Stel je persoonlijke vraag #21

Ook dan inderdaad. Sinds ik dit weet loop elke dag voor het slapen gaan en voordat we weg gaan een rondje om deuren dicht te doen.
Overdag laat ik altijd alles achter me open en loopt m’n vriend datzelfde rondje want “iK stOok niEt vOor hEt traPgAt”, maar oké

11 likes

Ik woon in een studio dus heb alleen een badkamerdeur dus ik voel nu stress haha

6 likes

Twijfel tussen een grote galia of een kleine watermeloen. Cup G/H en ik zou D/E meer dan voldoende vinden. :weary:

1 like

Ohja ook altijd leuk als ze maar aan 1 borst drinken. Dan heb je 1 rozijntje en 1 watermeloen :joy:

3 likes

Het kan ook door andere dingen komen, bv schoorsteen of mensen die in huis barbecuen (dit gebeurt echt helaas). Kleine kans, maar toch! Ik heb gewoon 1 melder die een rook- en CO-melder in één is, vind het toch wel een fijn idee.

1 like

Wij hebben de deur van de slaapkamer 's nachts altijd open ivm ventilatie (en kind wat 's nachts bij ons komt), maar dit dat brandfilmpje is wel heftig zeg. Nooit geweten!

Ik klikte terug naar de post waar je op reageerde en zag op mobiel alleen de poll “hoe oud was je toen je voor het eerst met iemand het bed deelde”, zat echt zo van “uhhhh haha”

2 likes

Ik voel verbintenis met @ellegirltalk en @Raymond.

Alleen nu zijn we niet meer de oudste :frowning:

3 likes

Ik weet nog dat ik mijn moeder ging bellen dat ik niet thuis zou slapen en ik dat helemaal spannend vond en met klein stemmetje belde en mijn moeder “mijn naam wat is er?” En toen ik dus zei dat ik daar bleef slapen mijn moeder ook veelbetekenend zei "Doe je wel voorzichtig… ? "
Oh en de volgende morgen bij zijn moeder aan de ontbijttafel :+1:t4: "Oh, jij ook hier. Ik wist niet dat je bleef slapen. Hoe is het nou met je? " (Ik kende die familie nog uit mijn kindertijd).
Memories :’)

21 likes

Afgelopen week is iemand die dichtbij me staat (stond dus) overleden aan een koolstofmonoxide vergiftiging. Die dag meteen zo’n ding in huis gehaald… Meiden het is zo belangrijk om zo’n ding te hebben. Ze noemen het niet voor niks de “sluipmoordenaar”

27 likes

Koolmonoxidemelder is hier niet nodig! Geen gas / cv etc in huis. Vandaar mijn nee.

11 likes

Heb je een onderhoudsabonnement op je cv ketel?

• Ja
  • Nee vind ik onzin
  • Nee nooit over nagedacht
  • Ik heb geen cv ketel

0 stemmers

Als je de vraag “hoeveel jaar heb je een opleiding gevolgd” moest beantwoorden, welke opleidingen zou je dan meenemen in je antwoord? Ga er even vanuit dat je ze allemaal gevolgd hebt.

• Kleuterschool
  • Basisschool
  • Middelbare school
  • Vervolgopleiding (praktijk/middelbaar/hoger)
  • PhD
  • Thuisstudie, bv LOI
  • Opleiding naast je werk, bv advocatuur of bijscholingscursussen
  • Nog een opleidingsvorm die hier niet genoemd is:

0 stemmers

Ik tel alle opleidingen (cursussen niet) mee die ik na de middelbare school heb gedaan. Mbo, hbo, thuisstudie maar ook particuliere opleiding.

2 likes

Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk! Misschien iets duidelijker erbij zetten (voor de paar mensen die het al hebben ingevuld, misschien even aanpassen)

1 like

Ik zit echt te puzzelen op wat banaba is maar ik kan het niet bedenken?

1 like

Bachelor na bachelor!

3 likes

Ja goeie.

Ik was een Corona enquête aan het invullen en daar kwam de vraag voorbij, wist niet goed wat ik moest antwoorden want “opleiding” is zo breed interpreteerbaar.

Stond er echt opleiding of onderwijs of scholing? Ik had het geïnterpreteerd als het laatste en dan zou ik de basisschool ook meetellen. En ook studie(s) die ik niet heb afgemaakt.

Nee alleen opleiding! Ook echt alleen “hoeveel jaar heb je een opleiding gevolgd”, geen vraag over wat voor opleiding, hoogste, wel/niet afgerond etc

1 like