Stel je persoonlijke vraag #21

Als ik ochtenddienst heb drink ik altijd dit:

en dan rond 10 uur heb ik pauze en dan ontbijt ik voor de echt.

1 like

Ik droomde laatst dat een vriendin via Teams ging meehelpen met m’n verhuizing. Vanwege Corona.

38 likes

In een van mijn laatste dromen was ik op een festival en daar was geen corona, wel waren daar mensen die nu niet meer leven. :upside_down_face:

2 likes

Ik werk meestal 5, 5, 4, 4 dagen in een maand. En soms schuif ik ermee. Ik vind 4x9 uur wel heftig. Ook omdat ik graag wil sporten en daarna nog een stukje avond wil hebben.

2 likes

Ik doe ene week vier, andere week vijf dagen, dus ben elke tweede vrijdag vrij. Ben flexibel, dus kan hem ook verplaatsen als het nodig is, maar ben persoonlijk gebaat bij regelmaat, dus dat doe ik weinig. Vind het echt heel fijn, geeft me echt veel meer rust dan elke dag te moeten werken (deed hiervoor gewoon 40). 4x9 is me ook echt te lang, maar als ik het me zou kunnen veroorloven zou ik het liefst naar 32 gaan en gewoon elke vrijdag vrij, alleen dat gaat momenteel helaas (nog) niet.

2 likes

Ik kan wel ontbijten maar ik doe het niet. Ik eet m’n eerste maaltijd rond 12.30 en dat is eigenlijk altijd warm

1 like

Hoe laat en wat ontbijten boeit me niet zo, als er eerst maar koffie in mag.

2 likes

Deze vind ik ook lekker! Toen ik stage had MOEST ik van mezelf om 08:00 wat eten (dan was ik al op kantoor) en ik nam meestal dit, glijdt gewoon lekker weg

Tic Tacs

• Lekker
  • Mwah
  • Vies
  • Eet ik vaak
  • Eet ik nauwelijks
  • Heb ik heel lang geleden gegeten
  • Eet ik nooit
  • Eet ik een heel doosje in een keer op
  • Eet ik een Tic Tac per keer
  • Gewoon de originele
  • Sinaasappel is de lekkerste smaak
  • Ik vind een andere smaak lekkerder
  • Huh? Ken ik niet

0 stemmers

Papaya

2 likes

Dan is dit liedje echt wat voor jou

Ja thank me later als je over 5 jaar dit liedje nog af en toe in je hoofd hebt :ok_hand:t4:

6 likes

Ik heb geen aparte slaapkamer maar een studio met een apart hoekje…zonder deur dus. Dus vandaar die laatste maar ingevuld :wink:

2 likes

In mn studentenhuis dicht want privacy maar thuis of op vakantie of in een logeerhuis altijd open

1 like

Ik geloof hier echt totaal niet in en kan me ook niet voorstellen dat een bepaalde kleur mentale effecten kan hebben. Behalve dat een knaloranje kamer ofzo spuuglelijk is maarja dat is (gebrek aan) smaak.

2 likes

Maar dat is toch ook een kwestie van smaak? Ik had vroeger een knalroze muur en sliep net zo goed als toen deze muur zwart of wit was, heb niet het idee dat die kleuren ook maar enige invloed hebben gehad op mijn slaap. En als ik slaap is het toch donker dus dan zie je die kleur niet. :crazy_face:

3 likes

Kleur heeft wel echt effect op je gemoedstoestand en stresslevels, is vaak onderzocht en bewezen. Vooral kleuren die van origine veel in de natuur voorkomen zoals groen en blauw zijn rustgevend, terwijl kleuren als rood dat juist niet zijn. In nieuwe ziekenhuizen zie je ook steeds vaker dat ze afstappen van dat klinische wit, en als ze dan wel kleur gebruiken is het vaak groen. Dat doen ze ook voor een reden!

20 likes

Ik wissel tussen Appels en Galiameloenen. Afhankelijk wanneer de baby gedronken heeft :joy::joy:

3 likes

Open zodat ik alle inbrekers de trap op zie lopen :slight_smile: moet inderdaad die controle hebben. Nadat m’n vriend het wastrek op de gang in m’n zicht vanuit bed had staan gisternacht heb ik dan ook 33 hartverlammingen gehad.

2 likes

Dicht. Anders komt de kat me ā€˜s nachts wakker terroriseren :woman_shrugging:

5 likes

Doe alsje alsjeblieft allemaal alle deuren in huis dicht als je gaat slapen:
Verschil met brand kort filmpje

26 likes