Mijn moeder prefereert m’n zusje (zij lijken qua innerlijk super erg op elkaar) en m’n vader prefereert mij (ons innerlijk lijkt ook op elkaar).
Wel eerlijke verdeling! Iedereen is iemands favoriet.
Mijn moeder prefereert m’n zusje (zij lijken qua innerlijk super erg op elkaar) en m’n vader prefereert mij (ons innerlijk lijkt ook op elkaar).
Wel eerlijke verdeling! Iedereen is iemands favoriet.
Nee mijn broer.
Ik ben het favoriete kind van mijn ouders maar mijn broer zijn kind ook. Favoriete kleinkind dan maar mijn ouders hebben een grote zorgtaak hierin.
Ik bedoelde je vader, wat volgens mij klopt
je bent zijn( je vaders) favoriete kind en het kleinkind een favoriet kleinkind.
Nou het mysterie is opgelost hoor 
Er bestaan geen echte Friezen meer hier. Die zijn eeuwen geleden verjaagd door de noormannen en hun afstammelingen wonen nu in Engeland/Schotland. Het Engels en Fries lijkt ook hier en daar op elkaar. Erg leuk om dit aan mijn fanatieke Friese leerlingen te vertellen elk jaar tijdens het hoofdstuk Middeleeuwen 
Met welke impopulaire meningen uit het topic ben je het eens?
0 stemmers
Ik bedoel dit trouwens niet zo van “kijk eens hoe populair je impopulaire mening is” ofzo hoor, maar had gewoon zin in een random poll met leuke antwoorden haha
(Vegan) filet americain
0 stemmers
Een vriendin van mijn moeder werkt in de uitvaartzorg en die zei dat ze filet american vind ruiken naar lijken en daardoor heb ik het nooit gegeten omdat ik dat niet kan vergeten. Misschien kan @GEEZ dit bevestigen
Blokkeer jij wel eens mensen op instagram die je niet kent, maar gewoon zodat je hun hoofd nooit meer op je explore page hoeft te zien? Dus influencers etc.
0 stemmers
Met plakjes augurk 
Ik heb een collega die heeel instastory active is met filmpjes waarin hij vertelt hoe zijn dag is en ik heb het zo ingesteld dat ik zijn stories niet zie. Werd daar vooral buiten werkuren niet vrolijk van haha.
Kelly Caresse en haar man 
Ik was een keer thuis aan het douchen en toen brak de deurkruk af van binnen en er was niemand thuis maar mijn vader was in de tuin. Toen moest ik met een handdoek op op het dak klimmen en naar hem gaan skreeuwe en we woonden aan een hele drukke weg 
haha dit is een leuke vraag! ik ga voortaan als ik daar post een polletje doen wie het er mee eens is 
alle mensen die milka ook vies vinden 
Zo, wat koud zeg! Verschrikkelijk, hoe krijg je het je strot uit.
Als alles evenveel geld kost, wat bestel je dan van deze opties het liefste bij Thuisbezorgd?
0 stemmers
Ik vind echte filet american vies dus de neppe wss ook
Haha nee het ruikt naar veel maar geen filet american
ben net thuis anders was ik wel even gaan ruiken haha
Heb jij wel eens gewonnen bij zo’n wedstrijd waarbij je moet raden hoeveel van iets er in een pot zit? (bijv hoeveel pepernoten zitten er in deze pot?)
0 stemmers
Hoe ben jij over het algemeen met eten?
0 stemmers
Ik heb gestemd op precies genoeg, nooit echt moeite, maar eigenlijk is het
Anders, namelijk:
Ik eet precies genoeg omdat de porties niet zo groot zijn. Maar ik ben wel de hele dag door kleine dingen aan het eten. wat dan bijvoorbeeld weer slechter is voor mijn tanden.
Al met al prima denk ik ivm gezond en stabiel gewicht (al zegt dat natuurlijk ook niet alles) kan altijd gezonder. Ik snap het ook niet zo goed als mensen bijvoorbeeld een grote friet bestellen of grote pizza, ik pak vaak kinder variant want tegen die tijd dat het bijna op is heb ik er niet echt meer lekkere trek in, en dan pak ik bijv wel nog een toetje.
Goed verhaal, interesseert waars niemand haa