Seksen vind ik ook schattig. Een woord wat je zegt tot aan 16. Sorry, dit klinkt veel te kattig, is niet mn bedoeling. Maar seksen?
Nee douchen is echt een me time moment. Echt pleur op. Ook het liefst thuis of in een goed hotel. Maar mn vrienden hebben echt kut douchjes.
Ja samen douchen is alleen leuk als je daadwerkelijk ook de ruimte hebt voor samen douchen
Idd ga WEG, met je lichaam en alles gewoon. En in bedoel met grote poten dus gewoon echt grote poten. Mn vriend heeft achterlijke grote voeten. Iel. En nee ik word helemaal gek als we samen onder de douche staan. Ik sta onder zn tepel ergens te kijken. Ga weg. Ik ga dan wel liever samen in bad. Hij moet dan wel zn benen helemaal over de rand doen maar ja.
Kinders! 
Nee oké snap ik ook wel.
Gaap, je weet toch best hoe je het kan opvatten.
Ze mogen dan alle 2 doodvallen
Je dumpt ze allebei?
jup
Nu al tijd voor een aanpassing van je titel naar “Relatie- en vriendschapsadvies”
Ik ben dan meer boos op mn partner omdat die met z’n bedrog me naast emotioneel raakt, ook financieel. Dus die richt de meeste “schade” aan haha. Mn beste vriendin alleen emotioneel.
Maar hoef ze dan beide niet meer in mn leven, ben op beide heel boos ( het level zal daarin niet uitmaken) en zal ze wss ook niet meer het beste gunnen.
Volgens mij begreep ze je verkeerd
Ik zou boos op partner zijn dat hij me niet mee heeft gevraagd 
Ik ben verder helemaal niet jaloers. Maar ik heb zoiets van als je het dan met een ander wilt doen kies dan iemand die ik niet ken aub.
Sorry, haha ik heb er gewoon geen leuke ervaringen gehad. Mn vader vindt Rotterdam wel helemaal geweldig dus ik denk echt een 1.5 meter wandeldate met al jouw snack kennis erbij.
Ja je fokt m’n leven daarmee twee keer op, ben dan in een keer mijn 2 dierbaarste mensen kwijt. Neuk iemand anders en dan kan ik tenminste nog uithuilen bij beste vriendin. Dus vind het een dubbele naaistreek van partner.
Goh, heb jij toevallig wel eens aan een trio gedacht?
Nee nog nooit eigenlijk, misschien eens doen.
Ja neuken is ook kut, maar ik vind seksen echt gewoon geen woord om te gebruiken. Seksen? Je kunt dan toch gewoon seks hebben, we hebben seks gehad bladibla zeggen ipv er een werkwoord van te maken. Bah. Ik heb nog nooit met iemand gesekst iig. En ook nog nooit met iemand gevreeën.
Mee eens