Stel je persoonlijke vraag #21

Iemand ervaring met rijbewijs aanvragen en hem zonder spoed aanvraag tóch eerder kunnen ophalen

• Nee, ik heb netjes 5 dagen gewacht.
  • Ja, ik ben eerder langs gegaan en had hem 1 dag eerder dan gepland.
  • Ja ik ben eerder langs gegaan en had hem 2/meer dagen eerder dan gepland.
  • Ik had een spoedaanvraag dus kan er niet over oordelen.

0 stemmers

Maar volgens mij kreeg ik wel bericht na 3 dagen dat ie gereed was en m kon ophalen.

3 likes

Ik had hem eerder, maar pas gehaald toen ik bericht kreeg. Spoed geeft ook geen garantie, in mijn geval zou spoed op dezelfde datum klaar zijn als een gewoon rijbewijs omdat het weekend ertussen zat.

Heb jij een stad in Nederland wat jij ECHT echt haat? Zoals volgens mij @Zemraluani met Woerden heeft en mn moeder met Dordrecht.

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ik heb wel een top 3 kutsteden van Nederland

0 stemmers

Is Woerden trouwens wel een stad?

1 deel augurk sap en 1 deel wodka voor een pickle shot is echt fucking lekker.

5 likes

Saai, vrij bekakt, maar ook mooi. Vriendelijke mensen. Gigantische huizen en veel wandelgebieden.

5 likes

Ja, maar alleen om te stappen dus ik weet niet zo goed hoe het is verder

1 like

Omg stappen in apeldoorn kan ik me amper voorstellen haha, terwijl ik er heel vaak ben geweest en zelfs nog ooit heb gewoond. Maar ik vind het echt een prachtig stad(je) eigenlijk.

Haha ja ik denk zo’n 4 keer? Ook altijd in dezelfde kroeg, die nu alweer een paar jaar niet meer bestaat. Sientje heette het :joy: zo’n lekker foute kroeg met Nederlandstalige muziek

1 like

2x bij iemand thuis voor een Discord meet maar ja verder weinig van Apeldoorn gezien haha.

1 like

Nouja, ik weetniet waar je naar op zoek bent, als in wanneer een stad niet saai is, ik vind het wel echt een stad voor rijke kaklui (sorry als ik daar iemand mee beledig) verder gewoon vooral vriendelijke nette mensen. Er gebeurt zelden wat crimineels maar er is zoals in elke stad heus wel wat te beleven. Wat ik vooral fijn vond is dat het alles behalve asociaal is.

Oh god, rond de apenheul staan hele wijken met gigantische huizen. Wassenaar is er bij wijze van spreken niks bij.

1 like

En dan heb je ook nog “De Parken” waar ook allemaal huizen van rond de miljoen te koop staan. Vraag me echt af wat voor werk dat soort mensen doen

Edit: check ff deze villa met lift (!)

Wie kan dit betalen joh

1 like

Teringsaaie binnenstad, qua hoe de gebouwen eruit zien (qua winkelaanbod is het ook niet het).

Maar prachtige huizen verder. En een mooi buitenzwembad.

1 like

What about Leeuwarden?

• Daar ben ik nog nooit geweest
  • Ja leuk (?)
  • Niet leuk/saai
  • Wel oké
  • Vind ik een kutstad

0 stemmers

Heeeeel soms denk ik ineens omg heb zin in augurkensap en dan MOET ik ook echt een slokje nemen, snap niet waar dit vandaan komt hahaha

Werkelijk m’n hele familie woont er, ik ben echt de enige die er niet woont. Beekbergen, Ugchelen, Apeldoorn Kasteel, oud Apeldoorn, de Heeze, Orden. En elke wijk is echt zo anders. Ik vind het een fijne stad, maar om nou te zeggen dat er echt veel entertainment is…

1 like

Ja klopt wat je zegt dat het op nummer 11 of op 10 staat. Maar de gemeente Apeldoorn is heel groot, dus ze hebben alle omliggende dorpjes etc. Meegerekend.ja dan kom je wel daar op uit. Dat klopt dus niet, de gemeente Apeldoorn is heel groot. De stad zelf en zijn inwoners niet.

Mijn vriend heeft iedere dag naar het gemeentehuis gebeld om te vragen of hij al klaar was, na twee dagen kon hij hem ophalen. Ik kreeg na 2 dagen al bericht dat hij klaar lag (was in verschillende gemeentes)

1 like

Leeuwarden is echt stom. Heb er een paar maanden gewoond en jaren gewerkt, maar vind het echt geen mooie stad.

2 likes