Niks, want al die snoepjes in die zak worden of te zacht of te hard. Wie dit ooit heeft verzonnen moet zich doodschamen
Wel kudo’s aan al die merken die nu wel snappen dat de snoepjes in een apart zakje moeten
Jep, meestal gaat het om mensen die in een sale functie zitten of heel aggressief netwerken volgens het boekje. Daar word ik helemaal kriegel van en dan ben ik ook snel weg. Maar soms zijn het ook mensen die van nature moeite hebben met sociaal geaccepteerde conversatiestijlen en dit hebben aangeleerd om daar minder last van te hebben. Dan probeer ik liever de boel te sturen zodat ze niet zo hard hoeven te proberen maar gewoon wat meer zichzelf kunnen zijn.
Niks. Ik vind dit altijd zo goor.
Ken jij iemand die geen pizza lust?
- Ja
- Nee
- Ja ikzelf
0 stemmers
Wie dit ooit heeft verzonnen is mijn held love de hard geworden tumtums en weeïge schuimpjes.
Ik had bij familie in eerste instantie op ‘ja’ gestemd bij christendom, maar besefte me daarna dat mijn oma de laatste van de familie was die nog echt actief met haar geloof bezig was. Mijn vader en ooms en tantes zijn wel katholiek opgevoed maar niet meer praktiserend, ik denk dat zelfs ‘op zich wel in een god geloven’ de lading niet meer dekt haha. Oma is bijna 2 jaar geleden overleden en daarmee is dat ‘lijntje’ ook uitgestorven. Best een gekke gedachte.
Lekker sympathieke reactie ook van haar
Ik denk zeker dat ze wel moeite gedaan hebben (ze hadden nl al iemand gecast), maar waarschijnlijk besloten ze gewoon dat iemand met autisme te veel moeite en geld kost en tegenwoordig is het hip om als bedrijf zoveel mogelijk aan autisme te verdienen.
End rant
Mijn familie is christelijk, en een paar collega’s en vrienden.
En zelf ben ik ook christelijk.
Idd! Nou doei Sia - ieder nummer wat ik inzing, lijkt toch op elkaar na 1 deuntje/ uithaal op t eind-nieuwe, originele twist op 90s dance ahum - stemmetje
Sorry ben echt teleurgesteld in haar houding en opstelling
Hoe zit dat dan, als bedrijf zoveel mogelijk aan autisme verdienen?
Wel een kutreactie ja.
Films, filmpjes, series over autisme maken zonder de juiste informatie te krijgen, de stereotiepe autist als personage te nemen of samenwerken met professionals en die te ditchen om samen met Autism Speaks te gaan werken (want als je kind autist is mag je daar natuurlijk om rouwen en is het net zo goed dood).
Maar ja, de views en het geld krijg je wel, want iedereen vindt het geweldig dat je autisten in je filmpjes gebruikt.
Het is niet dat ik het niet lust maar ben zo kieskeurig en wil dan bijvoorbeeld een pizza met rucola, gegrilde aubergines, kerstomaatjes en burrata. Dan kan ik zelf maken maar bij de Italiaan ga ik liever voor pasta dan.
Ik ben het zelf niet maar ben er wel veel mee in aanraking geweest. Vind het mooi om te zien hoe mensen zoveel kracht, hoop en liefde uithalen maar er waren ook wel veel dingen waarvan ik dacht ?!?!??!?
Oh die combi klinkt wel heel lekker! Alleen ik zou ui missen. Ik had gisteren pizza’s besteld en 1 waar ook ei op zat. Bleken het plakjes gekookt ei te zijn. Wie doet er nou GEKOOKT ei op een pizza.
Tumtums forever, behalve die groene met mint-smaak
@midheavenmoon ik heb er verder weinig mening over (en de film niet gezien). Maar zijn in 9/10 films spelen acteurs toch rollen die niet overeenkomen met wie ze zijn? Waaronder ook psychische stoornissen, trauma’s, lichamelijke ‘afwijkingen’ waar ze zelf geen reallife ervaring in hebben.
Vraag me wel af waarom dat er over deze film dan ophef is? Althans ik vraag me af waar de grens ligt.
Oh, hoe Sia reageert siert haar niet - maar dat even ter zijde. En ik vind Maggie Ziegler ook stom, dus geneigd om het met de “anti film” groep eens te zijn, maar dat is geen goede reden
Wat eeeeeww, gekookt ei?
Ja en die zaten allemaal in plakjes verspreid over de pizza als een soort bloem. Toen ik de doos opende dacht ik echt what the actual fuck is dit.
Hahah ik zou bij ei dat idd niet verwachten, maar gewoon zo gebroken in het midden meegebakken (beetje zoals bij shakshuka). Wat een verschrikking, en dan nog in bloemvorm. Had beter een middelvinger kunnen zijn.