Deze vind ik ook lekker! Toen ik stage had MOEST ik van mezelf om 08:00 wat eten (dan was ik al op kantoor) en ik nam meestal dit, glijdt gewoon lekker weg
Tic Tacs
- Lekker
- Mwah
- Vies
- Eet ik vaak
- Eet ik nauwelijks
- Heb ik heel lang geleden gegeten
- Eet ik nooit
- Eet ik een heel doosje in een keer op
- Eet ik een Tic Tac per keer
- Gewoon de originele
- Sinaasappel is de lekkerste smaak
- Ik vind een andere smaak lekkerder
- Huh? Ken ik niet
0 stemmers
Papaya
Dan is dit liedje echt wat voor jou
Ja thank me later als je over 5 jaar dit liedje nog af en toe in je hoofd hebt 
Ik heb geen aparte slaapkamer maar een studio met een apart hoekjeā¦zonder deur dus. Dus vandaar die laatste maar ingevuld 
In mn studentenhuis dicht want privacy maar thuis of op vakantie of in een logeerhuis altijd open
Ik geloof hier echt totaal niet in en kan me ook niet voorstellen dat een bepaalde kleur mentale effecten kan hebben. Behalve dat een knaloranje kamer ofzo spuuglelijk is maarja dat is (gebrek aan) smaak.
Maar dat is toch ook een kwestie van smaak? Ik had vroeger een knalroze muur en sliep net zo goed als toen deze muur zwart of wit was, heb niet het idee dat die kleuren ook maar enige invloed hebben gehad op mijn slaap. En als ik slaap is het toch donker dus dan zie je die kleur niet. 
Kleur heeft wel echt effect op je gemoedstoestand en stresslevels, is vaak onderzocht en bewezen. Vooral kleuren die van origine veel in de natuur voorkomen zoals groen en blauw zijn rustgevend, terwijl kleuren als rood dat juist niet zijn. In nieuwe ziekenhuizen zie je ook steeds vaker dat ze afstappen van dat klinische wit, en als ze dan wel kleur gebruiken is het vaak groen. Dat doen ze ook voor een reden!
Ik wissel tussen Appels en Galiameloenen. Afhankelijk wanneer de baby gedronken heeft 

Open zodat ik alle inbrekers de trap op zie lopen
moet inderdaad die controle hebben. Nadat mān vriend het wastrek op de gang in mān zicht vanuit bed had staan gisternacht heb ik dan ook 33 hartverlammingen gehad.
Dicht. Anders komt de kat me ās nachts wakker terroriseren 
Doe alsje alsjeblieft allemaal alle deuren in huis dicht als je gaat slapen:
Verschil met brand kort filmpje
Ook dan inderdaad. Sinds ik dit weet loop elke dag voor het slapen gaan en voordat we weg gaan een rondje om deuren dicht te doen.
Overdag laat ik altijd alles achter me open en loopt mān vriend datzelfde rondje want āiK stOok niEt vOor hEt traPgAtā, maar okĆ©
Ik woon in een studio dus heb alleen een badkamerdeur dus ik voel nu stress haha
Twijfel tussen een grote galia of een kleine watermeloen. Cup G/H en ik zou D/E meer dan voldoende vinden. 
Ohja ook altijd leuk als ze maar aan 1 borst drinken. Dan heb je 1 rozijntje en 1 watermeloen 
Het kan ook door andere dingen komen, bv schoorsteen of mensen die in huis barbecuen (dit gebeurt echt helaas). Kleine kans, maar toch! Ik heb gewoon 1 melder die een rook- en CO-melder in ƩƩn is, vind het toch wel een fijn idee.
Wij hebben de deur van de slaapkamer 's nachts altijd open ivm ventilatie (en kind wat 's nachts bij ons komt), maar dit dat brandfilmpje is wel heftig zeg. Nooit geweten!
Ik klikte terug naar de post waar je op reageerde en zag op mobiel alleen de poll āhoe oud was je toen je voor het eerst met iemand het bed deeldeā, zat echt zo van āuhhhh hahaā