ik ontbijt echter bijna nooit door slecht tijdsmanagement :sweat_smile:

5 likes

Ik moet ontbijten anders kan ik niet functioneren.

38 likes

Alleen vloeibaar krijg ik weg. Dus ik maak elke ochtend een smoothie.

2 likes

Ja hoor, maakt me ook echt niet uit wat. Frikandellen, chips, bammetje met kaas; kom maar doorrrrrrr.

27 likes

Als het heel vroeg is ben ik te misselijk om te eten.

Nu heb ik een fase waarin ik geen honger heb en eigenlijk niet wil ontbijten maar het wel doe omdat ik anders de hele dag minder ben.

2 likes

Ontbijt (eten) is de reden dat ik ‘s ochtends mijn bed uit kom.

20 likes

Ik kan pas eten vanaf 10/11 uur en dan doe ik 2 uur over een bakje kwark en een banaan. Nu met thuiswerken is dat echt een dagtaak. In kantoortijden als ik vroeg weg moet ontbijt ik meestal helemaal niet en eet ik rond 12 uur ‘brunch’. Kan het echt niet.

1 like

Ik krijg vooral niet veel weg ‘s morgens. Maakt niet uit of ik met een rammelende maag wakker wordt, na een paar happen zakt die honger al. Meestal eet ik 1 cracker met (smeer)kaas, jam of stroop. Als ik dat niet doe, heb ik honger zodra ik een half uurtje aan het werk ben haha.

1 like