Ik zie alleen maar nadelen hoor.
hebben/hadden jouw ouders een prullenbakje op het toilet staan? voor bijv. lege toiletrollen en dameshygiëneproducten
- ja
- nee
- weet ik niet meer
0 stemmers
heb jij zelf een prullenbakje op het toilet staan? alleen antwoorden als je een separaat toilet hebt dus niet in de badkamer
- ja
- nee
0 stemmers
Ik heb vanaf baby tot 12 jaar van maandag tot en met vrijdag op een kinderdagverblijf gezeten dus heb echt veel herinneringen. Probeer soms ook nog leidsters op te zoeken op social media maar nog geen succes (achternaam weet ik niet altijd).
Zondag bij opa en oma en die vergeet je ook niet zo snel haha.
Alleen in de badkamer. Snap dat achteraf nog steeds niet aangezien we met 4 vrouwen en 1 man in huis woonden?
Ik heb nu altijd een prullenbakje en een bakje met tampons en maandverband op de wc staan, en ik menstrueer niet eens haha. Vind dat wel zo gastvrij om gewoon te hebben staan
Een gymshark legging waar ik heel blij mee ben, maar een gymshark topje die ik gewoon nooit draag. Hij is cute maar ik voel me er een beetje overdreven in ofzo.
ja hier kwam mijn vraag dus ook vandaan! drie vrouwen en één man en nooit een prullenbakje op het toilet gehad. zo raar eigenlijk. nu hadden we bij mân ouders wel de badkamer op de benedenverdieping naast het toilet, dus je kon alsnog ongezien met je tampon/maandverband naar de badkamer sneaken maar toch. mân zusje en ik hebben het vroeger ook meerdere keren aangegeven maar ze vonden het gewoon niet nodig ofzo? bedoel, wij konden zo de badkamer in maar vriendinnen/gasten op een verjaardag? vraag me echt af wat mensen daar mee gedaan hebben misschien in de gang in hun jaszak gepropt ofzo haha
Ja mijn Nintendo Switch nog elke dag blij mee.
Hahaha die heb ik toen ook gekocht, maar dan zwart. Vind hem echt heel leuk! Draag hem tot nu wel alleen thuis omdat ik hem voor de sportschool ook wat overdreven vind haha. Al komt dat bij mij ook door de tattooâs op mân buik waar iedereen dan naar gaat staren (denk vieze mannetjes. Ieeeeee)
Ik heb nu geen reuk meer door corona en denk 40% smaak, ben daar echt het bangst voor (dus dat ik dingen anders ga beleven).
Als je nou een baby zou krijgen in Nederland, zou je je kind dan met het sinterklaasfeest opvoeden?
- Hell no
- Ja zeker
- Ik weet het niet
- Nee
- Ik denk het wel
0 stemmers
Ik had een oudere buurvrouw van mijn ouders als oppas en zij was zooo lief Heb daar ook echt warme herinneringen aan, had het er laatst toevallig met mijn ouders over dat ik haar graag weer eens wil zien (ze is nu begin 80 geloof ik).
Ze hadden in hun huis veel koekoeksklokken hangen en het tikte daar altijd zo gezellig.
We vieren het elk jaar, maar ze weten al van vanaf het begin dat het niet echt is, en zonder BF.
Als in, ik zou ze wel op de een of andere manier cadeautjes geven in die periode (ook om het gelijk te houden met leeftijdsgenootjes), maar ik ga geen onzinverhaal over een verklede man met zân hulpjes ophangen, en al helemaal niet om ze bang te maken of ze wel of niet âstoutâ zijn geweest het hele jaar. Ik wil niet dat mijn kind een koekje pikt uit de koektrommel en dan in het achterhoofd de angst heeft dat piet het misschien wel gezien heeft. Daar krijg ik hetzelfde nare gevoel van als mijn ouders die altijd zeiden dat God alles zag, als ik weer eens wat futiels verkeerd had gedaan in hun ogen. Ligt er misschien ook aan dat de sinterklaasfeesten uit mijn jeugd (ondanks dat ik niet geloofde) vooral gefocust waren op de roe en de mogelijkheid om meegenomen te worden naar Spanje dan daadwerkelijk de cadeautjes.
Ik heb dit dus echt dit jaar nog gedaan. In wc-papier wikkelen en dan in jaszak of voorzakje tas⊠echt gĂȘnant.
Was bij mân manager thuis, zag geen prullenbak op het toilet maar wist ook niet waar de prullenbak in de keuken was (want komt daar verder nooit) dus ja?
Echt dom dat alles rondom menstruatie zo verborgen moet. En dat ik daar zelf aan mee doe. Probeer er wel op te letten.
Bij mijn ouders thuis waren we ook met drie vrouwen en een man, maar wij hebben ook nooit een prullenbakje gehad. Ik vind het geen probleem om ermee naar de keuken te lopen en het daar weg te gooien, maar wij spraken daar ook gewoon over dus ik heb ook nooit het gevoel gehad te hoeven sneaken. Als ik ongesteld was zei ik dat gewoon tegen mijn vader en dan zette hij extra vaak thee voor me. Ik heb in mijn eigen huis dus ook geen prullenbakje op het toilet, als er vriendinnen op visite komen kunnen ze het gewoon in de keuken (3 stappen vanaf het toilet) weggooien.
Ik nam vroeger voor de zekerheid vaak wel een boterhamzakje mee als ik bij iemand thuis kwam waarvan ik niet wist waar ik het weg kon gooien, dan wikkelde ik hem inderdaad in een toiletpapiertje en dan knoopte ik dat zakje dicht.
Die van mij is ook echt roze, dus superzoet je zou m best aankunnen als gewone top inderdaad, goed idee! Al vind ik m dan weer te roze pfffft
Mijn nicht was onze oppas en dat was feest want dan nam ze haar vriendje mee en die vond, en vind nog steeds, ik heel knap dus ik was super verlegen bij hem. Maar dan mochten we altijd gtst kijken en de hele snoeppot leeg eten, was echt een groot feest.
Mijn top combineer ik met een roze legging voor wat zoetheid dus misschien kan jij het andersom doen Vind hem fijn om thuis in te sporten of gewoon met een vest erover en dan netflixen. Dat laatste is voor mij een perfecte combinatie van warmte en koel(/cool)heid voor de juiste temperatuur
Augurken
- Lekker!
- Vies!
- Niet vies, maar ook niet lekker
- Eet ik regelmatig
- Eet ik wel eens
- Eet ik nooit
- Eet ik los als snack
- Eet ik als het ergens doorheen (of op) zit
- Zoetzuur
- Zuur
- Slices