Stel je persoonlijke vraag #22

Situatie van een vriendin.

Vriendin had date bij haar thuis, ze hebben gekletst, veel gedronken, even gezoend. Na de date nauwelijks reactie vanuit de date, reageerde echt dagen later een keer. Contact nu is er ook niet meer. Nu heeft hij z’n backpack laten staan (even voor de beeldvorming: zo’n super lelijke sport backpack met lichtblauw enzo). Er zitten alleen wat aantekeningen en wat medicatie in (diarreeremmers).

Wat zouden jullie nu doen?

• Rugzak bewaren en wachten tot hij contact opneemt
  • Contact met die date zoeken en aangeven dat de rugzak er nog staat, in samenspraak een afspraak maken tot ophalen indien gewenst
  • Laten weten dat hij op X datum/tijd langs mag komen en zo niet dan gooi je hem weg
  • Rugzak weggooien zonder verder nog contact te zoeken
  • Anders

0 stemmers

Dus die gast weet missch niet meer (alcohol etc vergeetachtig) dat die tas daar staat? Of had ze dat wel in hun laatste app contact benoemd? Maw: is hij nu laks of missch echt onwetend? Voordat ik weggooi of beslis hoe verder, zou ik dat nog wel 1x benoemen denk ik. Daarom mijn stem

Wil low-key zijn zoals @anon50301661 maar ben te bang voor conflicten.

2 likes

Ga stuk om de diarreeremmers

28 likes

“Yo je rugzak staat nog hier.”

3 dagen later: “Oh ik kom hem even halen.”

“Is goed.”

Is dat nou echt zo moeilijk? Daarna houdoe en bedankt en tot nooit meer ziens als je het vervelend vindt dat hij zo traag reageert op je, toch?

11 likes

Ik ben ooit de andere partij geweest en had een koektrommel laten staan bij een jongen waarmee ik toen omging. Had notabene heerlijke koekjes voor hem gebakken, paar maanden gedated, en toen liet ie me stikken.
Toen het over was en ik die koektrommel terugvroeg heeft hij gewoon nooit meer iets laten horen (ja, jaren later toen ik inmiddels verloofd was met een ander, om te zeggen dat ik zijn gemiste kans was geweest). Favoriete koektrommel weg die ik ooit had gekocht op een Duitse kerstmarkt. Ben er 11 jaar later nog nijdig om.

Mocht je dit lezen Gerrit, je bent een lul. :fu:

144 likes

Waarschijnlijk is het nog een gunst ook met die lelijk rugzak

3 likes

Was desinteresse van zijn kant (blijkbaar: vanwege het traag en vervolgens helemaal niet meer reageren), zij was wel oprecht geïnteresseerd nog.

Ben je nog naar z’n huis geweest om die trommel op te halen?

Fuck Gerrit hoor.

2 likes

Je weet toch niet of hij het druk heeft? Je vult hier wel erg veel in. Er hoeven geen kwade bedoelingen te zijn?

Gerrit woonde 160 km verderop en ik had weinig zin om weer naar Schubbekutteveen te gaan. Hij kwam wel regelmatig in mijn regio maar heeft nooit meer gereageerd op mijn berichtje.

4 likes

Typisch Gerrit weer hoor

9 likes

@MadameMignon ‘Hoi, je tas met papier en schijtonderdrukkers staat hier. Mss heb je die wel dringend nodig, wanneer kom je ‘m halen?’

9 likes

Ik las wc-papier :joy:

Nouja als ik die diarreeremmers moet geloven is zelfs schijten een avontuur bij hem.

39 likes

Was wel een betere combi geweest met die diarreepillen

1 like

Dat zou je zeggen ja maar toch weet je niet wat er in iemands leven gaande is.

Om nou maar een rugzak weg te gooien omdat jij invult dat iemand kwade bedoelingen heeft vind ik ook nogal wat. Je kan zelf ook een bericht sturen, toch? Waarom moet alles vanuit zijn kant komen? Andersom heeft er dan ook geen app contact plaatsgevonden.

Daarnaast vond hij de date misschien niet zo geslaagd, geeft dat jouw vriendin dan het recht om zijn spullen maar weg te gooien?

1 like

@papierhier
was totaal geen sprake van dat zij vindt dat het vanuit hem moet komen oid, hij stopte gewoon met reageren

Dan is dat toch een prima oplossing?

En tja. Dat iemand de date niet zo leuk vond is jammer, maar het moet ook niet zo zijn dat je voor altijd vast zit aan iemand waar je intiem mee bent geweest en dat je daar verplicht contact mee moet houden.

Het is niet alsof hij expres zijn tas heeft laten staan om iemand er extra bewust van te maken dat hij geen contact meer wil.

Echt een klootzak die Gerrit

Met je slakkenkop

40 likes