Omdat ze ELK JAAR zodra het ook maar 1 graden onder de 10 graden is er elke dag nieuws komt “zou er dit jaar wél een elfstedentocht zijn???” Zou het echt leuk vinden als het weer een keer zou komen, maar elk jaar weer tot in den treurde dat nieuws is zo vermoeiend.
Ik ben nu alweer helemaal klaar met de kou, ja sorry not sorry de echte winter moet nog komen. Dusss wie is er nog meer helemaal klaar mee?
- Ja, team zomer en warm
- Nee, team winter en koud
- Team Zwitserland, ik hang er tussen in
0 stemmers
Ik wil sneeuw en vorst en bittere kou, liever vandaag dan morgen.
Ik ben wel team zomer maar ben nog niet klaar met de kou. Vind die echte kou vooral heerlijk, -5 ofzo, strak blauwe lucht en zon. Ik hoop dat dat snel komt maar helaas hebben we dat weinig heb ik t idee. Ik HAAT sneeuw en kwakkelwinters, 5 graden en grijs en regen/ijzel ofzo bah
Ik vind het nog helemaal niet koud geweest! En ik ben een koukleum. Ik heb op zich wel zin in zo die frisse koud lucht helemaal inademen.
Wel veel te nat dit jaar. Dat haat ik.
Ik herinner me van 2020, precorona ook alleen maar al die stormen. Ciara. Dennis. Niet te doen.
We zijn 23 jaar verder sinds de laatste tocht, het is nu wel tijd om te slikken hoor.
Wooow ik heb net m’n bed verplaatst en zat ineens random over feng shui na te denken (iets waar ik nooit over nadenk). En nu lees ik je poll
Mn bed staat nu tegenover de deur en nu ben ik een beetje bang.
Ik haat kou, maar ik heb een hekel aan teken, muggen, wespen etc. Dus van mij mag het echt flink vriezen zodat die beesten allemaal doodvriezen
Is er een pre Corona 2020? Dit jaar = Corona in mijn beleving
Heel heel kort!
Hebben jouw ouders een favoriet kind denk je? Meerkeuze, in het geval van meerdere ouders
- Geen idee
- Nee hebben ze niet
- Ja
- Ik ben enig kind
0 stemmers
En anoniem, als je zelf kinderen hebt, heb je een favoriet?
- Ja heb ik
- Nee heb ik niet
- Verkeerd gestemd
0 stemmers
(net s4e4 van the crown gekeken, en neiging mijn eigen moeder te appen, maar laat ik dat maar niet doen)
Ik ben enig kind en nog steeds niet de favoriet
Mijn broertje is mijn moeders semi-lieveling denk ik, maar vooral omdat hij nog thuiswoont
Ze zullen het nooit toegeven maar ik weet vrij zeker dat ik in ieder geval van m’n moeder absoluut het favo kind ben. Hahaha. Zo erg om van jezelf te zeggen.
Heb jij je wel eens per ongeluk ergens opgesloten, terwijl je geen communicatiemogelijkheid had (bv geen bereik op telefoon) en dus maar af moest wachten tot iemand je toevallig zou vinden en bevrijden? Bv in een wc.
- Nee niet gebeurd
- Wel opgesloten maar ik kon wel iemand waarschuwen/bellen en daardoor werd ik bevrijd
- Ja en ik moest lang wachten
- Ja en ik moest kort wachten
- Ja en toen is het me gelukt om mezelf te bevrijden
- Ik heb zelf wel eens iemand bevrijd uit zo’n situatie.
0 stemmers
Voor wie denkt dat zijn ouders een lievelingskind hebben, ben jij dat dan denk je of een van je broers of zussen?
- Ik ben favoriet
- Broer/zus is favoriet
0 stemmers
Ik ben wel het kind dat de meeste aandacht nodig heeft en waar mijn ouders meer voor zorgen, maar mijn ouders hebben geen favoriet.
Ik heb mijn huisgenootje van de badkamer bevrijd toen de deurklink eraf was gevallen. Ze heeft blijkbaar 15 minuten op de deur staan kloppen voor ik wakker werd (de overige 4 huisgenoten waren allemaal al weg). Daarna nooit meer naar de badkamer gegaan zonder telefoon
Haha nog voor je disclaimer dacht ik al ‘‘ooh iemand heeft s4e4 the crown gezien’’
Hele random vraag maar ik ben weer opnieuw begonnen met oitnb en ik vroeg me af: als je in zo’n soort gevangenis zou zitten zou je dan make-up dragen?
- Nee, ik draag sowieso geen make-up
- Gewoon nee
- Ja Ik denk het wel
- Nee ik denk het niet
- Alleen op speciale gelegenheden
0 stemmers
Red, morello en alex hebben elke aflevering wel zichtbare make-up op.
Een vriend van mij zei dat ik dan uit de gevangenis kwam met allemaal zelfgezette piercings en tatoeages en m’n haar tot op m’n onderrug. Oja en met ‘van die gekke eyeliner’. Ik gebruik niet eens eyeliner en zou never zelf een tatoeage zetten.