Zei niemand.
Nee grapje, erg mooie stad ja. Voelt wel als buitenland.
Zei niemand.
Nee grapje, erg mooie stad ja. Voelt wel als buitenland.
Ja een vriendinnetje van mij heeft sinds de zomer een appartement @ kop van zuid en als ik wel eens weekendjes bij haar ben voelt het als een mini vakantie. Ik vond Roffa eerst echt helemaal niks maar ben het steeds meer gaan waarderen. Wil ook graag keer naar de Frank borrels want daar schijnt mijn type man rond te lopen gehehe
Jezessss kan dit geslijm ff naar het Rotterdamtopic aub

Ga ik morgen een dagje heen, kijk er naar uit 
Heb je hem zelf gemonteerd? Trucks even omwisselen.
Ik haat Almere zeer passioneel en toch woon ik er sinds kort weer. Ik kan Amsterdam niet meer betalen. Mân kamer is opgezegd en kan niet iets nieuws vinden wat ik kan betalen en wat niet super shady is.
100% accuraat. Ben nu ook door aan het zoeken naar iets in Diemen of Weesp
fuck Almere, zielloze betoncity.
Wat vind je van Friends?
0 stemmers
En als je een personage in Friends zou moeten zijn, wiens leven zou je dan kiezen?
0 stemmers
Ik vind Ross niet het leukste personage, maar hij heeft wel het chillste leven. Heeft een baan waar hij echt passie voor heeft, heeft een leuke vriendengroep en hij heeft ten minste een mooi appartement helemaal voor zichzelf. Dus ik zou Ross willen zijn
.
Wat vind jij van de volgende celebs:
Kylie Jenner
0 stemmers
Taylor Swift
0 stemmers
Beyoncé
0 stemmers
Cardi B
0 stemmers
Kim Kardashian
0 stemmers
Shawn Mendes
0 stemmers
Ariana Grande
0 stemmers
Chandler, hij heeft zijn leven meestal goed voor elkaar en ik vind hem gewoon het leukste personage 
Lijkt me zo heerlijk om een beetje rond te beunen als Phoebe. Je leeft compleet in je eigen wereld, maar je hebt vrienden wie je geweldig vinden en het interesseert je geen ene kut wat andere mensen van je vinden
klinkt perfect
Ah ja. Maar heb je ze al nog eens omgedraaid? Want als je nu de verkeerde kant op gaat zou dat op die manier op te lossen moeten zijn.
Nee joh, meen je! Wat dan?
Bedenken degenen die op Rachel hebben gestemd wel dat je dan een jarenlange knipperlichtrelatie met Ross moet hebben? 
Ew @ iedereen die Rachel kiest en dus een kind van Ross moet baren.
Joey leeft het beste leven, geen twijfel mogelijk.
Daarvoor had ik de optie geen mening. Beetje dat je er tussen in zit 
Wat een verhaal zeg, jezus. Nou hoor al goede reviews hier hahaha. Erge is dan dat meerdere mensen het tegen mij hebben gezegd, maar denk ze meer het âtypeâ bedoelen qua uiterlijk
(mag ik hopen, lol)
Oprecht hierdoor mijn stem even aangepast hahaha