Stel je persoonlijke vraag #21

Ik kijkend naar de uitslagen van de tweede poll:

594103d990a830167c578b820445966d

Johnny always :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Leo heb ik altijd zo’n babyface gevonden. Net zoals in de Titanic, kijkt gewoon niet fijn :zipper_mouth_face:

5 likes

Ik heb gestemd op hoe ik ze vind in deze foto’s want eigenlijk vind en vond ik ze alledrie even heet.

3 likes

Ik voel hier he le maal niks bij

5 likes

Ah jaaa jij deelt echt mijn smaak in mannen. Toen ook al een keer Vin Diesel haha :joy: maar ja omg. Ik had echt mijn kamer ook volhangen met 4 of 5 posters van Jack :relieved:

2 likes

Leo op leeftijd lijkt op m’n vader dus can’t unsee.
Johnny vind ik overrated en die piratenlook, daar krijg ik dus echt een slappe van.
Brad is goed gerijpt :ok_hand:

6 likes

Pfff Brad heeft t nog steeds, in die laatste Tarantino film hoe die daar in die scĆØne op het dak dat z’n shirt uitdoet … okĆ© het is niet zo zoals in Fight club maar nog steeds :heart_eyes:

9 likes

Heb je dan toevallig een vrijgezelle broer die op jonge Leo lijkt?

3 likes

Helaas, m’n broertje heeft de genen van moeders kant gekregen!

3 likes

Hij heeft zo’n pafferige kop gekregen door de jaren maar dat komt niet zo goed naar voren op die foto. Hier is hij net Martijn Krabbe die heeft dat ook.

63 likes

Ik vind Leo niet zo fotogeniek en op foto’s daardoor ook niet hot, maar op bewegend beeld vind ik hem daarentegen echt ziekkkkk hot

8 likes

JA PRECIES JIJ SNAPT ME!!!

Vroeger was ie te knap en daardoor saai, nu is t knap maar een beetje verweert ofzo.

5 likes

Ik had ze niet gezien maar nu wel :sob: niet okĆ©. Snel naar wat goede foto’s kijken

1 like

Oh Jezus ja hier lijkt ie echt veel teveel op KrabbƩ

3 likes

ik zag net martijn krabbe op rtl, en ik dacht echt waarom wil hij op tv?

6 likes

Leonardo in The Beach was echt mijn ultieme crush hoor.

26 likes

Team Leo! 1997-2000 vind ik hem het heetst :upside_down_face:

41 likes

Niet enkel, en zeker ook niet als dat je enige geĆÆsoleerde stap is. Zo van: Punt. En dan maar achterover leunen, eens!
Wat wmb ook niet gaat helpen, is doorzetten van het beleid waarin ze stelselmatig alsnog worden genegeerd (op rollen die hen van nature wellicht beter zouden liggen, alsook op andere soort rollen)

Voor de liefhebbers van young Leo is nu Catch Me If You Can op tv

2 likes

Ik heb Brad, Leo en Johny nooit aantrekkelijk gevonden :dizzy_face:

10 likes