Stel je persoonlijke vraag #22

Klootviool! https://www.youtube.com/watch?v=Zug3kOsbTnU

2 likes

Ketsen vind ik dan een beter onomatopee

1 like

Hahaha moest meteen hieraan denken!

Ga maar lekker batsen met je oma

Ik heb gewoon geen identiteit hier denk ik :rofl:

1 like

Doe het met de keukenthermometer
afbeelding

8 likes

Zie jij er eerder uit als 16 of 46?

• 16
  • 46

0 stemmers

Welke kleur ben jij het meest op je werk?
image

• Rood
  • Geel
  • Groen
  • Blauw

0 stemmers

Dit klopt wel ja. :joy::see_no_evil: Ben wel de stoner hier.

Vooral loyaal als ik mijn collega’s mag geloven. Ik begin het steeds minder een compliment te vinden en steeds meer op te vatten als ‘je pikt alles toch altijd wel’.

5 likes

Mag hopen 16, heb die botox niet voor niks :joy:

10 likes

Beetje doorpakken en directheid moet wel bij mij, anders loopt iedereen oeverloos te lullen. Dood vermoeiend

3 likes

Geel en rood ongeveer gelijk

2 likes

Groen met trekken van rood. Heb een keertje met een cursus de hele test hiervan ingevuld haha.

Wat zou jij doen in het volgende geval: omdat een van je ouders is overleden heb jij bij het overlijden van je grootouders van die kant recht op het kindsdeel dat je ouder zou erven. Na het overlijden van je grootouder vindt op papier de verdeling van de helft van de erfenis plaats, maar jij verneemt niets van de notaris over het deel waar jij recht op hebt. Neem jij dan contact op met de siblings van je overleden ouder om de erfenis op te eisen (gaat om een groot bedrag)?
Opeisen kan voor slechte familierelaties zorgen, geen contact opnemen betekend veel geld mislopen.

• Ik eis mijn kindsdeel op.
  • Ik laat het erbij en zie af van mijn kindsdeel.
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Door dit boek (dat ik toen ik op de basisschool zat altijd in de bib zag maar niet durfde te lenen) was ik ervan overtuigd dat het wel de beste term zou zijn:

Leek me echt een spannende reeks, net als de boeken van Per Nilsson etc. :joy:

23 likes

Wow, wat een dilemma vind ik. Ik heb echt eerst vragen voordat ik mijn keuze maak. Klinkt alsof er geen contact is met dat deel van de familie? Zo ja, dan zou je dus contact opnemen voor dit geld? Van wie komt de informatie over de erfenis?

1 like

Die zijn nog steeds erg goed en worden uitgegeven door een Rotterdamse uitgeverij. Bij mij liggen ze nog in de klas!

2 likes

Jij bent hier mijn lievelingskutwijf.

3 likes

Er is juist regelmatig contact, waardoor erover beginnen heel lastig is omdat het vanuit hun kant gewoon verzwegen is en achter mijn rug om de verdeling is gedaan. Waarvan ik denk: in de hoop dat ik er niet over zou beginnen.

Dat geld is voor jou en jij hebt daar recht op. Als zij stiekem willen doen kunnen ze ook verwachten dat je er achter kunt komen. Gewoon opeisen dat geld.

46 likes