Meestal als ik bij action ben denk ik eerder: wat een chaos en drukte, wat doe ik hier eigenlijk!?! En dan snel alles pakken wat nodig en wegggg
Nee, maar ik kan je wel bekeren
Ik woon nu in het buitenland en daar is geen action maar waar ik altijd voor zwichtte waren goedkope douchespulletjes of haarclipjes enzo. Oh kaarsen, schriftjes en snoep trouwens ook haha
In Chateau Meiland wordt dat ook vaak gezegd
Oh nee ik heb zelf wel eens dat mensen mijn gedachten echt kunnen laten veranderen, ik vind het alleen vaak wat lastig om het toe te geven. Maar dan denk ik er wel eens over na en dan denk ik shit ja ze hadden ook echt wel gelijk.
En dan bedoel ik niet stomme discussies over een bepaald soort interieur
Is Simsen gamen?
Ja hoor!
edit ânog iets andersâ voor mij is de mobiele games, zijn vooral casual games maar die tellen eigenlijk ook en de markt is heel groot!
Yay, fijn!
Ik bak meestal in
- Boter
- Olie
- Plantaardige boter
- Iets anders
0 stemmers
Heb je zin in kerst?
- Ja
- Nee
- Mwah
0 stemmers
Zin in oud&nieuw?
- Ja
- Nee
- Mwah
0 stemmers
Ik bestel sinds corona veel dingen online, eigenlijk alles, omdat ik vanwege mijn gezondheid niet meer naar winkels ga. Hierdoor komt de pakketbezorger echt HEUL vaak hier aan de deur. Het helpt niet mee dat ik tijdens corona ben verhuisd, en dat deze bezorger mij dus niet anders kent dan hardcore klant. Soms komt hij wel 3x in een week en ik schaam me dan echt zo diep. Is dit voor iemand herkenbaar? Of zijn er mensen die mij gerust kunnen stellen dat het niet erg is en dat het de bezorger worst zal wezen hoe vaak hij moet komen? Morgen komt hij met dat ene zitbadje dat hier een forumtrend is en waar mijn vriendin haar oog op heeft laten vallen, hoe groter de pakketten waar hij mee moet langskomen hoe groter de persoonlijke gĂȘne, zie er nu al tegenop!
- Ik schaam me ook als de pakketbezorger weer voor de deur staat.
- Wat kan het de bezorger nou schelen hoe vaak hij langs moet komen.
- Ik wou dat ik als een echte influencer 100 pakketten per week zou krijgen.
0 stemmers
Bij ons komt de bezorger ook heel vaak! Ik denk erover om hem rond kerst wat leuks te geven haha
Ik schaam mij dood ik ben bijna nooit thuis dus staat hij voor een dichte deur
Ik kan het vaak niet ergens laten bezorgen als optie als ik iets bestel
Zolang onze buren nog veeeel meer bestellen dan wij, schaam ik me nergens voor. Daar komt de pakketbezorger élke dag en niet alleen die van PostNL.
Hier zaten mijn vriendin en ik ook aan te denken inderdaad! Iets van een kaartje ofzo.
Ja hahaha herkenbaar, ben ook altijd thuis dus om de deur te openen.
Vind het wel fijn om te zien dat dit een herkenbaar gevoel is voor anderen, maar het is ook wel fijn om in de poll te zien dat de meerderheid zich hier helemaal niet druk om maakt. Hoop dat ik het ook een keertje kan loslaten!
Ik kwam er vandaag pas achter dat een paar weken geleden met die vraag over kerrie niet curry werd bedoeld, maar zoân pot geelgroene drab met stukjes dat doet denken aan overgeefsel of anders baby poep.
Nee gewoon kerriepoeder toch?? Of wat is er dan nog meer?
Huh het ging toch over kerrie poeder? Bij jouw beschrijving denk ik eerder aan picalilly ( of hoe je dat ook schrijft)