Ik kijkend naar de uitslagen van de tweede poll:
Johnny always
Ik kijkend naar de uitslagen van de tweede poll:
Johnny always
Leo heb ik altijd zoān babyface gevonden. Net zoals in de Titanic, kijkt gewoon niet fijn
Ik heb gestemd op hoe ik ze vind in deze fotoās want eigenlijk vind en vond ik ze alledrie even heet.
Ik voel hier he le maal niks bij
Ah jaaa jij deelt echt mijn smaak in mannen. Toen ook al een keer Vin Diesel haha maar ja omg. Ik had echt mijn kamer ook volhangen met 4 of 5 posters van Jack
Leo op leeftijd lijkt op mān vader dus canāt unsee.
Johnny vind ik overrated en die piratenlook, daar krijg ik dus echt een slappe van.
Brad is goed gerijpt
Pfff Brad heeft t nog steeds, in die laatste Tarantino film hoe die daar in die scĆØne op het dak dat zān shirt uitdoet ⦠okĆ© het is niet zo zoals in Fight club maar nog steeds
Heb je dan toevallig een vrijgezelle broer die op jonge Leo lijkt?
Helaas, mān broertje heeft de genen van moeders kant gekregen!
Hij heeft zoān pafferige kop gekregen door de jaren maar dat komt niet zo goed naar voren op die foto. Hier is hij net Martijn Krabbe die heeft dat ook.
Ik vind Leo niet zo fotogeniek en op fotoās daardoor ook niet hot, maar op bewegend beeld vind ik hem daarentegen echt ziekkkkk hot
JA PRECIES JIJ SNAPT ME!!!
Vroeger was ie te knap en daardoor saai, nu is t knap maar een beetje verweert ofzo.
Ik had ze niet gezien maar nu wel niet okĆ©. Snel naar wat goede fotoās kijken
Oh Jezus ja hier lijkt ie echt veel teveel op KrabbƩ
ik zag net martijn krabbe op rtl, en ik dacht echt waarom wil hij op tv?
Niet enkel, en zeker ook niet als dat je enige geĆÆsoleerde stap is. Zo van: Punt. En dan maar achterover leunen, eens!
Wat wmb ook niet gaat helpen, is doorzetten van het beleid waarin ze stelselmatig alsnog worden genegeerd (op rollen die hen van nature wellicht beter zouden liggen, alsook op andere soort rollen)
Voor de liefhebbers van young Leo is nu Catch Me If You Can op tv
Ik heb Brad, Leo en Johny nooit aantrekkelijk gevonden