Stel je persoonlijke vraag #21

Bedenken degenen die op Rachel hebben gestemd wel dat je dan een jarenlange knipperlichtrelatie met Ross moet hebben? :joy:

10 likes

Ew @ iedereen die Rachel kiest en dus een kind van Ross moet baren.

Joey leeft het beste leven, geen twijfel mogelijk.

12 likes

Daarvoor had ik de optie geen mening. Beetje dat je er tussen in zit :rofl:

Wat een verhaal zeg, jezus. Nou hoor al goede reviews hier hahaha. Erge is dan dat meerdere mensen het tegen mij hebben gezegd, maar denk ze meer het ‘type’ bedoelen qua uiterlijk :joy: (mag ik hopen, lol)

Oprecht hierdoor mijn stem even aangepast hahaha

1 like

Haha succes met zoeken! Ik had ooit vooroordelen zonder dat ik er ooit geweest was. Dat het lelijk en grijs was. Maar toen ging ik erheen op een zonnige dag en was het boven verwachting eigenlijk. Nu waren m’n verwachtingen ook wel erg laag

Hm, wat nou als je ze ‘gewoon goed genoeg rated’ vindt haha. Taylor Swift, is super ‘overrated’ als in ze krijgt veel aandacht en money, maar ik vind dat wel terecht. Dus ‘goed gerated’ :smiley: ohja, wat @anon31495790 schrijft dus haha

1 like

Taylor Swift heeft juist ook veel haters

Dit is wel gewoon echt waar. Maar ik ervaar dit ook in Utrecht (waar ik jaren heb gewoond). Ik ben nog steeds wel benieuwd naar de afschuwelijke verhalen die je hier hebt gehoord en specifiek voor Rotterdam zijn.

Mijn zus heeft er een en je moet perse (iig bij die van haar) 1,5 liter soep maken, handig voor in de vriezer zou je denken, maar zij maakt allemaal broccoli en courgette soep en dat wordt goor als je het invriest. Voor tomatensoep vindt ze het top.

Als je geld teveel hebt, kun je dan beter een Kitchenaid Cook Processor of iets soortgelijks kopen. Daar kun je soep in maken en wel eerst de uien ed in aanfruiten, maar ook curry’s, puree, babyhapjes en sauzen in maken en stomen, maar het is ook een keukenmachine, dus je kunt ook snijden, hakken en pureren ed. Ik heb er een en vind hem heel fijn, maar zou hem eigenlijk meer moeten gebruiken.

1 like

merken jullie ook dat je het vaak met dezelfde forummers eens bent?
of is dat toch vaak willekeurig?

• ja dat merk ik ook
  • nee is willekeurig
  • let ik niet op

0 stemmers

haha het ziet er zo sneu uit dat ik antwoord geef op mijn eigen vraag :heavy_heart_exclamation:

doe ik altijd sorry voor de mensen die dat irritant vinden lol

2 likes

Wel fijn om te zien dat je het dus ook met jezelf eens bent :heart:

1 like

Dat heb ik ook met @Eddie en ook met @grace, dan denk ik ook af en toe ‘nou deze like ik maar even niet, lijk wel een stalker’. Balans jongens, balans.

3 likes

Ik heb dat met @Juuldie heel erg, ben het bijna altijd met haar eens, ook als het over smaakgevoelige dingen gaat (muziek, eten, knappe mannen). Met @Evenveel ook wel trouwens.

Oh en met @kali ben ik het vaak niet per se eens over meningen, maar wel weer over smaak.

4 likes

Ik ben het niet altijd met dezelfde mensen eens. Maar heb soms wel eens zoiets van oh ik ben benieuwd wat die en die hier van vinden. Vaak zijn dat forummers die beter dingen kunnen verwoorden haha.

Ik ben het vrijwel altijd eens met de droge opmerkingen van @Soy.peor haha. Kan daar echt van genieten

8 likes

Zijn er forummers met wie je graag real life vrienden zou willen zijn? Ik heb er een aantal waaronder @Soy.peor @luzarl @kali @Lemongrab maar ik ben bang dat ik veel te saai en burgerlijk ben hahaha

• Ja!!
  • Nee jullie zijn allemaal stom en/of ik ben liever alleen en/of andere redenen (ik judge niet)
  • Ik ben al real life vrienden met die forummers :tipping_hand_woman:t3:

0 stemmers

1 like

Hahaha oh god weet waar je aan begint. Het eerste uurtje kijk ik de kat uit de boom maar als ik eenmaal los ben

Ik ben trouwens verder ook niet heel spannend enzo eigenlijk.

1 like