merken jullie ook dat je het vaak met dezelfde forummers eens bent?
of is dat toch vaak willekeurig?
- ja dat merk ik ook
- nee is willekeurig
- let ik niet op
0 stemmers
merken jullie ook dat je het vaak met dezelfde forummers eens bent?
of is dat toch vaak willekeurig?
0 stemmers
haha het ziet er zo sneu uit dat ik antwoord geef op mijn eigen vraag
doe ik altijd sorry voor de mensen die dat irritant vinden lol
Wel fijn om te zien dat je het dus ook met jezelf eens bent
Dat heb ik ook met @Eddie en ook met @grace, dan denk ik ook af en toe ‘nou deze like ik maar even niet, lijk wel een stalker’. Balans jongens, balans.
Ik heb dat met @Juuldie heel erg, ben het bijna altijd met haar eens, ook als het over smaakgevoelige dingen gaat (muziek, eten, knappe mannen). Met @Evenveel ook wel trouwens.
Oh en met @kali ben ik het vaak niet per se eens over meningen, maar wel weer over smaak.
Ik ben het niet altijd met dezelfde mensen eens. Maar heb soms wel eens zoiets van oh ik ben benieuwd wat die en die hier van vinden. Vaak zijn dat forummers die beter dingen kunnen verwoorden haha.
Ik ben het vrijwel altijd eens met de droge opmerkingen van @Soy.peor haha. Kan daar echt van genieten
Zijn er forummers met wie je graag real life vrienden zou willen zijn? Ik heb er een aantal waaronder @Soy.peor @luzarl @kali @Lemongrab maar ik ben bang dat ik veel te saai en burgerlijk ben hahaha
0 stemmers
Hahaha oh god weet waar je aan begint. Het eerste uurtje kijk ik de kat uit de boom maar als ik eenmaal los ben…
Ik ben trouwens verder ook niet heel spannend enzo eigenlijk.
Ja ik heb dit wel met @Soy.peor want volgens mij is zij echt leuk en grappig. En we wonen vgm ook bij elkaar in de buurt en verder @Jeg en @kali oh en @Lentex want vind haar altijd zo lief overkomen. En nog wel meer nu ik er over nadenk maar ga ze niet allemaal noemen
Jij lijkt me (op basis van forum en insta) juist echt superleuk, denk dat je echt leuke avonturen met jou kan beleven haha
Dit doet me trouwens denken aan toen ik door de stad liep en @Hectometer heel enthousiast "Heeeey " riep en we elkaar een knuffel gaven zonder dat we elkaar ooit in het echt hadden gezien hahaha.
Ahhhw
Haha, ik ben ook vrij verlegen/ ongemakkelijk in het begin dus kom dan volgens mij echt kil of onaardig over.
Denk ook trouwens niet dat iemand mij snel herkent in het wild.
Al dat gekontenlik meteen
Alleen al om deze opmerking zou ik zooooo graag vriendinnen met jou willen zijn @Rozevarken
Ik ben sws slecht met het herkennen van mensen. Eigenlijk moeten we een speciaal tegen hebben eentje die niet achterlijk overkomt haha.
Want ik heb te vaak dat meiden me aan kijken met zon blik van “Hey… is dat niet…” en dat ik dan denk " Oh kut… is dit iemand van het forum… moet ik knipogen of iets … "
Same hoor!! Dont worry
Ik volg een paar leuke meiden op Instagram maar ik ga denk ik helemaal awkward doen omdat ik ze dan zo leuk vind.