Stel je persoonlijke vraag #22

Klinkt mega lekker, thanks! Heb niet alles in huis dus ga t onthouden voor later deze week

@monkeyslut ja geen idee maar m’n collega’s doen er vaak lacherig over dus dacht dat misschien verder niemand dat drinkt. Heb zelfs gluhwein en amaretto in m’n kerstpakket gekregen plus een Gall bon (ipv een bol bon die de rest kreeg). Vind ik helemaal niet erg overigens, love gluhwein :heart:

10 likes

Wanneer douche jullie als jullie seksen?

• Ik douche ervoor.
  • Ik douche erna.
  • Ik douche ervoor & erna.

0 stemmers

Ik douche gewoon wanneer ik altijd douche.

102 likes

Ik snap je vraag niet. Bedoel je er echt voor en/of na? Of gewoon als je opstaat en je hebt later seks?

2 likes

Ik plan mijn douchemoment bijna nooit afhankelijk van mijn seksmoment

27 likes

Ja wat is dit voor gelul, geef me een basketballer met hele grote poten en mega irritante werk schema’s en dieeten, kut trainers alles, maar ik houd niet van mexicanos!!! Als iemand nog maat 50 sokken over heeft.

8 likes

Wow wie douchet standaard ervoor en erna??

9 likes

Is grote poten een ander woord voor een tuinslang piel?

Ik voelde me al bijna slecht dat ik het praktisch altijd met een wc papiertje weg veeg en daarna ga slapen. Heb geen zin of tijd om elke keer te douchen?

3 likes

Ik ben echt te lui om te douchen. Soms ga ik ondergekwakt naar huis.

37 likes

afbeelding

54 likes

Meestal samen douchen = vaak seks tijdens het douchen of erna (hier dus op van tevoren douchen gestemd)

2 likes

Wow nog steeds in een lange relatie? Ik dacht dat je dan je seks momenten in de agenda moest plannen? :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja bijna vier jaar samen maar we hebben echt nog steeds veel seks :heart_eyes: ik denk dat samen douchen het geheim is mensen!!

9 likes

Ik heb altijd schrik dat ik uitglij en mijn been ga breken tijdens seks in een douche. Mogen de spoeddiensten me naakt van de grond rapen 🥲

26 likes

Heb je in ieder geval wel een goed uiteinde gehad

5 likes

afbeelding

34 likes

Huh ik ga nooit express douchen ervoor of erna. Meestal slapen :joy:

1 like

Samen douchen is 1 iemand kou lijden terwijl de ander al het water heeft en steeds zo’n teringstraal in je oog of een elleboog van je partner die zich probeert in te zepen = iedereen bloedchagrijnig en on the verge of breakup = geen seks

45 likes

Ik moest wel echt gieeere om deze tiktok
https://vm.tiktok.com/ZSWTR3HS/

3 likes