Stel je persoonlijke vraag #21

Wat vind je van Friends?

• Leuk
  • Niet leuk
  • Geen mening

0 stemmers

En als je een personage in Friends zou moeten zijn, wiens leven zou je dan kiezen?

• Phoebe
  • Monica
  • Rachel
  • Joey
  • Ross
  • Chandler
  • Janice
  • De barman

0 stemmers

Ik vind Ross niet het leukste personage, maar hij heeft wel het chillste leven. Heeft een baan waar hij echt passie voor heeft, heeft een leuke vriendengroep en hij heeft ten minste een mooi appartement helemaal voor zichzelf. Dus ik zou Ross willen zijn :joy:.

10 likes

Wat vind jij van de volgende celebs:

Kylie Jenner

• Overrated
  • Underrated
  • Geen mening
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Taylor Swift

• Overrated
  • Underrated
  • Geen mening
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Beyoncé

• Overrated
  • Underrated
  • Geen mening
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Cardi B

• Overrated
  • Underrated
  • Geen mening
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Kim Kardashian

• Overrated
  • Underrated
  • Geen mening
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Shawn Mendes

• Overrated
  • Underrated
  • Geen mening
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ariana Grande

• Overrated
  • Underrated
  • Geen mening
  • Weet ik niet

0 stemmers

Chandler, hij heeft zijn leven meestal goed voor elkaar en ik vind hem gewoon het leukste personage :black_heart:

1 like

Lijkt me zo heerlijk om een beetje rond te beunen als Phoebe. Je leeft compleet in je eigen wereld, maar je hebt vrienden wie je geweldig vinden en het interesseert je geen ene kut wat andere mensen van je vinden

klinkt perfect

10 likes

Ah ja. Maar heb je ze al nog eens omgedraaid? Want als je nu de verkeerde kant op gaat zou dat op die manier op te lossen moeten zijn.

1 like

Nee joh, meen je! Wat dan?

Bedenken degenen die op Rachel hebben gestemd wel dat je dan een jarenlange knipperlichtrelatie met Ross moet hebben? :joy:

10 likes

Ew @ iedereen die Rachel kiest en dus een kind van Ross moet baren.

Joey leeft het beste leven, geen twijfel mogelijk.

12 likes

Daarvoor had ik de optie geen mening. Beetje dat je er tussen in zit :rofl:

Wat een verhaal zeg, jezus. Nou hoor al goede reviews hier hahaha. Erge is dan dat meerdere mensen het tegen mij hebben gezegd, maar denk ze meer het ‘type’ bedoelen qua uiterlijk :joy: (mag ik hopen, lol)

Geen idee wie. Want hoewel ik van trash tv houd op zijn tijd was dit nog te slecht voor me.

2 likes

Oprecht hierdoor mijn stem even aangepast hahaha

1 like

Maar Mariah kon je daadwerkelijk verstaan en bij Ariana moet je altijd zelf maar verzinnen wat ze nou precies mompelt.

16 likes

Haha succes met zoeken! Ik had ooit vooroordelen zonder dat ik er ooit geweest was. Dat het lelijk en grijs was. Maar toen ging ik erheen op een zonnige dag en was het boven verwachting eigenlijk. Nu waren m’n verwachtingen ook wel erg laag

Hm, wat nou als je ze ‘gewoon goed genoeg rated’ vindt haha. Taylor Swift, is super ‘overrated’ als in ze krijgt veel aandacht en money, maar ik vind dat wel terecht. Dus ‘goed gerated’ :smiley: ohja, wat @anon31495790 schrijft dus haha

1 like

Taylor Swift heeft juist ook veel haters

Dit is wel gewoon echt waar. Maar ik ervaar dit ook in Utrecht (waar ik jaren heb gewoond). Ik ben nog steeds wel benieuwd naar de afschuwelijke verhalen die je hier hebt gehoord en specifiek voor Rotterdam zijn.

Mijn zus heeft er een en je moet perse (iig bij die van haar) 1,5 liter soep maken, handig voor in de vriezer zou je denken, maar zij maakt allemaal broccoli en courgette soep en dat wordt goor als je het invriest. Voor tomatensoep vindt ze het top.

Als je geld teveel hebt, kun je dan beter een Kitchenaid Cook Processor of iets soortgelijks kopen. Daar kun je soep in maken en wel eerst de uien ed in aanfruiten, maar ook curry’s, puree, babyhapjes en sauzen in maken en stomen, maar het is ook een keukenmachine, dus je kunt ook snijden, hakken en pureren ed. Ik heb er een en vind hem heel fijn, maar zou hem eigenlijk meer moeten gebruiken.

1 like