Stel je persoonlijke vraag #21

Met plakjes augurk :yum:

4 likes

Ik heb een collega die heeel instastory active is met filmpjes waarin hij vertelt hoe zijn dag is en ik heb het zo ingesteld dat ik zijn stories niet zie. Werd daar vooral buiten werkuren niet vrolijk van haha.

1 like

Kelly Caresse en haar man :grin:

3 likes

Ik was een keer thuis aan het douchen en toen brak de deurkruk af van binnen en er was niemand thuis maar mijn vader was in de tuin. Toen moest ik met een handdoek op op het dak klimmen en naar hem gaan skreeuwe en we woonden aan een hele drukke weg :frowning:

32 likes

haha dit is een leuke vraag! ik ga voortaan als ik daar post een polletje doen wie het er mee eens is :stuck_out_tongue:

alle mensen die milka ook vies vinden :facepunch:

4 likes

Zo, wat koud zeg! Verschrikkelijk, hoe krijg je het je strot uit.

Als alles evenveel geld kost, wat bestel je dan van deze opties het liefste bij Thuisbezorgd?

• Patat/friet + snack
  • Kapsalon
  • Amerikaanse pizza (bijv. Domino’s)
  • Italiaanse pizza
  • Chinees
  • Sushi
  • Italiaans
  • Grieks

0 stemmers

Ik vind echte filet american vies dus de neppe wss ook

Haha nee het ruikt naar veel maar geen filet american :joy: ben net thuis anders was ik wel even gaan ruiken haha

10 likes

Heb jij wel eens gewonnen bij zo’n wedstrijd waarbij je moet raden hoeveel van iets er in een pot zit? (bijv hoeveel pepernoten zitten er in deze pot?)

• Ja!!
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Hoe ben jij over het algemeen met eten?

• Ik eet precies genoeg, dat kost me eigenlijk nooit echt moeite
  • Ik eet precies genoeg, maar dat kost me wel moeite. Ik heb van nature de neiging meer te eten/snoepen dan ik nu doe
  • Ik eet precies genoeg, maar dat kost me wel moeite. Ik heb van nature de neiging te weinig te eten
  • Ik zou eigenlijk minder moeten eten/snoepen, maar dat vind ik moeilijk
  • Ik zou eigenlijk minder moeten eten, maar dat doe ik niet om een andere reden
  • Ik zou eigenlijk meer moeten eten, maar dat vind ik moeilijk
  • Ik zou eigenlijk meer moeten eten, maar dat doe ik niet om een andere reden
  • Valt niets algemeens over te zeggen, omdat dit sterk wisselt in mijn leven
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb gestemd op precies genoeg, nooit echt moeite, maar eigenlijk is het
Anders, namelijk:
Ik eet precies genoeg omdat de porties niet zo groot zijn. Maar ik ben wel de hele dag door kleine dingen aan het eten. wat dan bijvoorbeeld weer slechter is voor mijn tanden.
Al met al prima denk ik ivm gezond en stabiel gewicht (al zegt dat natuurlijk ook niet alles) kan altijd gezonder. Ik snap het ook niet zo goed als mensen bijvoorbeeld een grote friet bestellen of grote pizza, ik pak vaak kinder variant want tegen die tijd dat het bijna op is heb ik er niet echt meer lekkere trek in, en dan pak ik bijv wel nog een toetje.

:sweat_smile: Goed verhaal, interesseert waars niemand haa

1 like

Kan me eigenlijk in geen enkele optie vinden. Ik krijg altijd te horen dat ik veel eet, terwijl ik zelf wel meer zou kunnen eten. Maar ik vind eigenlijk niet dat ik minder zou moeten eten? Loop ik wel een extra rondje ofzo.

2 likes

Als kind kwam ik, toen we in Frankrijk op vakantie waren, vast te zitten op een wc op het strand. Ik sprak geen woord Frans en durfde niet om hulp te roepen omdat ik dacht dat toch niemand me zou verstaan dus ik heb net zo lang gewacht tot mijn ouders me kwamen zoeken en ik ze hoorde roepen. Zij kregen de deur ook niet open, toen hebben ze een strandwacht gehaald maar die lukte het ook niet. Uiteindelijk moest er iemand uit het nabijgelegen dorp komen met gereedschap om de deur open te krijgen.

3 likes

Jij eet gewoon heel lekker en uitgebreid altijd

7 likes

Tot nu toe elke sales / accountmanager die ik ben tegengekomen.

Had het laatst ook in een ruzie met mijn vriend, dat ik merkte dat hij met van die aangeleerde manieren aan het terug praten was, lage stem rustig blijven, zich in mij verplaatsen. Witheet werd ik ervan, bozer dan waar we in eerste plaats ruzie over hadden

31 likes

Wat kreeg(of krijg) je vaak te horen aan de eettafel?

• Schep nog een keer op! / Pak nog wat / er is genoeg hoor!
  • Eet je bord eens leeg!
  • Zou je dat nou wel doen?
  • Eet je dat allemaal op?
  • Als je het niet meer lust laat maar staan hoor
  • Niks

0 stemmers

Eet jij altijd je bord leeg?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak schep jij op?

• 1/2 portie
  • *1 x
  • *1 1/2 x
    • 2 x
    • Vaker

0 stemmers

Denk jij dat opvoeding aan de keukentafel, en dit soort uitspraken, op latere leeftijd te maken kan hebben met eetgedrag of overgewicht?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

Was niet echt fan, maar hallo starmaker was de shit op tv hoor.

19 likes

Ik dacht ook aan de commerciƫle wereld. Advocatuur is ook wel een goed voorbeeld. Borrels zijn ƩƩn grote show.

1 like

Omg zat er laatst toevallig nog aan te denken, ik was echt gigantisch groot fan en heb heel erg hard gehuild toen ze uit elkaar gingen. Ook naar hun afscheidsconcert geweest maar dat viel eigenlijk goed tegen :sweat_smile:

1 like