Dat zijn toch gewoon die kleine cocktailaugurken of zeg ik nu iets heel achterlijks en komen alle foodsnobs op me afgestormd om me voor eens en altijd het unieke smaakverschil uit te leggen. Het ziet er hetzelfde uit iig
Ik snap het verschil ook niet. Voor mij is dat gewoon het Franse woord voor augurk?
Ik zou zeggen dat het die kleine meer bobbelige zijn? Volgens mij zijn die iets steviger/vleziger(?) van textuur ook meestal
Zielloos, door de geschiedenis. Om dat te vinden heeft het er wel/niet geweest zijn, niks mee te maken. Als je er bent opgegroeid is het al anders, dan ken je mensen die een plek een beetje leuk maken. Als je zomaar ergens nieuw zou moeten beginnen zou ik niet een vinexstad kiezen.
Mijn kat is geboren in Almere dus is een speciale plek voor ons
Hahhaa stel je voor dat dat laatste echt zo is. Na 20 jaar ofzo: “zeg waar is dat ene villatje toch gebleven, die met die lift”
En nou eens een keer niet Rotterdam ertussen.
Waar zou jij liever wonen als het MOEST?
- Den Haag
- Amsterdam
0 stemmers
Ik zou sowieso best graag in Den Haag wonen. Ken er mensen, vind het best een leuke stad en het strand om de hoek
Haha hier komt Amsterdam niet veel beter vanaf
Ik snap eigenlijk niet goed waarom Rotterdam hier relatief populair is. De keren dat ik er geweest ben vond ik het altijd koud en kil. Gewoon sfeerloos en het lijkt er altijd hard te waaien?? Maar idk misschien ken ik de leuke plekjes niet
Cornichon betekent gewoon letterlijk augurk. Kan natuurlijk zijn dat ze op jouw werk net iets betere kwaliteit augurk hebben dan die uit de supermarkt.
Huh maar alsof dat de bedoeling is? Het is geen wedstrijd Beiden vind ik persoonlijk kutsteden geworden. En Rotterdam heb ik geen woorrden voor hoe kut.
20 minuten vanuit een random centrumlocatie naar random dichtbij strand is toch een stuk dichterbij dan de 1u45m die het vanuit Amsterdam fietsen is naar het strand
Ik vind het ook geen mooie stad. Maar er valt zoveel te beleven. Als ik niet in mijn huidige stad zou wonen, zou het sowieso Rotterdam worden.
En zo hoort het.
@Stateofmind Ik vind Rotterdam juist helemaal niet sfeerloos. Ja, er is natuurlijk veel nieuwbouw, maar daar zitten ook echt mooie dingen tussen. Ik vind het de enige stad in NL die zich echt een grote stad mag noemen, Amsterdam heeft voor mij helemaal niet het gevoel van een grote stad zoals andere grote steden in de wereld. En ik vind de sfeer in de stad gewoon zoveel chiller dan in Amsterdam, veel meer variatie in mensen ook voor mijn gevoel. Plus je struikelt in de binnenstad niet over de toeristen, ook een groot voordeel
Maar ik ben wel bevooroordeeld, ben er opgegroeid. Had vroeger echt een hekel aan Amsterdam ook, gewoon uit principe. Tegenwoordig vind ik het wel ok, kan me er prima een dag of twee vermaken, maar zou er nog steeds nooit willen wonen.
Ik ga nog liever dood dan in Rotterdam wonen. Hele nare stad. Afschuwelijk wat ik allemaal heb gehoord.
Hahahaha nou het is geen Yemen hoor.
Nou ja, op Kop van Zuid waait het mss hard, maar de rest van Rotterdam niet harder dan de rest.
En ja, het is ook een smaakkwestie. Rotterdam is idd niet een 13 in een dozijn stad met grachtjes en weet ik veel. Maar sommige plekken vind ik echt adembenemend mooi. Ik vind de mensen mooi, en tuurlijk heb je gekkies, maarja die heb je overal. Vind de hele sfeer juist heel fijn. Niet ondersteboven gewandeld, gefietst, getoeterd door 15 miljoen toeristen, rustiger tempo, breder.
Ik vond juist in Rotterdam niks te beleven, toen ik een wilde puber was had je alleen catwalk, watt, etc. En alles sloot weer na drie maanden en dan maar weer elke week naar rotown
van hollywood snollywood werd je ook niet blij. Amsterdam was echt een verademing
inmiddels ben ik gewoon iemand die op de vrijdagavond de voice kijkt maarja