Stel je persoonlijke vraag #21

Helaas, m’n broertje heeft de genen van moeders kant gekregen!

3 likes

Hij heeft zo’n pafferige kop gekregen door de jaren maar dat komt niet zo goed naar voren op die foto. Hier is hij net Martijn Krabbe die heeft dat ook.

63 likes

Ik vind Leo niet zo fotogeniek en op foto’s daardoor ook niet hot, maar op bewegend beeld vind ik hem daarentegen echt ziekkkkk hot

8 likes

JA PRECIES JIJ SNAPT ME!!!

Vroeger was ie te knap en daardoor saai, nu is t knap maar een beetje verweert ofzo.

5 likes

Ik had ze niet gezien maar nu wel :sob: niet oké. Snel naar wat goede foto’s kijken

1 like

Oh Jezus ja hier lijkt ie echt veel teveel op Krabbé

3 likes

ik zag net martijn krabbe op rtl, en ik dacht echt waarom wil hij op tv?

6 likes

Leonardo in The Beach was echt mijn ultieme crush hoor.

26 likes

Team Leo! 1997-2000 vind ik hem het heetst :upside_down_face:

41 likes

Niet enkel, en zeker ook niet als dat je enige geïsoleerde stap is. Zo van: Punt. En dan maar achterover leunen, eens!
Wat wmb ook niet gaat helpen, is doorzetten van het beleid waarin ze stelselmatig alsnog worden genegeerd (op rollen die hen van nature wellicht beter zouden liggen, alsook op andere soort rollen)

Voor de liefhebbers van young Leo is nu Catch Me If You Can op tv

2 likes

Ik heb Brad, Leo en Johny nooit aantrekkelijk gevonden :dizzy_face:

10 likes

Nah sorry, dan kijk ik wel voor Tom Hanks :rofl:

2 likes

Wow dat is wel een eh acquired taste als je die het aantrekkelijkste vindt in de hele film haha

9 likes

Klopt!
Een manager doet dat -
zij is overigens wel goed in een treffende onderwerp-regel bedenken, bij een inhoudelijke mail.
Heel kort het onderwerp, en daarna: (vraag/actie) en soms zelfs ook nog op welke termijn (of spoed). Ik deed in mijn eerste maanden nog standaard wel: “vraag” of hele generieke omschrijvingen

Hahahaha nou aantrekkelijk gaat me ook te ver. Lijkt me meer een gezellige vent :joy:

3 likes

Alledrie een gevalletje NMSMJVPE

4 likes

Zo jong, je hebt de afkorting dusdanig verpest dat ie niet eens linkt naar het FF lexicon.

Schaam je

5 likes

Edit: na een Google zoekopdracht op Brad pitt plaatjes, kom ik erachter dat zn vriendin 27 is :o

Ik vind Leo trouwens een beetje dezelfde kant op gaan als Jack Nickelson, die heeft zn beste dagen qua looks allang gehad.

3 likes

Hahah ik ben ook aan t googlen. Ze is getrouwd met Roland Mary, die is 68. Is Brad Pitt nog wel aan de jonge kant.

1 like