Ik had zelf beredeneerd dat het niet echt kon zijn. Ik weet ook nog precies waar en wanneer (in juni en ik was net in bad geweest en m’n moeder was me aan het afdrogen haha)
Hoezo is dat concertticket voor meer verkopen niet bewust? Je weet dan toch dat je er zelf minder voor het betaald maar zegt niet “hee maak maar het originele bedrag over hoor”.
Ik heb trouwens vaker dingen gekocht met het idee voor meer te verkopen, maar dan achteraf het niet kwijtraken
Maar wel voor kleding. Ik vind grijs voor meubels heel saai. Kan ook eigenlijk alleen een bank en lelijk tv meubel bedenken in grijs
Nouja meer dat je een populair concertticket koopt van bijvoorbeeld Beyonce ofzo met 't idee dit gelijk door te verkopen voor 't dubbele. Zodat je zelf uiteindelijk “Gratis” kunt gaan. Of misschien ga je wel niet eens? Of nu die playstation 5 die voor 3x zoveel over de toonbank gaat. Zo onbeschoft.
Ticket doorverkopen omdat je plots niet meer kan gaan maar dan een tientje extra vragen vind ik nog wel ok (maar zou ik zelf ook niet doen haha)
O op die manier. Die doorverkopers haat ik. Zo doelbewust op zoek gaan.
Bij ticketswap mag je maar zoveel procent extra vragen en doordat je ook servicekosten moet betalen ben ik er altijd alleen maar op achteruit gegaan als ik opeens niet meer kon. En een van je favoriete artiesten/feestjes missen én geld verliezen. Jammer.
Ooit voor het ticketswap tijdperk kocht ik wel eens extra kaartjes voor feesten of festivals die ik dan voor iets meer weer verkocht. Als wij met 3 mensen zouden gaan en je kon 4 kaarten kopen deed ik dat en dan die 4e op mp. Ik maakte er nooit zoveel winst op dat ik zelf gratis kon.
Het gaat zo hard vriezen dat een Elfstedentocht eindelijk weer eens mogelijk is, maar het gaat niet door vanwege corona…
- Nee joh! Dat gaat niet gebeuren, want het gaat toch niet hard genoeg vriezen
- Ja! Ik denk dat er een Elfstedentocht mogelijk is, maar Corona steekt hier een stokje voor
- Er komt een Elfstedentocht en door aanpassingen gaat deze gewoon door
- Er komt nooit meer een Elfstedentocht
- Weet ik niet
- Anders
0 stemmers
Ik weet niet maar de Elfstedentocht is echt nog een grotere illusie dan het einde van Soldaat van Oranje.
Dit zou ik wel oprecht zielig vinden voor de mensen die er ik weet niet hoe lang naar uitkijken. Misschien is het wel de allerlaatste keer ooit dat het kan en dan mag het gewoon niet haha. Hoewel ik denk dat er dan toch mensen gewoon gaan
Als het écht zou kunnen denk ik dat ze hem met aanpassingen wel door laten gaan, want inderdaad, dit zou zomaar de laatste kunnen zijn.
Ik was 4 en wilde 's avonds laat even naar de wc. Toen ik over de gang liep kon ik via het trapgat mijn moeder de cadeautjes bij de deur zien zetten. Ik dacht: “oh, dus mama brengt de cadeautjes” en ben weer gaan slapen. Heb vervolgens ook nooit tegen mijn ouders gezegd dat ik mijn moeder dat heb zien doen, maar op een gegeven moment hadden ze zelf wel door dat ik niet meer in sinterklaas geloofde.
Zou wel echt de kers op de taart zijn dit jaar dat het ein-de-lijk lang en hard genoeg vriest voor een Elfstedentocht. En dat het dan niet kan.
Letterlijk niemand:
2020: FUCK JULLIE ALLEMAAL
Altijd als ik dit woord lees hoor ik mijn ouders deze conversatie hebben in mijn hoofd
Mama: en de ijsmeesters zeiden…
Papa: ahem, het zijn rayonhoofden
Ik was al heel snel nogal wantrouwend dus m’n moeder had het me al snel verteld. Maar kon natuurlijk m’n mond niet houden en had het ook al aan een vriendinnetje verteld
Poephouding
Doe maar lekker elfstedenskeelertocht over de snelweg ofzo. O NEE kan niet daar staan die andere kutfriezen in de weg
En dan te bedenken dat ze ook nog de grootheidswaanzin hebben om Noord-Holland en Duitsland ook nog te koloniseren. Wat denken ze wel niet. Wat een belachelijke provincie is het toch.
Deze was perfect geweest als 2020 FUCK YOU ALL AND DIE had gezegd.
Ik vond het echt leuk om op ‘er komt NOOIT meer een elfstedentocht’ te stemmen.