Stel je persoonlijke vraag #21

Heb jij een all time favorite serie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En film?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor degenen die oitnb hebben gezien. Heb je wel eens gedacht, goh lijkt me eigenlijk bestwel gezellig om in zo’n gevangenis te zitten? Dus wel echt hoe het in de serie overkomt.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dit lijkt me echt zo vervelend en eng. Lang geleden is dit bij een vriendin gebeurd. We waren met z’n 3en in een studentenhuis. Dat huis was van de andere vriendin en die vader had dat huis gekocht maar woonde veel verder. Dus de zogeheten huurbaas a.k.a. haar vader kon ook niet zo komen. Eerst was het grappig totdat het echt uren duurde. We durfden niet de brandweer te bellen? Haar vader legde uit hoe we die deur moesten openmaken en toen heeft een buurvrouw geholpen. Gereedschap was er niet en konden we toen niet halen want het was heel vroeg in de ochtend. Ik wil daarom nog steeds altijd een mobiel mee in wc. Niet in de pot dan ha ha. Doodeng.

1 like

Ik ben favoriet maar wel samen met zijn kind.

Wel bijna! Ik moest met mijn huisbaas de meterstanden gaan opnemen in een kelder met een deur die je alleen van de buitenkant kan openen (wie verzint het). Ik herinner mij nog levendig dat ik echt op het allerlaatste moment snel mijn gsm heb gepakt. Gelukkig, want hij had die blijkbaar ook niet bij en was een donkere verstikkende kelder waar nooit iemand in de buurt kwam. :neutral_face: Vraag me echt af wat er gebeurd zou zijn als ik niet had kunnen bellen.

2 likes

Ik ben 100% het lievelingetje van mijn vader. Moeder denk ik ook wel, maar die is daarin lastig te peilen. Ik ben een nakomertje en eigenlijk opgegroeid als enigst kind. En met een zus die de meest bijzondere keuzes maakt in het leven, is de keuze schijnbaar makkelijk :sweat_smile:

Allebei, ik denk dat ik mijn vaders favoriet ben, maar mijn broer is die van mijn moeder.

1 like

Of @keekie is de hond!

12 likes

Dan is het woordje ā€œkleinā€ dus weggevallen?
Ik snap er ook niks van, maar dacht ook aan samen met stief/halfbroer.

2 likes

Hahahah ik heb chaos veroorzaakt.
Mijn broer heeft een kind ja!

8 likes

Ben jij dan van je vader het favoriete kind en je neefje zijn favoriete kleinkind?

Ik heb mezelf een keer ingesloten op de trap tussen de gezamenlijke voordeur beneden en mijn voordeur op de 2e etage. Het was een lange steile trap van boven naar beneden. Ik was vergeten dat ik de dag daarvoor mijn sleutels van mijn sleutelhanger af had gehaald, en zodoende pakte ik dat bewuste moment mijn sleutelhanger, waar dus geen sleutels meer aan zaten, maar daar kwam ik pas achter toen de deur al dicht was. Ik wist dat mijn onderbuurmeisje niet thuis was en ook niet naar huis zou kunnen komen. Mijn partner was op zo’n 45 minuten van huis aan het werk. Ik had godzijdank mijn telefoon bij me en heb haar gebeld. Ze is toen van haar werk weggegaan on mij te bevrijden. Ik lijd aan claustrofobie (die zich uit in niet tegen situaties kunnen waaruit je niet weg kan, doe er bv ook alles aan om de kans te beperken dat ik in een file terechtkom), dus het was echt de hel toen ik erachter kwam dat ik opgesloten zat. Ik heb mezelf erdoorheen gesleept door uit volle borst liedjes te zingen die ik van begin tot eind ken, terwijl ik mijn ogen dichthield (zo kon ik mezelf ā€˜wijsmaken’ dat ik in een andere omgeving was).

3 likes

Mijn moeder prefereert m’n zusje (zij lijken qua innerlijk super erg op elkaar) en m’n vader prefereert mij (ons innerlijk lijkt ook op elkaar).

Wel eerlijke verdeling! Iedereen is iemands favoriet.

Nee mijn broer.
Ik ben het favoriete kind van mijn ouders maar mijn broer zijn kind ook. Favoriete kleinkind dan maar mijn ouders hebben een grote zorgtaak hierin.

Ik bedoelde je vader, wat volgens mij klopt :stuck_out_tongue: je bent zijn( je vaders) favoriete kind en het kleinkind een favoriet kleinkind.
Nou het mysterie is opgelost hoor :stuck_out_tongue:

Er bestaan geen echte Friezen meer hier. Die zijn eeuwen geleden verjaagd door de noormannen en hun afstammelingen wonen nu in Engeland/Schotland. Het Engels en Fries lijkt ook hier en daar op elkaar. Erg leuk om dit aan mijn fanatieke Friese leerlingen te vertellen elk jaar tijdens het hoofdstuk Middeleeuwen :sweat_smile:

3 likes

Met welke impopulaire meningen uit het topic ben je het eens?

• Ik haat het sinterklaasfeest
  • Ik vind velvet stoelen stom
  • Ik vind adventkalenders stom
  • Black friday interesseert me niet
  • Ik vind het irritant als de zon schijnt (in deze tijd van het jaar)
  • Ik hou niet van grijze hoekbanken
  • Ik vind webbing leuk
  • Ik vind beige mooi
  • Ik vind volwassen katten adopteren leuker dan kittens
  • Ik vind het geordie shore accent heerlijk om naar te luisteren
  • Ik vind Milka vieze chocolade
  • Ik vind Spinvis saai
  • Ik vind het leuk om naar rechtenvrije muziek te luisteren
  • Ik hoop dat er een deurbeleid komt bij evenementen e.d. met een negatieve coronatest of vaccincatiebewijs
  • Ik ben het niet eens met alle bovenstaande dingen

0 stemmers

Ik bedoel dit trouwens niet zo van ā€œkijk eens hoe populair je impopulaire mening isā€ ofzo hoor, maar had gewoon zin in een random poll met leuke antwoorden haha

3 likes

(Vegan) filet americain

• Eet ik niet
  • Lekker!
  • Eet ik regelmatig
  • Bah niet lekker
  • Op een boterham/broodje
  • Op een cracker oid
  • Los uit het bakje met een lepeltje
  • Als dip
  • Met uitjes
  • Met ei
  • Met peper/zout
  • Met andere kruiden
  • Speciaal (met pijnboompitten, kaasvlokken, e.d.)
  • Met mayo
  • Met sla
  • Met een ander sausje

0 stemmers

Een vriendin van mijn moeder werkt in de uitvaartzorg en die zei dat ze filet american vind ruiken naar lijken en daardoor heb ik het nooit gegeten omdat ik dat niet kan vergeten. Misschien kan @GEEZ dit bevestigen

10 likes

Blokkeer jij wel eens mensen op instagram die je niet kent, maar gewoon zodat je hun hoofd nooit meer op je explore page hoeft te zien? Dus influencers etc.

• Nee
  • Ja
  • Wel een goed idee
  • Ik blokkeer alleen mensen die ik ken

0 stemmers