Stel je persoonlijke vraag #21

Ik kan maar vijf forummers uit elkaar houden. Bij de rest heb ik geen idee wat ze nog meer zeggen op het forum.

21 likes

Haha, ik ben echt blij dat je dit zegt. Ik heb hetzelfde :smiley:

1 like

Heb je wel eens overspannen geweest of heb je een burn-out of een bore-out gehad?

• Ik ben overspannen of overspannen geweest.
  • Ik heb een burn-out of heb een burn-out gehad.
  • Ik heb een bore-out of heb een bore-out gehad.
  • Ik heb andere stress-gerelateerde ziektes/syndromen of gehad.
  • Beiden niet, maar ik maak me er wel zorgen om.
  • Beiden niet en ik maak me er ook geen zorgen om.

0 stemmers

Als iemand andere stress-gerelateerde ziektes/syndromen/klachten heeft (gehad) ben ik daar benieuwd naar, als je erover wilt vertellen.

Ik heb in 2010 midden in heel veel stress en een depressie een verlamming van m’n volledige rechterhelft gehad. Heb een week op afdeling Neurologie gelegen en daarna in 6 maanden tijd opnieuw moeten leren lopen en praten. Nooit een oorzaak voor gevonden. Daarna nog 2 jaar ziekgemeld geweest onder het mom van depressie.

2 likes

haha ja sorry dit was ik even vergeten. Ik moest er aan denken, volgende keer zal ik een poll plaatsen waarin we allemaal op elkaar kunnen haten :joy:

Jaaa genoeg! Oa met jou, met @Dazed , @Maestoso , @Soy.peor , alle Disneyfans en mijn autistenclubje.

5 likes

Ik heb een paniekstoornis gehad en nu angstklachten door mijn FNS (functionele neurologische stoornis) klachten hierbij verergeren bij stres en ik ben op voorhand al bang dat de klachten erger worden.

Ligt eraan wat de discussie is. Friet - patat en Nederland - België ben ik nou wel zat

3 likes

Als iemands mening poep is en diegene blijft daar heel standvastig bij raak ik heel snel gefrustreerd en heb ik er geen zin meer in. Je moet gewoon asap mijn superieure mening overnemen.

31 likes

Ik ben gewoon niet goed in discussiëren dus heel vaak denk ik ok laat maar je hebt gelijk. Zou soms wel willen dat ik beter kan onderbouwen waarom mijn mening zo is en daar ook overtuigend in kan zijn.

2 likes

Het was vooral voor m’n ouders en vriend eng, want hen werd verteld dat het 3 weken kon duren maar ook 3 jaar. Ik kreeg er zelf niet zo heel veel van mij in die week op Neurologie. Kan me maar een paar flarden herinneren. Daarna was het wel frustrerend. Ik verstond alleen zinnen van 2 of 3 woorden en kon zelf niet controleren wat ik zei. Toen de arts me allemaal vragen stelde dacht ik dat ik goed antwoord af, maar blijkbaar was ik alleen het getal ‘79’ (m’n gewicht) aan het herhalen na de eerste vraag. Toen ik bij een foto van m’n hond blij met herkenning reageerde noemde ik haar steeds ‘Paardje!’ en dachten m’n ouders echt dat ze me moesten afvoeren naar het gesticht. Na een paar dagen ging het beter en klikte het dat ik het niet goed deed en werd het ‘Paardje! … ik zeg het niet goed he?’. En zo werd het langzaam steeds beter in de 6 maanden erna. Kon ik uiteindelijk weer langere zinnen en woorden met 3 lettergrepen verstaan en plaatsen.

10 jaar later geef ik communicatietrainingen en is het m’n sterkte punt op het werk :joy:

44 likes

Noem jij mij nou een disney fan.

3 likes

Moderator worden maybe en dan alles in het geel in caps zetten en dreigen met een permaban.

1 like

Action

• Kom ik nooit
  • Kom ik wel (eens) en ik kan mij (bijna) altijd aan mijn lijstje houden
  • Kom ik wel (eens) maar ik koop snel meer dan ik eigenlijk wou

0 stemmers

Wat lief ! Van hetzelfde, jammer dat je ver weg woont :heart:

1 like

Negeren werkt ook goed.

Ik vind op het forum echte discussies vaak niet de moeite waard. Dan begin ik wel eens een verhaal te typen en dan na een minuut denk ik: laat maar. De kans dat je iemand echt van mening gaat laten veranderen is klein én voor je het weet krijg je 10 keer dezelfde soort reactie maar dan net wat anders verwoord omdat iedereen er z’n plasje over (:nauseated_face:) wil doen. Kom hier voor me rust, mij nie belle.

45 likes

In sommige topics zijn de discussies ook zo voorspelbaar, zoals het gebruiken van je kinderen voor spon in het mommybloggerstopic. Scroll scroll scroll

3 likes

Even wat anders, maar waar komt dat mij niet bellen eigenlijk vandaan wat iedereen opeens zegt?

1 like

Oneens. Ik vond jou super aardig.

1 like