Stel je persoonlijke vraag #21

In dit geval was het wel echt geforceerd, het was zo onnatuurlijk en een poging om een ‘normaal’ gesprek te voeren maar het werkte totaal niet. Je merkte het ook aan andere dingetjes. Was ook niet bedoeld om hip of toegankelijk te zijn, volgens mij miste hij gewoon een beetje social skills. Het was een beetje vergelijkbaar met wat je soms bij mensen met autisme ziet, aangeleerde trucjes gebruiken wat dan soms net niet helemaal werkt. Waar overigens niks mis mee is hoor en soms kan het juiste heel goed uitpakken, maar de hele combinatie van jonge jongen en dan een boomer-manier van praten was heel apart haha. Misschien had hij ook wel een vorm van autisme, zou kunnen!

@Indigo hehe ja “in het ootje genomen” vind ik ook een leuke. Misschien moet ik ook een ouderwets spreekwoord kiezen en die zo vaak mogelijk gebruiken, leuk handelsmerk voor jezelf

Ik was een keer verkleed als tandarts naar carnaval en toen heb ik met m’n zatte kop iedereen die het vroeg (en dat waren er best veel) tanden gepoetst met dezelfde borstel. Godzijdank niet m’n eigen tanden gepoetst ermee maar iel.

75 likes

Was dat februari 2020?:sweat_smile::mask:

74 likes

Hahahahaha🤣 nee helaas heb ik al jaren geen carnaval meer wezen vieren!

Zo gebruik ik dus af en toe Groningse woorden en dan kan ik gewoon niet bedenken hoe je dat toch in het Nederlands zegt. Echt zo maf want kan verder totaal geen Gronings maar blijkbaar gebruikten we thuis echt heel veel typisch Groningse woorden/uitdrukkingen.

4 likes

Ja ik heb dit soort dingen geleerd bij mijn studie bij gesprekstechnieken maar het is zo irritant en je prikt daar zo doorheen haha.

2 likes

Ik heb een manager die ook altijd zegt dat hij je begrijpt maar dat blijkt nooit ergens uit en toen heb ik een keer (toen ik er helemaal klaar mee was) gemaild “erg fijn dat je me weer begrijpt maar wat ga je er aan doen?”. Dat werd niet gewaardeerd :sweat_smile: Maar ja, inderdaad zo vervelend als mensen steeds zulke ingestudeerde zinnen inzetten.

17 likes

ik was drie weken geleden op de markt en toen was er een boa die me de weg versperde. Ik wilde eigenlijk tegen hem ingaan maar toen bedacht ik me en hadden we een leuk gesprek over mijn net gekochte bloemen.

3 likes

Ik bedenk me nu pas dat ik die eenrichtingsverkeer bij de markt onbewust genegeerd heb. Zag wel hekken met pijlen maar was zo druk met de juiste groenten/fruit zoeken dat ik ook ben omgekeerd van “oh dat hadden ze eerder wel, ik kijk daar nog ff”. Stonden ook boa’s en andere beveiliging maar niemand die wat zei. Ja vrolijk gedag :sweat_smile:

1 like

Enige wat ik onthouden heb is dat ik nu een broodje Mario wil.

Ik denk echt oprecht dat slome mensen ooit mijn dood worden. Dat ik gewoon dood neerval uit pure ergernis of het leven uit me zucht.

14 likes

Ik ga een nieuwe poging doen tot het plaatsen van een poll :joy:
Dezelfde vraag want mijn luchtvochtigheid is echt enorm gedaald naar 56%. Het ventileren geeft dus goede resultaten.

Wat is de luchtvochtigheid in jullie huis?

• 0-10%
  • 11-20%
  • 21-30%
  • 31-40%
  • 41-50%
  • 51-60%
  • 61-70%
  • 71-80%
  • 81-90%
  • 91-100%

0 stemmers

Deze poll was er letterlijk gisteren ofzo toch ook? Of heb ik dat gedroomd

Edit: oh jezus dat was je eigen poll. Sorry pfff ik kan niet lezen

1 like

Ja vorige week maar toen konden de niet-stemmers de resultaten niet zien omdat ik een verkeerde instelling had. Heb gereageerd op mijn oude post.

Edit: hahaha en zie nu jouw edit

1 like

En nu heb ik zin om nog wat polls te maken.

Hoe warm is het nu in jouw huis?

• Lager dan 15 graden
  • 15 graden
  • 16 graden
  • 17 graden
  • 18 graden
  • 19 graden
  • 20 graden
  • 21 graden
  • 22 graden
  • 23 graden
  • 24 graden
  • 25 graden
  • Hoger dan 25 graden

0 stemmers

Hoeveel stappen heb je vandaag gezet?

• 0-1.000
  • 1.001-2.000
  • 2.001-3.000
  • 3.001-4.000
  • 4.001-5.000
  • 5.001-6.000
  • 6.001-7.000
  • 7.001-8.000
  • 8.001-9.000
  • 9.001-10.000
  • 10.001-11.000
  • 11.001-12.000
  • 12.001-13.000
  • 13.001-14.000
  • 14.001-15.000
  • 15.001-16.000
  • 16.001-17.000
  • 17.001-18.000
  • 18.001-19.000
  • Meer dan 19.000

0 stemmers

Hoeveel paar sloffen heb je?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5 paar
  • Ik heb geen sloffen

0 stemmers

Hoeveel planten heb je in huis?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Meer dan 15
  • Ik heb geen planten

0 stemmers

Ik draag altijd van die fluffy sokken over m’n gewone sokken ipv sloffen

1 like

Heb jij iets van HKLiving?

• Ja, veel dingen
  • Ja, enkele dingen
  • Ja, 1 ding
  • Nee, hoef ik ook niet
  • Nee, ik ken dit merk niet
  • Nee, maar zou ik wel willen (want ze hebben mooie dingen)

0 stemmers

Ik heb geen zin om het hele stukje te lezen, maar zodra iemand met Autism Speaks werkt vind ik dat ze slecht bezig zijn.

3 likes

Ik heb helaas die koffiekopjes die iedere vlogger ook blijkt te hebben. Mooi hoor, maar volgende keer toch even kijken bij een lokale pottenbakker ofzo.

Een belangrijke levenskeuze op de zondagochtend: wat is het lekkerst uit een zak strooigoed?

• Kruidnoten
  • Schuimpjes
  • Tumtum
  • Chocolade rondje met spikkels
  • Harde snoepjes met letters
  • Suikerhartjes of -rondjes

0 stemmers

Deze vitrinekast 2x (1 gevonden voor een spotprijs zonder de deurtjes).

En de hanglamp boven de eettafel.

13 likes